Tesisat Dergisi 78. Sayı (Haziran 2002)

Akfel A.Ş. şu anda, her türlü klima, ısıtma, soğutma, havalandırma cihaz ve ekipmanlarının üretimini, yurtiçinde ve yurtdışında alım, satım, ihracat, ithalat, satış ve pazarlamasını yapmaktadır. Yapılanma çalışmaları neticesinde Akfel'in uzun dönemli hedeflerine ulaşmada kılavuzluk görevi görecek vizyon, misyon, hedef ve kalite politikaları, tüm çalışanlarının katılımıyla belirlenmiş olup, tüm ekip bu hedefler doğrultusunda kenetlenmiştir. "Akfel, yeni bin yılda, müşteri memnuniyetini prensip edinmiş ve vizyonunu "İş Ortaklarıyla" paylaşan bir şirket olarak, kalite, güven, cazip fiyat ve hizmet kalitesinden ödün vermeyen uygulamaları ile genç, dinamik, profesyonel ekibiyle hizmet sektörüne damgasını vurmayı ve "İş Ortaklarıyla" birlikte hep zirveyi hedefleyecektir.' cümleleri Akfel'in vizyonunu net ve kararlı bir şekilde ortaya koymaktadır. r:;;: Akfel, üstlenmiş olduğu misyonunun da bilinciyle, kurum kimliğini, ürünleri ve hizmetleriyle bütünleştirerek, dünya standartları na taşıyıp, sadece yurtiçindeki tüketiciye değil, yabancı tüketiciye de Akfel adını vazgeçilmez yapmayı kendine görev kabul etmiştir. Şüphesiz ki bu misyonu, belirlenmiş hedefler doğrultusunda sağlamak mümkündür. Bu hedefler; t Türkiye ısıtma-soğutma pazarında pazar payı en yüksek ilk üç firma içerisinde yer almak, t Satış sonrası hizmetlerde %1 00 müşteri tatminini sağlamak, t Müşteri talepleri doğrultusunda hizmet t Felsefesini sürekli geliştirmek, t Hizmet hızını maximize etmek, t Oluşabilecek hata yüzdesini minimize etmek, t Müşteri tatminini sürekli artırmak, t Şirket çalışanlarının kararlara katılımını sağlamak, t Çalışanların uzmanlaşmalarına destek olmak amacıyla şirket içi ve dışı eğitimler vermek, cazip fiyat politikaları oluşturup, t Uygulamaya sokmak, olarak belirlenmiştir. Temel stratejilerini belirleyen Akfel Pazarlama AŞ, ürün gamını da hem yenileyip, hem genişleterek pazarın hemen hemen her kesimden kullanıcısına ve ihtiyaç sahibine hitap etmeye başlamıştır. Akfel'in yurtiçinde ve yurtdışında ticaretini yapmakta olduğu ürünler : • Haier Split Klima {duvar tipi, dijital inverter tip, multi tip, yer ve tavan tipi, kaset Tipi, salon tipi, mobil tip, kanallı tip) • HEC Split Klima {duvar tipi, mobil tip) • Airfel Split Klima {duvar tipi, salon tipi) • Weili Split Klima {duvar tipi, salon tipi) • Airfel Hava Perdesi {HP 90, 120, 140 {Soğuk), HPR 100, 1 20, 140 {sıcak-soğuk)), • Airfel Aspiratör {Airfel 100, Airfel 120, Airfel 130, Airfel 150) • Airfel Duvar Tipi ısıtıcı Ayrıca, Akfel gelişen teknolojilerin takipçisi ve uygulayıcısı olduğunu da ispat ederek, tüm dünya ile aynı anda Haier MRV Sistem ürünlerinin de Mayı s 2002 tarihinden itibaren lansmanını gerçekleştirerek, Türkiye pazarının beğenisine sunmuştur. MRV Sistemi (Multi Refrigerant Variable: Çoklu Değişken Debili Soğutucu) yapılarda ticari alanların dizaynı ve geniş mekanlar yaratılması için tasarlanmış bir sistemdir. Bu sistemin en büyük özelliklerinden bir tanesi, tek bir dış üniteye 16 adede kadar farklı özelliklerde iç ünitenin bağlanabilmesidir. Ayrıca, uzun mesafeli borulamaya müsait olması ve % 135'e varan kapasite kullanımı mümkündür. Haier MRV Sistemi'nin kullanıldığı her alan ayrı ayrı kontrol edilebildiği için, sadece ihtiyaç duyulan alanlarda soğutma ve ısıtma işlemi yapılarak enerji tasarrufu sağlamak suretiyle işletme maliyetlerinde önemli avantajlar sağlar. Akfel'in tüm bu ürünlerinin satışı, yurt sathına yayılmış bayilerinin yanı sıra, Türkiye' nin önde gelen zincir market ve mağazaları olan Praktiker, Metro, Real, Yimpaş ve ABM' lerde de yapılmaktadır. TESİSAT DERGİSİ ımıı SAYI 78 HAZİRAN 2002 Akfel A.Ş.'nin, Genel Müdürlük ve Merkez Servisi başta olmak üzere, 2 bölge Müdürlüğü, 2 Bölge Merkez Servisi bulunmaktadır. Ayrıca Akfel, bu yıl 02-05 Mayıs 2002 tarihleri arasında, Yeşilköy CNR Fuar Merkezi' nde 5.'si gerçekleştirilen ve 2 yılda bir yapılan sektörünün en büyük uluslararası fuarlarından olan "SODEX 2002" fuarına iki ayrı standla katılmıştır. Yurtiçi ve yurtdışından gelen yoğun talepler ve Türkiye'nin coğrafi ve stratejik konumu itibariyle bölge hakimiyetinden dolayı Akfel, sektöre yaptığı yatırımın temel nedeni olan üretim hedefini de, kısa bir süre içerisinde kurmayı planladığı klima fabrikası ile gerçekleştirmeyi düşünmektedir. Şu an proje ve fizibilite çalışması yapılan fabrikanın 2003 yılı itibariyle üretime başlaması planlanmaktadır. Günümüzde her şeyin büyük bir hızla değiştiği iletişim çağını yaşamaktayız; bu sebeple Akfel AŞ, müşterilerine en kaliteli ürünleri en hızlı şekilde, en iyi koşullarla ve en iyi hizmetle sunmaya çalışmaktadır. Akfel A.Ş., kuruluşundan bugüne yarınını daha sağlam temellerde kurmak için, sürekli değişen dünya ve pazar koşullarına paralel olarak kendini yenileme doğrultusunda köklü adımlar atmaktadır. Akfel A.Ş., dünden bugünlere nasıl geldiyse yarınlarına da, bayileri, yetkili servisleri, çalışanları ve müşterileriyle geniş bir aile olmanın gücüyle sektörde yükselen bir yıldız olmaya devam ederek ulaşacaktır. İç ve dış pazarda rekabet en uç noktadadır, bu sebeple sektörde ayakta kalabilmek ve hedeflenenden daha iyi olabilmek için etkin bayi ve servis ağı, ürünlerde yüksek teknoloji ve sektörde süreklilik çok önemlidir. Akfel AŞ, teknolojisi, ürün kalitesi ve yurt içi yaygın bayi/servis ağı ile sektörün vazgeçilmezleri arasında yer alacak, ürünlerini yerli ve yabancı müşterilerine sunabilmenin gurur ve heyecanını şüphesiz ki sürekli yaşayacaktır. itl Bu bir reklam sayfasıdır.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=