
İklimlendirme sektörünün öncü markalarından DemirDöküm, İstanbul’da toptancı iÅŸ ortaklarıyla bir araya geldi. Marriott Hotel Pendik'te gerçekleÅŸen etkinliÄŸe 26 iÅŸ ortağı katıldı. Toplantıda sektördeki geliÅŸmeler, 2025 yılı stratejileri ve hedefleri paylaşıldı.
Kombi, ÅŸofben, termosifon ve panel radyatör gibi geleneksel ürünlerin yanı sıra ısı pompası, KASKAD ve oda termostatı gibi yeni ürünlerle sürdürülebilir büyümesine devam eden DemirDöküm, iÅŸ ortakları ile yaptığı toplantılarına devam ediyor. Åžirket, Marriott Hotel Pendik'te toptancı iÅŸ ortaklarıyla buluÅŸtu. DemirDöküm'ün Türkiye genelindeki 26 toptancı iÅŸ ortağının yanı sıra DemirDöküm CEO'su Alper Avdel, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol KayaoÄŸlu ve üst düzey yöneticiler katıldı. Toplantıda sektördeki geliÅŸmeler ve 2025 yılı hedefleri paylaşılırken, organizasyon sonunda 2024 yılında yüksek performans gösteren yetkili satıcılara ödülleri takdim edildi.
İhracatta yıl sonu hedefi 50 ülkeye ulaÅŸmak
Toplantıda 2024 yılının zorlu ekonomik koÅŸullarına raÄŸmen DemirDöküm'ün güçlü performansını koruduÄŸunu belirten DemirDöküm CEO'su Alper Avdel, "2024 yılı, ekonomik dalgalanmalar ve küresel pazarlardaki daralmalar nedeni ile zorluklarla dolu bir dönem oldu. Ancak biz zorlu koÅŸullara raÄŸmen iç pazarda kombi pazar payımızı koruduk ve ihracatta yüzde 10 büyüme kaydettik. Özellikle Mısır ve Kırgızistan gibi yüksek potansiyelli yeni pazarlara baÅŸarılı bir giriÅŸ yaparak, ihracat coÄŸrafyamızı stratejik olarak geniÅŸlettik" dedi.
Katılımcılarla DemirDöküm'ün 2025 vizyonunu da paylaÅŸan Avdel, "Markamızı çağın gereklerine uygun ÅŸekilde yeniden konumlandırıyoruz. Yenilenen kurumsal kimliÄŸimiz, yeni showroom konseptimiz ve geniÅŸleyen ürün gamımızla tüketicilerimize daha fazla deÄŸer sunmayı hedefliyoruz. 2025 yılında ihracat gelirimizi 100 milyon dolara çıkarmayı ve ihracat yaptığımız ülke sayısını 50'ye yükseltmeyi hedefliyoruz" açıklamasını yaptı.
"MüÅŸteri odaklı dönüÅŸümle fark yaratacağız"
DemirDöküm'ün müÅŸteri deneyimini merkeze alan vizyonuyla 2025 yılına da bu alanda hazırladıkları bir çok proje ile baÅŸladıklarını belirten Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan; "Sektör ortalamasının oldukça üzerinde olan müÅŸteri memnuniyeti skorumuzu daha yukarı taşımak için yeni projeler geliÅŸtirdik. Tüketicilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlamak ve her temas noktasında kusursuz bir deneyim sunmak için geliÅŸtirdiÄŸimiz projeleri bu yıl hayata geçireceÄŸiz. Yeni showroomlarımız ve dijital randevu sistemi gibi yenilikçi çözümlerle, iÅŸ ortaklarımızla birlikte sektörel standartları yükselteceÄŸiz" dedi.
"Hedef yeni alanlarda da öncü olmak"
İklimlendirme sektöründe her geçen gün artan rekabette DemirDöküm'ün ürün ve yenilikçi hizmetlerle fark yaratmaya devam ettiÄŸini belirten Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol KayaoÄŸlu ise ÅŸöyle konuÅŸtu: "2025, deÄŸiÅŸim ve yeniliklerin yılı. Geleneksel ürün gamımızın yanı sıra yeni girdiÄŸimiz alanlarda da ısı konforunda çıtayı yükseltecek, inovatif çözümlerimizi yıl boyunca müÅŸterilerimizle buluÅŸturacağız. Hedef, geleneksel ürün gamında olduÄŸu gibi yeni alanlarda da markamızın öncü kimliÄŸi ile fark yaratmak. Ayrıca akıllı ev sistemleriyle entegre çalışan iklimlendirme çözümlerimizle, yeni nesil yaÅŸam alanlarının öncelikli tercih olmayı hedefliyoruz. Yeni nesil ürünlerimiz, finansal destek modelimiz, dijital araçlarımız ve eÄŸitim programlarımızla iÅŸ ortaklarımızın operasyonel verimliliÄŸini artıracağız, birlikte büyümeye devam edeceÄŸiz."
R E K L A M