Tesisat Dergisi 72. Sayı (Aralık 2001)

Borusan Makina ınternette Hizmet Alanını t:enişletivor -MüşterBi oDreusstaenk AMnal akşimn aa,l a rmı ' nüı ş tlneter irl neer itn'tee gerçekleştirme olanağı ile yeni hizmetler sunu yor. Müşteri Destek Anlaşmaları (mMüDş tAe r) i l ekrai np ssaamh iı pn doal d Bu ok lraur sı amn aMk i naakl ianr aı n, periyodik bakım ve onarımlarını üstleniyor. Böy d M e ü r ş l t e e r ri i n l B e d a li e k k n l ım e k t A a u n r s u l a a l r u ş r m ş u la a f r la z e r a ı d m a e abni ldeacnevkel egri . ynı zamanda bdeekgleönrümedik arızalara karşı sigorta işlevi yor. lBeor irnudsea nmüMştaekriilnear i noi nl airhatki l n t e r n e t s i t e ­ y ma açlarını karşılaya ve en iyi hizmeti sunmaya büyük öMnüeşmt evrei r dDi kel setr ei nki bAe lni rltaeşnmBaol raursı a nMMü adküi nr üa Özgür Günaydın konuyla ilgili şunları sö yledi: "1994 yılından bu yana sürdürdüğümüz Türki ye Caterpillar temsilciliğini elektronik ortamda da en i yi şekilde üstlenmeye önem veri yoruz. Bu nedenle lnternetsiteBorusan Makina Widens lts Service Field v çm e o iz r ğ d d a i e l ğ t m i m m a ü iz k ş te h iç i r z i i l n e m r e i ç m t a l i e b z r e a i harcı yoruz. Son olarak, tlnetkerAnentl'taeş mMaüsşıteri Des­ yapma oml ai zn ai çği nı n öı nn emmü lşi t be irri l ekroi ­ laylık oluşturacağına inanı yoruz. Sitemizde vtıermrdaiğkimiz hizmetleri a r ­ y m a l a r ı möı znbüunnddeakni çbaölışy le de devam edecek." Müşteri Destek Anlaşmaları İçin Bir Tık Yetiyor MCaütşetreprii l l aDreisşt emkaAk innlaalşamr ı aBl aorrı uksaapns aMmaıknidn aa sbearkvıims deaknipgleerçi itrailirafından düzenli olarak yor. Caterpillar ürünleri konusunda uzman olan ekiplerin yaptığı bakımlar sa yesinde makinaların ikinci el değeri yükseliyor, ömrü uzuyor ve arıza riski azalı yor. Mpilülaştrerişi Dmeastkeinkaasnınlaaşmaları tek bir Caterya da filoya uy lanabili guyor. Borusan Makina hem KoruyRuacnud ı mB aa nk ı mAnlAaşnml aaşlmaraı'nl acrlaı hmeümş t edrei l eTr ianmi n farklı beklentilerini karşıla yan, esnek paketler sunu yor. Borusan Makina'nın Koru yucu Bakım Anlaşmaları hakkında a ek d d u r i r n e ui s l l e l u i b ş l u n ili n t r. e r wn ewtws.i bt eosri nu ds ae nn mdaekt ai nyal ı . cboi l mg i ifil Antalya-da Vakacık Klinger'in Ual# semineri Yakacık Klinger's Va/ve Seminar in Antalya -dığı bYöalgkeasceıkl sVeamlf,inkerirzlebraeşgAönsttearl cliğinclen beri uzak kalya Bölgesi'yle başladı. Yakacık Valf yetkililerince amacına ulaştığı belirtilen ürün tanıtım semineri, Antal ya Makina Mühendisleri Odası'nın ela destekleri yle, 12 Kasım 2001 tarihinde, Antalya Dedeman Oteli'ncle gerçekleştirildi. rÜalğkmeneinn vüerüsnekptoörrtüfnö içinde bulunduğu ekonomik krize yünde yaptığı yenilikleri, Antalya kB aötl gı l edsı ği nı d es e1m5i 0n emr daek i nt aa nmı t aü nh eYnadki sai cvı ke Vt eakl nf ,i ks emmü idnüerrüi nn ardından verilen yemekte Antalya bölgesinde görev alacak mühendislerini konuklarla tanıştırdı. TESİSAT DERGİSİ 11!1111 SAYI 72 ARALIK 2001

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=