Haberler News 9-12 Kasım tarilı/eri11de A11talya 'da Belco11ti Resort Hotel'deyapı/a11 2000yılı Bayi Topla11tısı '11da ELMOR Ge11el Miitliirii Ö11der Kıratlılar '111 yaptığı koı111şma metni başlıklar a/tı11da özet/e11erek aşağıda verilmektedir. ELMOR ELMOR Genel Miidiirii Önder Kıratlılar Misyonumuz; Yapı sektöründe ıslak zeminlere hitap eden ürün gruplarında, pazar lideri olmak ve bu suretle ilave fon yaratarak vakıf faaliyetlerini arttırıcı katkı sağlamaktır. Rekabet Stratejimiz; • Yeni pazarlama stratejileri oluşturmak • Pazar ve müşteri odaklı olmak • Pazar araştırmalarına azami önem vermek • Tanıtım faaliyetlerine ağırlık vermek • Rekabeti fiyat yerine teknolojik ve estetik gelişimle birlikte marka ve kaliteye taşımak • Maliyet iyileştirmelerini sürekli politika haline getirmek Verimlilik Arttırıcı Çalışmalarımız; • Finansal kuruluşlar ile işbirliği yaparak bayilerimizdeki satış imkanlarını arttı rmak • Eğitim faaliyetlerini yoğun olarak sürdürerek personelin ve satış kanallarımızın niteliğini ve verimliliğini yükseltmek Neler Yaptık? 1. Satış Kanalımızda; • 1998 yılında Bölgesel verimlilik analizleri tamamlanmıştır. Buna bağlı olarak Diyarbakır, Kayseri, Samsun ofisleri kademeli olarak kapatılmıştır. Diyarbakır'da satışla ilgili 1 satış temsilcimiz bulunmaktadır. • 1 998 yılı Mayıs ayından itibaren ısı grubu faaliyetleri ELMOR A.Ş. bünyesinden ayrılmış, yeniden EMAS A.Ş. bünyesinde yapılandırılmıştır. 2.Münhasırlık Sistemimizde; • 1 998 ve 1 999 yılında bayi kanalımızın analizleri tamamlanmıştır. • Bayi kanalı analizleri sırasında, bayilerimizin, bulunduğu yöredeki itibarı, toptancı ve perakendeci özelliğinin etkin ve geliştirilebilir olması, geçmiş mali performansının kusursuzluğu hususlarına dikkat edilmiştir. • 2000 yılında ELMOR misyon ve hedefleri bayilerimize açıklanarak, ürün grubu bazında münhasırlık uygulamasına geçilmiştir. 3. Yeni Ürün Gruplarımız; • 2000 yılından itibaren ürün gamının ge-nişletilmesi planlanmış, ilk olarak banyo dolapları ürün gamına dahil ed ilmiştir. Uygulama özellikle perakende satış kanallarının istekleri doğrultusunda devam edecektir. • Amacımız, pazarın istekleri doğrultusunda, münhasır bayilerimizin sistem yaklaşımı içerisinde, tüketicilere yeterli hizmet sunmasını sağlayacak ürün gamına ulaşmaktır. 4. İletişim Kanallarımızda; • Organizasyonun sadeleştirilip işleyiş hızının arttırılması ile ilgili tedbirler alınmış, ilk safhada şirket içi haberleşmede intranet uygulaması ile iç haberleşme hızı ve güvenliği arttırılmıştır. TESİSAT DERGİSİ SAYI 59 � KASIM 2000 48 � • 2001 yılı içinde bayi bağlantıları için alt yapı tamamlanarak, sisteme katılacak bayilerimiz ile hızlı ve efektif bir şekilde çalışma ortamı sağlanacaktır. 5. Organizasyonel Faaliyetlerimizde; • Organizasyonda zaman içerisinde gerekli revizeler yapılmakta, eğitimlere ağırlık verilerek, gerek tecrübe, gerekse mesleki bilgi seviyesi itibari ile personel nitelikleri dolayısı ile verilen hizmetin niteliği arttırılmaktadır 6. Bayi ve Tali Bayi Eğitim Çalışmalarımızda; • Bölgesel olarak bayi elemanları ve tali bayilerin Manisa Fabrika ziyaretleri devam etmektedir. • 2000 yılının ilk 9 ayında toplam 232 bayi ve tali bayi personeli Manisa'da eğitim almıştır. • Ayrıca, EMAR A.Ş. ile birlikte, bölgesel olarak bayi-tali bayi, mimarmühendis-müteahhit seminerleri ve sıhhi tesisatçı kursları sürdürülmektedir. 7. Sevkiyat Sistemimizde; • Sevkiyat sistemimizin daha rantabl olması için iyileştirme çalışmaları sürekli olarak devam etmektedir. Hedefimiz mamullerimizin uygun yer ve zamanda uygun şekilde sevkini gerçekleştirmektir 8. Finansman Sistemimizde; • Bankacılık alanında kullanılan son teknolojik gelişmelerin bayi sistemimize adaptesi için faaliyetlere başlanmıştır. • Tüm mali konularda işlem hızımız artmıştır. Beklentilerimiz • Yaygın satış düzeninin sağlanması • Kayıt dışı ekonomi ile haksız rekabet yapılmasının önlenmesi • Standartlara uygun olmayan mamul satışlarının önlenmesi • Taklit ve sahte mamul satışlarının önlenmesi • Kalite anlayışının sistemin en uç noktasına kadar yaygınlaştırılması Bunları gerçekleştirmek için; mamulde kalite, hizmette kalite, insanda kalite. M
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=