Tesisat Dergisi 70. Sayı (Ekim 2001)

ARTICLE SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ HİZMETLERİNDE KALİTE* OZET Toplumsal y�amın yaygınl�ması, teknolojik gelişmeler ve insanların refah düzeyinin artmasına paralel olarak tüketici bilincinde meydanagelen değişmeler, doğal olarak hizmet sektörünün önemini her geçen gün daha çok ön plana çıkartmaktadır. İnsanlar bir bedel ödedikleri mal veya hizmetin sadece satın alma maliyetini değil, işletme maliyetini de düşünmekte, dolayısı ile o mal veya hizmetten elde edeceği toplam faydayı hesap etmektedir. Rekabetin ülke sınırlarını �tığı günümüzde bir malı sadece üretmek ve satmak yeterli olmamaktadır. Satış sonrası hizmetlerde de gereken kaliteye ulaşmak tüm firmaların hedefi haline gelmiştir. (il. Bölüm) Quality in After Sale Consumer Services (Part 11) ABSTRACT ÖNDER KIRATLILAR ELMOR Sıhhi Tesisat Malzemesi Tic. Al Genel Müdürü 1954 Isparta doğumlu. 1974 yılında Deniz Harp Okulu 'ndan mezun oldu. 1984-1986 yılları arasında Deniz Harp Akademisi, 1988 yılında Silahlı Kuvvetler Akademisinde, 1989-1990 yılları arasında İzmir Hava Limam Okıılu 'nda eğitim gördü. 1993 yılında Deniz Kuvvetleri Komutanlığı 'ndan emekli olarak, ELGİN KAN Topluluğuna bağlı EMAR Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş. 'de önce Servis Müdürü, daha sonra Şirket Müdürü olarak görev yaptı. Halen ELMOR Sıhhi Tesisat Malzemesi Tic. A.Ş. Şirket Müdürülüğü görevini yürülmektediı: Evli ve 2 çocuk babasıdıı: Service sector's importance becomes more visible day by day with the increase of social life, technological developments and changes in consumer conscious in parallel with increase in wealth level of people. People don't consider only the purchasing cost of a property or service that they pay for, but also the operation cost. Therefore, they calculate total benefit that can be obtained from that property or service. Nowadays, producing and selling are not enough by themselves. The target of firms is to reach quality that is nemsary for aftersale services. *önder Kıraı/ı/ar'm bu makalesi, /9-2/ Eylül 200/ tarihleri arasında İsıanbu!'da dii:::enleııen -15. Avrupa Kaliıc Koıı)!.res i 'nde yapıığı sumımımdan alınmıştıı: TESİSATDERGİSİ IEPII SAYI 70 EKİM 2001

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=