
E.C.A., Yeni Dönemde de Çağrı Merkezi Eğitimlerine Devam Ediyor![]()
15-16 Ocak tarihlerinde ÅžiÅŸli’deki Emar A.Åž. EÄŸitim Merkezi’nde gerçekleÅŸtirilen ÇaÄŸrı Merkezi EÄŸitimi’nde 2. seviye teknik destek bilgi seviyesini artırmaya yönelik adımlar atıldı. İlginizi çekebilir... İmbat'ta Dönüşüm Rüzgarı: IT, Üretim ve Planlamada Yeni Yapılanmaİmbat, üretimden bilgi teknolojilerine uzanan dijital dönüşüm yolculuÄŸunun kapılarını izleyicilere açıyor.... Online Kasko Sorgulama Yaparken Nelere Dikkat Edilmeli?Teknolojik geliÅŸim sonucunda herkesin bir yanıyla dahil olduÄŸu online iÅŸlemlerin yaygın kullanım alanı bulduÄŸu sektörlerden birisi de sigortacılıktır.... İzocam'dan 60'ıncı Yıla Özel Görkemli Kutlama: "Biz GeleceÄŸiz"İzocam, 60. yılını ve 25. Uluslararası Bayi Toplantısı'nı "Biz GeleceÄŸiz" mottosuyla İstanbul'da kutladı. Gala gecesi, ödül töreni v... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.