Tesisat Dergisi 52. Sayı (Nisan 2000)

irket Tanıtımı-------��-- Firm Introduction .. . .. EMAR: CEYREK YUZYILI ASAN DENEYiM VE GUVEN � � EMAR: Experience and Confidence Over A Quarter of Century Giriş Temelleri 1 950 yılında Ekrem Elginkan Mühendislik Bürosu olarak Ankara'da atılan Elginkan Topluluğu, kendisine bağlı şirketlerin ürünlerine satış sonrası müşteri hizmetleri vermek amacıyla 1 974'de EMAR A.Ş.'yi kurdu. E.C.A., Sere!, Odöksan, Ar, Yak ve Elbe markalarını pazarlayan EMAR, 1 986'da dayanıklı tüketim malları satış ve servis hizmetine başladı ve kendini 1992'den itibaren sadece servis hizmeti veren bir şirket olarak konumlandırdı. İyi bir servis hizmetinin eğitimden geçtiğine inanan EMAR, Türkiye çapında 240'a yakın yetkili servisiyle Türkiye'nin dört bir yanında özellikle 3 branşta hizmet vermektedir: • Kombi - kat kaloriferi - merkezi doğalgaz kazanları, radyatörler. • Ev cihazları (şofben, termosifon, [:l rn Çeşitli kurumlar tarafından EMAR A. Ş. 'ye verilen teşekkür şiltleri doğalgaz sobaları, katı yakıt sobaları, midi fırın, aspiratör). • Vitrifiye • Küvet • Armatür (musluk ve bataryalar), valf kategorisindeki tüm ürünler. Her Aşamada Yüksek Teknoloji Emar yetkili servislerinin çoğu, tüketici bilgilerini bilgisayar ortamında saklar. Gelişmiş network ağı sayesinde merkezle sürekli irtibatta bulunur. Şirketin geliştirdiği SEREMAR Bilgi-İşletim Sistemi'yle stok kontrolü ve her türlü iletişim ileri bir boyut ta gerçekleştirilir. Yakın bir gelecekte, bu sistemin tüm servis ağına yayılması planlanmaktadır. EMAR'ın Parolası "Emar hizmet için vardır, her zaman ve her yerde hizmet vermeye hazırdır!" EMAR, profesyonel hizmet için eğitim çalışmalarını sürdürüyor. "EMAR 'ın ana prensibi, tüketicilere sınırsız ve özenli hizmet vermek, çalışanlardan yetkili servislere kadar her kademede tüketici güvenini kazanma/etli': " Misyonu Elginkan Topluluğu ve Topluluk'la anlaşma yapan şirketler tarafından üretilen mamüllerin, satış sonrası müşteri hizmetlerini tüketiciye en mükemmel şekilde sunulması faaliyetlerin özü olarak benimsenir. Vizyonu EMAR'ın kalite politikasına inanan çalışanları, müşteri memnuniyetinde sınır tanımaz. Türk ekonomisine katkıda bulunarak ve toplum değerlerine saygılı olarak ulaşılan yer, önce Avrupa'ya, daha sonra dünyaya taşınarak kalıcı kurumlar oluşturma hedefi gözetilir. EMAR'ın motivasyonu satış sonrası müşteri hizmetlerinde "lider" konumunda kalmak ve tüketicilerle "yıllarca beraber" olmayı sürdürmektir. Kalite Tarifi "Bir ürün veya hizmetin belirlenen veya olabilecek ihtiyaçlarını karşılama kabiliyetine dayanan özelliklerin toplamı." EMAR Yetkili Servisleri'nin Başlıca Hedefleri: • Sektördeki teknik personele EMAR ürünleriyle ilgili yeterli ve doğru bilgi vererek hatalı uygulamaları önlemek. • Bakım ve onarımda en son teknolojiyi yansıtan alet ve teçhizatı kullanmak. • Yenilikleri tanıtarak üretici ve uygulayıcı arasında köprü kurmak. • Bu sayede, tüketicilerin ürünleri sorunsuz olarak kullanmalarını sağlamak. Hedefleri doğrultusunda EMAR'ın verdiği eğitimler: ------------------ TESİSAT DERGİSİ SAYI 52 � NİSAN2000

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=