Merkezi İşletme ve TicaretA.Ş." adına bir şirket kurulmuş olup, tüm bağımsız bölümlerin kiralanması, müşteri ilişkileri ve proje tamamlandıktan sonra binanın işletilmesi sırasındatam yetki ile faaliyet gösterecektir. Şişli Kültür ve Ticaret Merkezi dünyanın 2. büyük alışveriş merkezidir. 1. Mail of America/ Minnesota-USA 420.000 m2, 2. Şişli Kültür ve Ticaret Merkezi İstanbul -TÜRKİYE 325.000 m2• Şişli Kültür ve Ticaret Merkezi ana giriş cephesinde birçok faaliyete imkan tanıyacak iki geniş meydan planlanmış olup, ayrı bir yarışma ile düzenlenen projelendirme çalışmaları değerlendirilmektedir. Ticari ve özel araçlarla ulaşım alt meydanda ferah bir şekilde mümkün olacaktır. Yapı içerisinde düşey ulaşım yetmiş sekiz adet yürüyen merdiven ve yirmibeş adet asansör ile sağlanmış olup, çevreden ulaşımı kolaylaştırmak için on ayrı girişçıkış tesis edilmiştir. T üm sinema, büyük salon, sergi salonları ve bu gibi faaliyetlerin yer alacağı bölüm çarşı ve garaj katları ile ilişkili olup, çevre yolundan ayrıca özel giriş sağlanmıştır. Şişli Kültür ve Ticaret Merkezi tüm kapalı alanları ile tam klimatize edilmiş olup, kullanıcılara; her mevsimde konforlu yaşam standartları sağlanmıştır. Bununla birlikte teknik donanım olarak teknolojinin tüm imkanları tesis edilmiştir. İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yakında çalışmaya açılacak olan Taksim - 4. Metro hattı, Şişli Kültür ve Ticaret Merkezi'nin hemen önünden geçmektedir. Büyükdere Caddesi altında yer alan Metro İstasyonunun bu yakınlığından faydalanarak Şişli Kültür ve Ticaret Merkezi'nin üç katına doğrudan bağlanabilme avantajı yaratılmıştır. Bu bağlantılar: • Birinci bağlantı 108.00 kotlu birinci çarşı katına direkt, • İkinci bağlantı 113.20 kotlu ikinci çarşı katı ön meydanına, • Üçüncü bağlantı 118.40 kotlu üçüncü çarşı katı ön meydanına olmak üzere üç adettir. Günde 200.000'den fazla insanın ziyaret edeceği öngörülen böyle bir merkeze İstanbul'un trafik zorluğu düşünüldüğünde, Metro'nun getireceği rahatlık ve kolaylık yadsınamaz. Boş zamanları değerlendirme ve alışveriş yıllarca yan yana, çarşı ve benzeri mekanlarda, beraber olmuş, eğlence o mekana bir isim kazandırmanın yanında insanların alışveriş yapmalarını zevk haline getirmiştir. Günümüzde bu iki konu birbirlerinin ayrılmaz parçası olmuştur. Bu felsefe ve dünya deneyimlerinden yararlanarak bu alışveriş merkezinde alışveriş ile birlikte zamanı en iyi değerlendirebileceğiniz eğlence ve imkanları sunuluyor. Proje yerli ve yabancı her yaştan insana cevap vermektedir. Sunulan olgular Avrupa ve Amerika'daki benzerlerinden farklı olmayıp, 21 inci yüzyıl teknoloji ve olanaklarının kullanılabilmesini sağlamıştır. Amaç alışverişi bir eğlence haline getirmek olduğu gibi aynı zamanda eğlence için gelenleri de tabii bir şekilde alışverişe sevketmektir. Bu eğlence merkezinde; 6 ekranlı multıplex sinema, 3 boyutlu sinema, aile eğlence merkezi, TESİSAT DERGİSİ SAYI 54 :--ı HAZİRAN 2000 · � ------------------ 110 1 �
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=