Elmor, serel'in veni sır Teknolojisi Extraeıean'i nınıttı Elmor Promoted The New Secret Technology - Extrac/ean By Sere/ - Seramik sağlık gereçleri sektörünün tanınan markası Serel, gelişti rd iği yeni sır teknolojisi ExtraClean'i 12 Temmuz 2001 tarihinde, Hyatt Regency Hotel'de gerçekleştirilen bir toplantı ile tanıttı. Basın toplantısında bir konuşma yapan Elmor Tesisat Malzemeleri A.Ş. Genel Müdürü Önder K ı ratlıl ar, "Rakiplerimizden daha iyi olabilmek için yaratıcı olmamız, fark yaratmamız gerekir. Bugüne kadar, Enginkan Topl uluğu üyeleri olarak, bu ilkelerle çal ı ştı k, hep ilklere imza atmaya gayret ettik ve öğünerek söylemek gerekir ki, bunda da bugüne dek başarıl ı olduk." dedi. Kı ratl ılar, E/111or Geııe/ Miidiirii ÖııderKırntlor "Serel, hergün kirlenen dünyam ızd a, kir tutmayan teknolojik bir ürünle bu kirlil iğe bizlerin daha fazla ortak olmasın ı önlüyor. Çocukları mıza daha temiz bir dünya bı rakabilmek için bizlere yardımcı oluyor. Sonuç olarak, Serel kalitesini, yaratıcı l ığını , yenilikçili ği ni, sektörde l iderl iğini , en önemlisi fa rk lıl ığını bizlere tekrar gösteriyor." diyerek ürünlerinin kalitesine olan güvenini dile getirdi. Kıratl ıla r, bu ürünü ve teknolojisini, tüm trk insanına annı latmak ve onların da hakları 1 olan böyle bir mamulu kullanmalarını sağlamak sırasının kendilerinde olduğunu söyleyerek, tüm Serel çalışanlarına teşekkür etti. r-- Serel Fabrika Müdürü Fatih Kekeç'in, ürünün detaylarını [ - içeren bir prezentasyon gerr\ çekleştirdiği toplantıda, yeni ların da gerçekleştirildi. Toplantıda, banyo temizliğinde kullanılan fırçalara artık ihtiyaç kalmadığını göstermek için fırçalar atıldı! 1955 yılında kurulan Elmor, 1969 yılında merkezi İstanbul'da olmak üzere Elmor Tesisat Malzemesi Tic. A.Ş. olarak adını değiştirdi. Ürün gamında, ECA, AR ve YAK markalı krome mamüller, ECA ve YAK markalı sarı mamuller, SEREL ve ARSEL markalı seramik sağlık gereçleri ürünleri ve spil SEREL markalı banyo dolapları bulunuyor. Bu ürünlerin pazarlamasın ı İstanbul, Ankara, İzmir, Trabzon, Bursa, Adana ve Antalya bölge müdürlük ve şefliklerine bağlı satış temsilcilikleri ve yurt çapına yayılmış 200 adet münhasır bayisi ile gerçekleşti riyor. Şirketin hedefi, üretim yaptığı markalarda dünya kalitesi ve standartlarını yakalayarak, sürekli değişen tüketici ihtiyaç ve beklentilerini en üstdüzeyde sağlamak. itı Sere/Fnbriko MiidiiriiFatih Kekeı: de top/oııtıda ürünün katılımcılara tanıtı mı Toploııtıdo bnııyo te111iz/iğiıu/e kııllnııılnııfirı:o/nrn iiriiııiiıı detnylnrıııınktnrdı. amacıyla ilginç organizasyon- artıkilıtiynçknlııınılığııugösterıııekiçiııfirçnlnrntıklı.' Erensan VUndışı Pazarını t:enişletivor Erensan Expands lts Market Share in Abroad - Mayı s 2001 'de lra k- Bağdat'ta düzenlenen "Türk İhraç Ürünleri Fuarı" ve Bulgaristan-Filibe'de düzenlenen "Plovdiv Spring Fair" e katılan Erensan, 21-25 Haziran tarihleri arasında MısırKahire'de düzenlenen "8. U luslararası İnşaat Fuarı"na da katılarak yurtdışı çalışmalarını sürdürüyor. lsı sistemleri alanında tüm ihtiyaçlara cevap verecek nitelikte, 150 9001 standartlarında, TRD TESİSATDERGİSİ . . SAYl67 TEMMUZ 2001 ve DIN'a uygun dizaynda ısınma, sıcak su ve buhar için kalorifer ve endüstri kazanla rı üreten Erensan, bu yı l üretiminin %25'ini ihraç etmeyi planlıyor. itJ
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=