
Vaillant ÇaÄŸrı Merkezi, etkileÅŸimli sesli yanıt sistemleri ve yapay zeka projeleriyle fark yaratmaya devam ediyor. MüÅŸterilerinin iÅŸlemlerini tuÅŸlama yapmadan, otomatik olarak doÄŸru hizmet kanalına yönlendirebilen çaÄŸrı merkezi, 7/24 hizmette etkili çözümler üretiyor.
Teknolojiye yaptığı yatırımlarla müÅŸterilerine kesintisiz bir hizmet sunan Vaillant, çaÄŸrı merkezindeki yeni uygulamaları, 7/24 hizmet anlayışı ve müÅŸteri odaklı yaklaşımlarıyla öne çıkıyor. Vaillant ÇaÄŸrı Merkezi’ndeki bulut tabanlı platformları, etkileÅŸimli sesli yanıt (IVR) sistemleri ve yapay zeka destekli chatbot uygulamaları, müÅŸteri taleplerinin karşılanmasında hız ve verimlilik kazandırıyor.
“IVR Sistemi ile Hızlı ve Kullanıcı Dostu Bir Deneyim SaÄŸlıyoruz”
Vaillant Group Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, konuya iliÅŸkin deÄŸerlendirmesinde ÅŸunları söyledi: “Dünya genelinde çaÄŸrı merkezlerine yönlendirilen telefon aramalarındaki en büyük sorun, müÅŸterinin ihtiyacına uygun ÅŸekilde doÄŸru yönlendirme yapılamaması ve karmaşık menüler arasında kaybolmasıdır. Vaillant ÇaÄŸrı Merkezi, dinamik IVR sistemi sayesinde müÅŸterilerini tuÅŸlama yapmaya zorlamadan, otomatik olarak doÄŸru hizmet kanalına yönlendiriyor. MüÅŸteri bilgileri otomatik olarak sistemde tanımlandığı için çaÄŸrı merkezi, müÅŸterinin ihtiyacını tahmin ederek gereksiz yönlendirmeleri ortadan kaldırıyor. Böylece hem hızlı hem de kullanıcı dostu bir deneyim sunuyoruz.”
Teknoloji ile Hızlı ve DoÄŸru Yönlendirmede Verimlilik SaÄŸlanıyor
Vaillant ÇaÄŸrı Merkezi’nin performansına iliÅŸkin verileri de aktaran Ufuk Atan, günlük ortalama 10.000, aylık ise 300.000 çaÄŸrı kapasitesine ulaÅŸtıklarını anımsatarak, “Bu yüksek performansı, modern teknolojik altyapımız ve uzman ekiplerimiz sayesinde saÄŸlıyoruz. MüÅŸterilerimizin en yaygın talepleri; cihazların ekonomik kullanımı, arıza giderme ve yeni cihazların devreye alınması üzerine yoÄŸunlaşıyor. Böylece yalnızca gerekli durumlarda teknik servis yönlendirmesi yaparak, müÅŸteri hizmet süreçlerimizi daha verimli ve hızlı hale getiriyoruz. MüÅŸterilerimizin %85’i sorunlarını çaÄŸrı merkezimizde çözüme ulaÅŸtırırken, sadece %15’i için teknik servis yönlendirmesi gerçekleÅŸtiriyoruz” bilgisini paylaÅŸtı.
Tüketici bildirimlerinde WhatsApp Kullanımı Artıyor
Tüketici bildirimlerinde WhatsApp kullanımının her geçen gün artığına da dikkat çeken Ufuk Atan; bu kapsamda dijital müÅŸteri iletiÅŸimini önceliklendirdiklerini, WhatsApp Business entegrasyonuyla müÅŸterilerin tek bir tıklama ile destek alma imkanına sahip olduklarını belirtti. Son teknolojiyi yakından takip eden ve dijital dünyaya hızla uyum saÄŸlayan bir marka olarak, 2025’te uzaktan baÄŸlantı teknolojilerini daha da geliÅŸtirmeyi hedeflediklerinin altını çizen Atan, müÅŸterilerine kusursuz bir dijital deneyim sunmayı amaçladıklarını ifade etti.
R E K L A M