Pazarlamadan Sorumlu G.M. Yrd. Ufuk Atan: "Müşteri Memnuniyeti Stratejimizin Tam Merkezinde Yer Alıyor"
DemirDöküm müşteri memnuniyetini odak noktasına alarak bu alanda başarılı çalışmalar gerçekleştiriyor. “İyi bir müşteri deneyimi planlamak ve bunu gerçekleştirmek, günümüzde artık işin en temeli” diyen DemirDöküm Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, şirketlerinin müşteri memnuniyeti stratejisini ve yaptıkları çalışmaları dergimize anlattı. İlginizi çekebilir... Bir Ömür, Türkiye'nin İklimlendirme Sektörünün de Tarihi: YÜKSEL KÖKSAL Anlatıyor,Üçüncü ve Son Bölüm: İSTANBUL ve TETİSAN TECRÜBEM'¦... Murat Savcı; 'İzocam olarak, 59 yıldır yalıtım sektörüne liderlik etmenin gururunu yaşamaktayız'İzocam, Yalıtım dergimizin düzenlediği Yalıtım Sektörü Başarı Ödülleri 2024'te 'Yılın Ses Yalıtımı Ürünü' ödülünü ve Çatı Cephe dergimiz ... Özgen Gümrükçüler: "Perseus Rooftop Serisi ile İmbat, İklimlendirme Sektöründe Yeni Bir Dönem Başlatıyor"İmbat Perseus Rooftop serisini ve İmbat'ın sektördeki konumunu İmbat Yurtdışı Satış Müdürü Özgen Gümrükçüler ile konuştuk... |
||||
©2024 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.