
"Nasıl?" Sorusunun İş Hayatındaki Önemi![]()
Levent TaÅŸkın Yönetim Danışmanı
İşimizin büyük kısmı, hedeflere ulaÅŸmak, iÅŸ akışlarındaki aksamalarla uÄŸraÅŸmak, sorunları çözmek; iletiÅŸimden kaynaklanan sorunlara odaklanmak, müÅŸteri beklentilerinin gerisinde kalındığı için oluÅŸan ÅŸikayetlerle baÅŸ etmek gibi çözüm gerektiren sıkıntılı iÅŸleri kapsar. Sıkıntı ve stres ise çalışanın hata yapması, direncinin düÅŸmesi, konsantrasyonunu ve dikkatini kaybetmesi gibi sorunlara yol açar. Stresli ortam çalışanın motivasyonunu düÅŸürür, alınganlığını artırır, enerjisini düÅŸürür ve yöneticisiyle gerginliÄŸe girmesine neden olabilir. Birçok kiÅŸi sorunla uÄŸraÅŸmaktan hoÅŸlanmaz. Stres ve sıkıntılı durumlarda kontrolünü kaybedebilir. Yöneticilere ve çalışanlara bu tür ortamlarda belirli görevler düÅŸmektedir. Her iki taraf da nasıl hareket etmesi ve nasıl davranması gerektiÄŸini iyi bilirse sorunlarla uÄŸraÅŸmak ve çözüm üretmek hem kiÅŸiyi hem ÅŸirketi geliÅŸtirir. KiÅŸisel geliÅŸimi destekler, kiÅŸileri farklı kılar ve öne çıkarır. Liderlik ve yönetsellik becerilerini geliÅŸtirir. Devamını dergide okuyabilirsiniz İlginizi çekebilir... Öfke kontrolüÖfkeli bir müşteri çoÄŸu zaman karşımızda iken ona nasıl davrandığımızla ve onunla doÄŸru iletiÅŸim kurarak önemseyip önemsemediÄŸimizle doÄŸru orantılı ol... Çalışanlar ve Müşteriler ile Empati KurmakHepimizin aÅŸağıdaki cümleleri karşımızda diyalogda olduÄŸumuz bir kiÅŸiye söyleme olasılığı yüksektir:
"Beni neden anlamıyorsun?", "Kend... 2025, İnşaat Sektöründe Enerji Dönüşümü için Dönüm Noktası Olacak mı?Avrupa genelinde artan faiz oranları ve inşaat maliyetleri, bina sahiplerini 2024 yılında enerji dönüşüm projelerine yatırım yapma konusunda temkinli ... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.