Sclıneider Electric'den Eğitime Destek Educational Support from Schneider Electric - 7 Haziran 2002 tarihinde gerçekleştirilen İTÜ Elektrik Elektronik Fakültesi mezuniyet töreninde, Schneider Electric Teknik Eğitim Merkezi, Elektrik Mühendisliği Bölümü'nde dereceye giren ilk üç öğrenciyi, toplam 1500 Euro değerinde ve 5 gün sürecek olan "Otomasyon Eğitim Kampı"na davet ederek ödüllendirdi. Schneider Electric Teknik Eğitim Merkezi tarafı ndan özellikle yeni mezun genç mühendisler için tasarlanmış olan bu eğitim Schneider Electric Yenilikçi Yaklaşımını Sürdürüyor Schneider Electric'in yeni ürünü Proxima güç devre kesicilerinin tanıtımı, 29 Mayıs 2002 tarihinde, Lütfü Kı rdar Kongre Merkezi Rumeli salonunda yapıldı. İstanbul bölgesi yetkili satıcılarını n katı lı mıyla gerçekleşen yemekli toplantıda konuşan Claude Mazollon (Satış & Pazarlama, Genel Müdür Yardı mcısı) yaptığı konuşmada, "Türkiye'de bilinen ilk ve tek Meri in Gerin ACB olan Masterpact serisini, bir başkasıyla değiştiriyoruz. Mükemmelliğini hala koruyan Masterpact gibi çok başarı lı bir ürün serisini değiştirmek o kadar da kolay değildir. Bundan sonra Proxima'nın önündeki en önemli mücadele, sizlere daha yüksek performans, daha uygun maliyet, daha fazla güvenlik, daha fazla adaptasyon olanağı , daha uzun bir ömür ve daha fazla kullanı m kolaylığı getirmek olacaktır. Bu mücadeleyi yürütebilmek ve Proxima'yı geliştirmek üzere 250 mühendis ve teknisyenden oluşan bir ekibi, 42 ay boyunca seferber ettik. Bu yatı rı mı n maliyeti ise 150 milyon Euro'dan fazladır. Sonucun beklentileriniz düzeyinde olduğunu göreceksiniz." dedi. kampında katılı mcı lara; veri algılamadan, hız kontrol uygulamalarına, PLC programlamadan, Operatör Kontrol Panellere kadar bir dizi çözümlersunulurken, onları dış dünyada nitelikli ve ayrıcalıklı kılacak becerilerin kazandırılması da amaçlanıyor. Yeni Bir Hizmet - i�rdmı� ., ��1.21Q Schneider Electric, müşterilerine daha hızlı ve iyi hizmet verebilmek amacıyla kurduğu yardı m hattı ile farklı bir hizmet daha sunuyor. Schneider Electric'in, 444 30 30 numaralı telefon ile hizmet veren müşteri yardı m hattını arayarak, • Ürün seçimi, • Ücretsiz teknik destek hizmeti, • Uygulamaya yönelik yardı m ve çözüm önerileri, • Liste dışı ürünler için katalogve kullanım kılavuzundan bilgi aktarımı, • TSE ve kalite standartlarına uygunluk belgeleri konularında bilgi almak mümkün. ifiJ ................................................................................ • auvar uana'nın 11 Uanaıar ıre Kondenstoplar" Semineri "[ondenstops and Valves" Seminar of Duyar Vana - Duyar Vana, Bursa ve Denizli'de, • buhar sistemlerinde vanalar ve kondenstopların efektif olarak kullanılması için alınması gereken tedbirlerin anlatıldığı bir seminer düzenledi. Pamukkale Polat Termal Otel'de ,. gerçekleştirilen seminerde, Duyar Vana Bölge Müdürleri yaptı kları konuşmalar ile Duyar Vana'nı n Türkiye temsilcisi olduğu : ile, Duyar Vana'nın vizyonu ve bölgelerinde ARIArmaturen marka kondenstoplar tanıtıldı . : yer alan bayi teşkilatı ile birlikte fabrikalarda Duyar Vana yetkilileri, periyodik olarak dü- : yapılan işbirliği çalışmalarını anlattı. DuyarVana zenlenmeye başlanan seminerlere ve fabrika • 1 Haziran 2002 tarihinde, Bursa Almira Pazarlama Müdürü Mustafa Gürsel tarafından bazlı eğitim ve kontrol çalı şmalarına kesintisiz : Otel'de ve 7 Haziran 2002 tarihinde verilen seminerlerde, üretilen buharvanaları olarak devam edileceğini belirtiyor. ifiJ : ............................................................................... TESİSATDERGİSİ ıımıı SAYI 78 HAZİRAN 2002
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=