E-Dergi Oku 
COPA
E.C.A.
WAVIN

Vaillant Sahte Servislere Karşı Uyarıyor

Vaillant Sahte Servislere Karşı Uyarıyor

30 Ocak 2025 | HABERLER69 kez okundu

“Kombi tamir ve bakım hizmeti sadece yetkili servislerden alınmalı”
Vaillant, kombi tamir ve bakım hizmetlerinin, yetkili servislerden alınmasının hayati önem taşıdığını vurguluyor. Vaillant Türkiye Genel Müdürü Alper Avdel, "Kombisinin kullanım süresini uzatmak isteyen tüketiciler her yıl düzenli olarak bakım yaptırmalı ve bu hizmeti mutlaka yetkili servislerden almalı. Son yıllarda ortaya çıkan sahte servisler pek çok tüketiciyi maÄŸdur ediyor” dedi.
Kış aylarını rahat ve güvenle geçirmek için kombi bakımlarının yaptırılması ve bu hizmetin mutlaka yetkili servislerden alınması hayati önem taşıyor.Ä°klimlendirme sektörünün önde gelen markalarından Vaillant, bakım hizmetlerinin sadece yetkili servisler tarafından yapılması gerektiÄŸini vurgulayarak tüketicileri sahte servislere karşı uyarıyor.Konu ile ilgili bilgi veren Vaillant Türkiye Genel Müdürü Alper Avdel “DoÄŸal gaz kullanıcılarının, her yıl düzenli olarak bakımları yaptırmaları gerekiyor. Bu hizmeti, sürekli güncel eÄŸitimler alan teknikerlere sahip, markanın kendi yetkili servislerinden almaları önemli” dedi.
Alper Avdel, kombisini uzun yıllar güvenli, verimli ve tasarruflu bir ÅŸekilde kullanmak amacıyla bakım yaptıran tüketicilerin kombisinin kullanım süresini uzatmak, tasarruf saÄŸlamak ve uzun yıllar aynı kombiyi verimli bir ÅŸekilde kullanmak isteyen tüketicilerin, bakıma gelen kiÅŸilerin mesleki yeterlilik belgelerini ve servis formlarındaki iletiÅŸim ve adres bilgilerini kontrol etmelerinin yanı sıra, aldıkları hizmet karşılığı fatura talep etmeleri gerektiÄŸini vurguladı. Avdel, “Kombi sahipleri, kullandıkları markanın çaÄŸrı merkezi numarasını www.servis.gov.tr web sitesinden teyit ederek randevu almalı. Çünkü son yıllarda ortaya çıkan sahte servisler, kurdukları sistem ve saÄŸladıkları algı operasyonu ile pek çok tüketiciyi maÄŸdur ediyor” diye konuÅŸtu.

Yanlış uygulamalar can güvenliÄŸini riske atıyor
Bu servislerin çoÄŸunun mobil olduÄŸuna, belli bir adresleri ya da vergi kayıtlarının bulunmadığına dikkat çeken Alper Avdel sözlerine ÅŸöyle devam etti. “Herhangi bir maÄŸduriyet durumunda tüketici mahkemelerine baÅŸvurulmasına karşın olumlu sonuçlar alınamadığını gözlemliyoruz. Kombi bakımını, internet üzerinden bulduÄŸu servisler aracılığıyla yaptırmak isteyen çok fazla tüketici bulunuyor. Özellikle internette, ücretli reklam vererek, üst sırada çıkan numaraların sahte servis olma olasılıkları çok yüksek. Bunun yanı sıra bu kiÅŸilerin geniÅŸ bir çaÄŸrı merkezi ağı var. Tüketicilerle iletiÅŸime geçerek, kendilerini yetkili servis olarak tanıtıyorlar, daha uygun fiyat teklifi vererek tüketici kararını etkiliyorlar. DüÅŸük maliyetle bakım yaptırmak isteyen tüketiciler, sonrasında çok daha fazla masrafa girmek zorunda kalabiliyor. Ayrıca yanlış uygulamalar nedeniyle baca sorunları, gaz kaçakları gibi arızalar sonucunda can güvenliÄŸini riske atacak ciddi durumlar da oluÅŸabiliyor.”

“Satış Sonrası Hizmetler”de fark yaratıyor
Vaillant, son teknoloji ile geliÅŸtirdiÄŸi yenilikçi ürünlerinin yanı sıra “müÅŸteri deneyimine” yatırım yapmaya devam ediyor. MüÅŸteri memnuniyetinde mükemmelliÄŸi hedefleyen Vaillant Türkiye, “Satış Sonrası Hizmetler”de de fark yaratıyor. Vaillant, çaÄŸrı merkezine gelen 100 aramadan 70’ini telefonda çözme oranına sahip. 7/24 hizmet veren mobil servis araçları ve Vaillant bordrosunda yer alan uzman teknik birimi ile “her an” hizmete öncelik veren Vaillant, teknolojinin sunduÄŸu avantajları doÄŸru kullanıp müÅŸteri deneyimini daha ileriye götürebileceÄŸi çalışmalara odaklanıyor. Ayrıca Vaillant’ın “Self Servis Uygulaması” ile sözleÅŸme satın alınabiliyor, bakım ve servis talebi oluÅŸturulabiliyor. Uygulama ile tüketiciler cihazlarının; model, seri numarası, adres bilgileri, cihaza ait sözleÅŸme ve garanti baÅŸlangıç-bitiÅŸ tarihleri, bakım hakkı gibi bilgilerini kontrol edebiliyor. Uygulama, geçmiÅŸ arıza servis kayıtları ve tarihlerine ulaÅŸma, ek garanti, bakım satın alma imkânı da saÄŸlıyor.
 


 

R E K L A M

İlginizi çekebilir...

Türkiye'nin En Büyük İlaç Fabrikasına Daikin İmzası

VEM İlaç Fabrikası'nın iklimlendirme sistemini üstlenen Daikin, bu büyük projede yer alarak Türkiye'nin en büyük, Avrupa'nın ise en büyük ...
29 Ocak 2025

Bosch Home Comfort'a CX Awards Turkey'den Prestijli Ödül

Bosch Home Comfort, 7.CX Awards Turkey'de "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi" kategorisinde Büyük Düşünce Ödülü'nü kazandı. Markanın "Isıtma Sis...
29 Ocak 2025

Avcı Architects Yeni Adresinde

Önde gelen mimarlık ofislerinden, pek çok başarılı projede imzası bulunan Avcı Architects Cihangir'e taşındı....
28 Ocak 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • DoÄŸalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeÅŸilBina Dergisi
  • Ä°klimlendirme Sektörü KataloÄŸu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü KataloÄŸu
  • Yalıtım Sektörü KataloÄŸu
  • Su ve Çevre Sektörü KataloÄŸu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.