Tesisat Dergisi 97. Sayı (Ocak 2004)

Standart Pompanın ürün gamı; * Norm pompalar, * Monoblok gövdeli norm pompalar, * * lDinüez) bpoormuypaalbaar,ğlanan eş eksenli (in­ ÇK ıizf tgeı nmyi şalği ppoommppaa ll aa rr,ı , * YDaütşaeyyk kaaddeemmeel i l ippoommppaal alar,r, Pis su dalgıç pompaları, * Proses pompaları, * Domestik pompalar şeklinde tasnif edilebilir. Mesela son zamanlarda bölgesel pompacılar ortaya çıktı. Konya, Diyarbakır, Mersin, Samsıın, Elazığ, lskenderıın ve Adana gibi bölgelerde bölgesel pompa ima/atçıları var. Bu imalatçıların satış fiyatları ile bizimkiler arasında çeşitli farklılıklar söz konımı. Tabi ki maliyetler de farklılık/ar oldıığıı için, sonuçta satış koşullarında bazı olıımsıızlııklar yaşanıyor. Fakat pompo kalitesi çoğıı zaman üslf1n geliyor ve talep de ona göre yönleniyor. Ancak rekabet aşamasında çok kötü şeyler oluyor; yanlış işlemler yapılıyor ve bıınlar da firmaların geleceğe yönelik kararlarını etkiliyor. 'Tilnı Tilrkiye sathında hizmet veren servis aıun,:,. .. ' Özellikle bölgesel seminerlere önem veriyonız. Adana'da Ankara'da gerçekleştirdiğimiz seminerlerden çok olumlıı sonııçlar aldık. Bıı bağlamda, 20 Şııbat tarihinde Ankara Bölge Miidiirliiğümiiz açılacak. Bıı çalışma sadece Ankara Miidiirlüğii ile smırlı kalmayacak. Biiyiikşehirlerde Adana, lzmir. Bıırsa ve Giin l Soldaıı sağa; Erol Çelebi (Standart Pompa Satış Koordirıatönı), Şeref Çelebi (Standart Pompa Fahri k p B u a ul sla i a t n n e a ı d l a e k n a 3l d e 0 e m 0 ğ l i e c şi r i k v i a ç m r in ı a n d l d z e e a m ç t e e ip ş l i e , t l r i b d g u e ü ç t d i p v ik l e e k r a k d t a e e ­ oarlıtnadyaığıçnıdkma a2k8ta0d0ır.civarında farklı pompa S3 t5a. n0d0a0r-t4 0P .o0m0 p0 a cyi vı ladraı n doar t aç leaşmi tal i ot ilpa r va ek kp aopmaps iat el adr ıen pmoomt opr ag üüçr leetrmi 0e,k3t7e dk iwr. ' dÜa nr e 8t t5i ğ0i ok wl a'raakka ddai zr ed le ğmi şomteokrtl ue dpi r o. Ömzpeal lsai pr da ar i ş eü rbeatği l l ı mektedir. Doğu Anadolu'da; Urfa ve Diyarbakır'da yaygınlaşmak için çalışmalar yapıyoruz. Nisan veya Mayıs ayı başında İstanbu/'da bayi lerimizle bir toplantı gerçekleştirecek; alınış oldukları iiriiniin nerde, nasıl üretildiğini görmeleri için onlara yeni tesislerimizi direceğiz. Bayilik teşkilatımız yeni bir yg apezı lanma sürecinde. Teknik ekiplerimiz onlara sürekli olarak lojistik destek sağlıyor. Satıştaki hedefimiz, Türkiye pazarındaki payımızı daha da artırmak. Bu satışları yaparken poın pamı::ın kalitesine ve bayilerimiz ile işbirliğine çok önem veriyoruz. __..ı;;ı_ T¾o8p0l a' i md e üsraentai my i i ns e ¾k t 2ö0r ü' sni et ah ri tı ma p, Se tt amnedkat ret dPi or . mHpi ad' dr oaf oç er şoi tl lai rgaükç dv ae bh iüdyr üo kfol ür lkat reı tüer me ti zi l mseu k vt eed yi r.a nSgoı nn yd ıil lga er dl i aş mhei dl eror fyoarşaünr emt iamkti naddeı r. c i d ­ Smt iannddea r8t 0P0ocmi vpaar, ı nhdi ad rfoafrok rl ı üprreotj ie ttea rsiayrel açyöı pz, ügme çg ee nl i ş tyi ırl m3i 0ş t0i r0. m ü ş ­ Ancak bizim için gelişim sadece ihracatta söz konusu değil. Bunun haricinde iç piyasadaki satış larımız da bizim için çok önemli. Özellikle Türkiye genelindeki 380 bayiimiz ile bu konuda yoğun faaliyetlerimiz bulunuyor. "2004'te bizim için yeni ilıracat/arın gerçekleşeceği bir yıl olacak. Hedefimiz, yurtiçinde olduğu gibi yurtdışında da bir marka olmak" 2004'iiıı 2003 senesinden çok daha iyi Standart Pompa olarak şu anda geçeceğine ina111yonıın. Bizler bzı işe gönül vermiş insanlar olarak 2004 senesininpompa sektöriiniiıı öniiııii açacağını diişünüyorıı:: .. Standart Pompa'nın ihracata yöneli lışma/arı da bu koııııda bize iiıııit veriyokt; b çia zi geliştiriyor. Bııradaıı gelen heyecan da bizi iç piyasada rahatlatıyor. bina yatırımlarımızı tamamlamış durumdayız. Makina parkımızı da takviye ediyoruz. Bundan sonraki amacımız, firma olarak ön plana çıkmak. Bunu, Standart Pompa'nın bir marka olduğunu Türkiye iç pazarında olduğu gibi yurtdışında da kanıtlamak istiyoruz.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=