oooN ,t ... .. CJ o .. ' . . u . , . 'in 'c, ; o -.. ·.; [m@fID@u'll@ news Grundfos, Hilge Grup İle Bünyesini Genişletti Grundfos Expands With Hilge Group i Danimarka'da bulunan pompa üreticisi Grundfos, 1 Ocak 2004 itibariyle Alman menşei li pompa üreticisi Hi lge Grup'un % 94 hissesini aldı. Bu devralma ile Grundfos'un, ürün portfolyosunu genişleterek satışta sinerji etkisi elde etmeyi hedeflediği belirtil iyor. pa üreticilerinden biri olan ve daha spesifik bir alanda hizmet veren Hilge ile birlikte daha geniş bir kesime hitap edebilecek. duyuyoruz. Hilge esnek üretimde büyük tecrübeye sahiptir. Geniş endüstriyel ve dijital dozaj pompa seçeneğimize Hilge pompalarını ekleyerek özellikle hijyen ihtiyacı yüksek olan endüstrilere daha etkil i hizmet vereceğiz" dedi. Grundfos bünyesine katılan Hilge; Almanya, Fransa ve İsviçre'de üç üretim şirketi ve İngiltere, Avusturya ve Hindistan'da daha küçük montaj, servis ve dağıtı m şirketlerinden oluşuyor. Sıvı transferinde hemen hemen tüm amaçlar için pompa üreten Grundfos, ilaç ve gıda endüstrilerinde dünyanın önde gelen pomYapılan açıklamaya göre, iki firmanın ürünleri birbiriyle rekabette olmayacak. Konuyla ilgili Hilge'nin paslanmaz çelik pompa kal itesinin Grundfos'un kendi ürün gamına değer katacağını düşünen Grundfos Yönetim Kurulu Başkanı S0ren 0. S0rensen, "Hilge'nin zaman içinde kazandığı geniş bi lgilerine çok saygı Fuarlara Katılacak İşletmeler, KOSGEB Desteğinden Yararlanabilecek Companies to Participate the Fair Will Benefit From KOSGEB Support Yurtl i Uluslararası Sanayi İhtisas ve Sanayi Fuarlarına Katılım Desteği uygulama usul ve esasları çerçevesinde; 2004 yılında destekleyeceği fuarlara il işkin bilgilerini açıkladı. KOSGEB, Yurtiçi Uluslararası Sanayi İhtisas ve Yurtiçi Sanayi Fuarları na Katılım Desteği uygulama usul ve esaslarına uygun olarak, imalat sanayiinde faaliyet gösteren ve 1 -150 arasında işçi çalıştıran işletmelere, katılacakları en az 6 m2 ve en çok 24 m2 stand alanları nda destek sağlayacak. KOSGEB, 11-14 Şubat 2004 tarihleri arasındaki İstanbul lnternational Fashion Show Fuarı'nda 1000 m2'Iik alan için %60, 05-09 Mayıs 2004 tarihleri arasındaki Uluslararası Yapı'2004 İstanbul Fuarı'nda da 1 500 m2'lik bir alan için %70 oranında destek verecek. İşletme müracaatları başvuru sı rasına göre değerlendirilecek. Belirlenen alanların dolması halinde yeni müracaat alınmayacak. Bu nedenle söz konusu fuarlara KOSGEB desteği nde katılmak isteyen işletmelerin, en kısa sürede KOSGEB Merkez Müdürlüğü veya en yakın KOSGEB Merkezine başvurmaları gerekiyor. Ayrıntılı bilgi için KOSGEB İstanbul İMES İşletme Geliştirme Merkezi'nin 0216313 1O 91 no'lu telefonu aranabilir. 68 "Müzebüs"ni Yoluna Devam Ediyor Rahmi M. Koç Müzesi, VKV Koç Özel İlköğretim Okulu ve Lisesi ile birlikte "Müzede Eğitim Projesi"ni başlattı . Bu proje kapsamı nda hazırlanan "Eğitim Paketi", İl Mill i Eğitim Müdürü Ömer Balıbey'in katkıları ile uygulamaya başlatıldı. Bu kapsamda projenin ikinci aşaması olan "Gezici Müze" programı da uygulamaya geçti. Grundfos'un sponsorluğu ile Türkiye genelinde yıllık 400 okulda 15 bin öğrenciye ulaşmayı hedefleyen proje kapsamında Müzebüs, 30 Aralık 2003 tarihinde İstanbul Unopomp bayii önünde "1 Milyon Gülücük" kampanyasının tanıtımını gerçekleştirdi. "1 Milyon Gülücük" kampanyasında satın alınan her bir domestik pompadan elde edilecek gelirin 1 milyon TL'sı Grundfos tarafından fakir öğrencilere bağışlanacak. 25 Eylül'de yolculuğuna başlayan Müzebüs, 20 Ekim'e kadar İstanbul Tuzla ve çevresindeki okullara ziyaretini tamamlamasının ardından, Anadolu'nun en uç bölgelerindeki okullara giderek gerek yerleşim şartlarından gerekse maddi zorluklardan dolayı müzelerle tanışma fırsatı olmayan öğrencileri müzeyle buluşturacak. İzokap Fuarı Mart 2004'te İzokap Fair is in March 2004 on, Çatı, Cephe Kaplama Malzeme ve Sistemleri ....... ��"""""."'-"'��� uarı ın .sı.i İhlas Fuar tarafından, 25-28 Mart 2004 tarihleri arası nda İstanbul'da düzenleniyor. Fuarın hedefi, izolasyon, çatı ve cephe kaplama konularındaki düşük �04 •ttnıı •• Jlıııllfffl f I ı ı ı tüketimi artırmak, pazarı bil inçlendirmek ve mevcut pazarın büyümesini sağlayarak fiyat rekabetini ikinci plana düşürmek. Tüketiciyi bil inçlendirmek için kolları sıvayan sektör uzmanları, yıll ı k 3.5 milyar dolarlık tüketim rakamı nın yüzde 66'sının yurt dışından ithal edildiğine dikkat çekerek, tasarruf seçeneklerini ve tüketiciyi bil inçlendirme şekillerini gözden geçiriyor. Konutlarda ve iş yerlerinde enerjinin veriml i kullanılması için sağlıklı bir yapıya iht i yaç duyuluyor. İzolasyon, çatı ve cephe konularında sağlıklı ve ekonomik olmanın yanı sıra estetik ürünler, bu konuda çözümler sunuyor. 25-28 Mart 2004 tarihlerinde Hilton Convention and Exhibition Center'da düzenlenecek olan 3. İzolasyon, Çatı , Cephe Kaplama Malzeme ve Sistemleri Fuarı'na profesyonel ziyaretçilerin yanı sıra, halkın da büyük ilgi göstermesi bekleniyor. Fuar hakkındaki daha detaylı bilgiye www.izokap.net adresinden ulaşılabil ir. 1
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=