Tesisat Dergisi 70. Sayı (Ekim 2001)

ARTICLE Önder Kıratlı/arı '111 bıı yazıs111111 biriııci böliimiiııii rümi nnei dvk eea rnsyl ai at repdl eı al mr vd eaeyk, at i al m, vüeaşyt i erl çı rcei anl ei ntr dei sekt nebidkei ğl il i ir ysl eeenr edv nee gtt eaesr zai if cmı ni ede zağ uni t n,i mSu a, at kı rşoavnceı uySsl aau t, nı Tşde Sakonunizkr maEs ağı niHt i ipmzemrF seaokt nl üeel r l s dm ll e a ü e p r e r ı e ç n k le a t k a e r l l , ı i ş d v o b a e ir a n l a . iy h r p i A a t e i m k y r y s a t r o o e ı ç c n n k l a a t e n ö r h l il r e k d e , v i v r k Y e e y ke a ı s tlb i k a t d e i a t l a ı i ş şa r Sı i n l e e ın d r e le v a a ğ i m r s i a t g e i a k e m l n e l m e l m v a n e e r a ı m t r n na i a l ­ leketimizin değişik bölgelerinde o yörede Tesisat Dergiıııiziıı 69. sayıs111daki "Isıtma Dosyası"ııda bıılabilirsiııiz. V. Satış Sonrası Müşteri Hizmetlerinde Kalitenin Takibi ve İyileştirilmesi i K K h ç ia a i z n l l i m i t t e h e e n e l t i i i r n h g a b i e ş i z r a r m ç m d e e e a k t f d le a a i ş ç d t i i a t r n a i , l m k e d ib e n o s i ğ i g ö v ru e e n r e i e v y m k i e le m lş i h t e i ı h k z ri u t l lm ı e s d u e b i s s i r r i , . şekilde gerçekleştirmektir. Ulaşılabilirlik "l( a1Hr9ı en9rd6Şa) i k"J aaş yinkeeat yl l eBe it rl BeAar irrnl moi wabği al vdnei dr eCı rn"l a amu dsül şı Mtkeiotr ali ll pee rr Ahb auTl &aa mTm'anüçişl ntae drÜi al ecAr ri enB tiDsz id'zdi reT" 1ü( Y9k. 6e9 7t) i ' cdc liiey Doi l rkal anor .ıl aş İmrşat eak a şH u i d l k a a e a t ş t t y t ı a n ı e ğ r ı t ı a ( ni T m n ı D i a s H ö n e ı n y ) n l k e 2 u k m 5 o r d e l y a u k ı y l k t s e la o i d l r n e ı i n u r t l ı m n e , i d r e . l k a T y v 1 ü ı a 3 l k s 7 m e ı t M t a i i l s c y il ı i y a n n o r i ı ' n n n a dÜmacü rşe1t te9s ri 9izl e3Tr' iDdn eHd aüohcl dar uegğt esuinzibş iTl ibnDi cl gHi iy al ekl auEbMr i ul mAl meR l 'uedşrai, si çi si tne m1 i9n9e6 d' döannü şi tt iübr aürl me nü şTt üDr .H s e s l i y a n ı t v Mş çre i a a k ü y s l a ı ı ş l ş t e a yt ı e l s m e ş r ıy t i i a k ll l e e a k a r r t ş y a i h e r 2 d k a t 4 ı e f r v t . t a e m s B n a yu e ı a a n n r t k u 7 d e i n iç z g l e i i i ü ç n n k n i e d l n e ü e ar E k v i M n t ge a i i A r 2d a bR 4 e b u A r i s l i m a s l . m Ş a i e s . t ' e t k d e s t yü e m e e, , b h k1 a i a 9 z z y m 9 a r 4 n e a t m i y b i ı r l l e g a ın ; ü n k d n ş o l l a a e m r n r ın i b d i i n t , a i ö k b a b 2a t e 4 r k t e a ç sn l a i o a r y h i t f e a e s t f r ü k t i r a i v e l i ey s s l m o e e n e r s v u r e k i r s e v v li z i e k s i i h b d n ai ö s z y a l m ü a n m n - e i m l t n e i a s r ak d b n t e a a ş , ( a l m b a ç u t ü ık ı şl e l t m l a e a n r ış i d - y t p ı ı i ğ n r e . ı e rs ü E y o z ğ a n e i p t e r i ı e l m l ) a ; n il h i ö ş a i n k z ra i m c s ş e i t e n ı k r t e - i , SERViS BiLGiSi ARIZA BiLDİRiMi MAM.JL BİLGiSİ SATIŞ BiLGİSİ F i RMA BİLGİSİ SERViS ŞİKAYETİ İLKÇAUWON. BAYI ŞiKAYETİ tJ o 1 .000 ma o/o SoS o0l an' rdl ua a e ç r k n t a s p o f e a m n r z s u l ü a o c ş n u t i e e l e rl t t i i e n i - ş p k i e m en ğ r i e s k i t o i b b m n a i e i l ğ g n l l i e ı i l i k y ş d a a k a l i n m s y ı i n a , a n d k t t m e a a m , d a k e ır. l taamdaı rç. l aE rMı aAşRa ğAı d. aŞ . a'dçeı kvl aenrmi l eı şnt ı re. ğ(iYt .i 1m1l e) r ve AE ğnikt iamr al e rv, eg eMnaenl ios laa' r aakk iİ s tEağni tbi mu l (MMearlkt ee pz el e) -, cl 2.000 Eğitimin Adı Yetkili Servis Eğitimleri EMARA.Ş. Satış-Pazarlama Personel Bayi Montaj Eğitimleri OB aryyiaTnet aksnyiok nS aE ğt ı işt iEmğ il et i rmi l e r i Seminerler Amacı tYaeel mst pkaii l sti ı Ensdeı irvpve,i sos aentl aeı şrmı smoa nı nnrl aaı ssr aıı nğmı l naüyşmat ecarami khubi l zil el mgr idevet el ek bir i eancrdı ezeraki yl iai r ı gsaeğnlaeml parke.nsipleri (m üşteri ilişkisi) kazanmalarını g P P h e a e ek l r r i s s ş k o o m ın n n d e e e l a e l l i i n r e E i ğ ğ m t i a i t t e m k im s i e p le i k e k b . t iimlvgeei vsi dienaibr Sieakcğoel rnai usmil naairkda, armtkt iüı r şmt ea rki , i l i ş k i s i Sbai l gt ı şi -EPğai tzi amr ll ea mr i as aphei br sioonl eml ianl ianr ımn ı asma ğul al l emr ahka. k k ı n d a Medailmmuelsleinriinsahğalatamsıazkv.e standartlara uygun montaj Y Mç ü e ı z k a t e a k m r c i i l n a i u d k S ll e ee m r r y v i a n a i m s p g v u ı e l e a l n l n e t e e r l d k h o e n a l ğ a i k k i r ş k a i p ı k n k e l d i t r k e s a l o k e b n n r i e i v lg k e li i ö n y s az a m e h p i e l i l b i y v k i a c le o s u a r lm t i y n m a a i s y a ta ı e n m n n ı u ı i t lm le a r k P sta a i n y ğ a l ı a m s m a a d a s a k ın k . ıisuasğtlaamveakmühendislerin mamulleri Sıhhi Tesisatve Seramik Kaplama Piyasadaki Sıhhi Tesisat ve Seramik Kursları 3.000 4.000 Uh asttaallaarrıı nöanml e ma me uvlel eyriennmi l ioknl etraij ıöeğsrneansmınedl ea ryi naipsı laağnla m a k . y çS B ö a e ul n r g ış a e ü a m n l n ik e i k S t k e ı K h a o a d h r p a i i k r l T a 4 e v m s e 4 i a s i a u l k d t y u e g v r u e s d u l a ü Sn z m e d e r a a n a l ı lm e 3 e n 0 i ğ k e 3 i n t K0 i m a 8 sp l 2 e ıh la r S h m ı v i h e a h t r e i i Us lm T i e s s e a t s a k i t s , l t a a e 4 t r d ı 9 n v i e r 2 a . seramik kaplama ustasına sertifika verilmiştir. Şekil 4. Tiiketici Danışma Hattını Arayan Müşterilerin Dağılımı (2000) (Y /0) i A ii D l l l e e l y e e r y r r ı C c s ai h a n e p a d y ı l l a n a u e l e n k k l B a e ip a r r r ı i 6 y d o , a a t İ oE s r b t nk a a Ü o d n h n l ü s l b e i i s u v r g t l e çr , e i r e ç E sr e M i s ç t nk e e i e v şf s a e s i e a l h s e M l i i i n k r y , . d e Y B L t e . l O e i u 9 s r r e ' is n n E a sy a i , y , l a ü A S B n l n ı Ü ı a h k s n h l a ı ı r i k i r a v a e e T M, s e rs İ i s . z ri E t i me s . v B a s i ei t t . cl DB uerrssah' a ankeis i2 kMu reus ll emku Yş tüukr s. eBk uOdk eu rl us h' nacnl ae lDe rodğea l hGeamz TESİSATDERGiSI mıı SAYl70 EKİM 2001

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=