Ä°klimlendirme sektöründe satış sonrası hizmet ve yetkin teknik servis ağı, müÅŸteri memnuniyetini belirleyen öncelikli kriterlerden birisi. “Ä°ÅŸimiz Sizi Anlamak” mottosuyla müÅŸteri memnuniyetini odağına alan Baymak, geride bıraktığı 55 yılın uzmanlığıyla üst noktaya taşıdığı servis ağıyla tüketiciden tam not alıyor. Türkiye’nin 350 noktasındaki yetkin teknik servis ağıyla, hizmet kalitesini üst noktaya taşıyan ÅŸirket, yenilikçi yaklaşımıyla kullanıcı beklentilerine uygun servis hizmeti modelini geliÅŸtirmeye devam ediyor.
Yapılan araÅŸtırmalar gösteriyor ki; müÅŸterilerin büyük çoÄŸunluÄŸu kaliteyi bir markayı seçmelerindeki en önemli faktör olarak deÄŸerlendiriyor. Markaların ürünlerini sürekli iyileÅŸtirip beklentilere uygun hale getirilmeleri de müÅŸteri memnuniyetini artırmalarının temel yollarından olarak gösteriliyor. Öte yandan müÅŸteriler markalardan, karşılaÅŸtıkları sorunlarla ilgili hızlı geri dönüÅŸ almayı da bekliyor. Etkili bir çözüm önerildiÄŸinde de markaya duydukları baÄŸlılık artıyor. Ä°klimlendirme sektörü de bu beklentilerin yüksek olduÄŸu sektörler arasında. Ä°yi bir teknik servis hizmetinin de müÅŸteri memnuniyeti üzerinde güçlü etkileri var. Teknik servis, sadece ürünün arızalanması durumunda çözüm sunan bir birim deÄŸil, aynı zamanda müÅŸteri deneyimini ve markaya olan güveni ve baÄŸlılığı doÄŸrudan etkileyen de bir fonksiyon. Sektöründe 55 yıllık bir geçmiÅŸe sahip olan Baymak da bu konuya verdiÄŸi önemi stratejisine yansıtarak müÅŸteri memnuniyetini odağına alıyor.
350 Noktada Servis Ağı Var
Baymak, Türkiye’nin yaklaşık 350 noktasındaki geniÅŸ teknik servis ağı ile müÅŸteri memnuniyetini her zaman en üst seviyede tutmayı hedefliyor. Teknik servis hizmetlerindeki yüksek memnuniyet oranı ÅŸirketin yeni müÅŸteri kazanımını da artırıyor. Baymak’ta yaÅŸadığı iyi bir teknik servis deneyimi ile ilgili olumlu yorumlar yapan ve markadan aldığı hizmetten duyduÄŸu memnuniyetini dile getiren müÅŸterilerin yorumları, potansiyel müÅŸterilerin de daha kolay karar vermesine katkı saÄŸlıyor. Kaliteli teknik servisleri sayesinde ürün ve hizmetlerinin kalitesini daha iyi takip edip, geri bildirimler doÄŸrultusunda iyileÅŸtirmeler yapan marka, Ar-Ge ve üretim süreçlerine saÄŸlanan bilgi akışıyla ürün kalitesini artırıyor.
Öte yandan müÅŸterilerden gelen geri bildirimlere bakıldığında da özellikle ‘hızlı servis, titiz / temiz çalışma, ince iÅŸçilik, ürün konusunda doÄŸru bilgilendirme ve güler yüzlü hizmet’ konularında, teknik servis hizmetindeki memnuniyet oranının yüksek olduÄŸu görülüyor.
Akademilerde Eğitim Fırsatı
Baymak’ın müÅŸteri memnuniyetini en üst düzeye taşımak için aldığı pek çok aksiyon var. ÖrneÄŸin; Ä°zmir, Ankara ve Gaziantep’teki akademilerinin ile bünyesindeki çalışanları ve sektör profesyonellerini ücretsiz eÄŸitimlerle destekliyor. Ayrıca bayi ve servislerinin kiÅŸisel ve ticari anlamda geliÅŸimlerine katkı saÄŸlamak amacıyla, 2024 yılı itibarıyla online eÄŸitimler düzenliyor. Bu eÄŸitimler, alanında uzman profesyonel eÄŸitmenler tarafından gerçekleÅŸtiriliyor. Ürün özelinde düzenlenen eÄŸitimlerin yanı sıra, sektörel geliÅŸmeler ve müÅŸteri iletiÅŸimi gibi konularda da destek saÄŸlanıyor.
R E K L A M