Tesisat Dergisi 51. Sayı (Mart 2000)

HSK-Trane t:ü� Birliği HSK (Havalandırma Soğutma Klima) A.Ş. ile dünya klima sektörünün önde gelen kuruluşlarından Trane arasında Odyssey serisi kanallı split klimalarla lmpack ve Voyager il serisi rooftop paket klimaların satışı konusunda işbirliği anlaşması yapıldı. HSK, adı geçen ürünlerin Türkiye distribütörlüğünü yürüterek, satış ve satış öncesi/sonrası teknik hizmet çalışHSK - lrane (o/aboration malarını yapacak. HSK'nın stok bulunduracağı ürünlerin detayları şöyle: • Odyssey Serisi Kanallı Splitler: 5O.000-60.000-75 .000-1 00.0001 55.000 ve 200.000 BTU/H • lmpack ve Voyager il serisi Rooftop Cihazlar: 50.000-63.0007 3 . 000-1 00.000- 1 2 5 .000155.000-200.000 BTU/H Geçtiğimiz yılın başından itibaren HSK tarafından "dünyanın konularında lider üreticilerinin en kaliteli ve en avantajlı ürünlerini HSK'nın klima tecrübesi ve mühendislik birikimi ile müşterilerine sunmak" felsefesiyle yola çıkılarak oluşturulan "Çoğul Güç" konsepti, Trane firmasının zengin ürünleriyle farklı bir boyut kazanıyor. uaillant Malezya t:ezisi vapıldı Vaillant Türkiye, Malezya'ya 1 625 Şubat 2000 tarihleri arasında düzenlediği bir geziyle 2000 yılı hedeflerini bayilerine ve Tüketici Club üyelerine tanıttı. Kuala Lumpur ve Penang ziyaretlerinden oluşan geziye 230 kişi katıldı. Kuala Lumpur'da düzenlenen yıllık toplantıda bir konuşma yapan Vaillant Genel Müdürü Chris Grosser, Vaillant'ın kalite yönetimi çerçevesinde EFQM'e Türkiye'den üye olan 30. şirket olduğunu belirterek, 2000 yılı hedeflerinin kalite üzerine odaklandığını söyledi. Türkiye'de 1999 yılındaki ekonomik zorluklar ve deprem felaketine rağmen satışlarını artırdıklarını bildiren Grosser, yatırım kararlarından geri dönmeden servis filolarını güçlendirdiklerini, personel, bayi ve tüketici Jlaı!/ant Ma/esia lrip Vail/ant Malezya gezisi katılımcıları toplu halde. _________________ TESİSATDERGİSİ SAYl 51 -:JMART 2000 memnuniyetini artırma çalışma ve eğitimlerini sürdürdüklerin ifade etti. Vaillant'ın Türkiye'deki faaliyetlerine hiç bir zaman kısa vadeli bakmadığını, tüketicinin bilinçlendirilmesi ve eğitimine, pazarlama-satış faaliyetleri kadar önem verdiklerini belirten Chris Grosser, 2000 yılı hedeflerini "kalite anlayışını her alanda yaygınlaştırmak" olarak açıkladı. Vaillant Türkiye'nin bu yıl Eylül ayında İstanbul'da yapılacak Avrupa Kalite Kongresi'nin ana sponsorlarından olduğunu belirten Genel Müdür Chris Grosser, tüketicilerin kalite anlayışını geliştirmek üzere 5 bölgede gerçekleştirilecek Vaillant Kalite Yarışması'nın da Eylül ayında Tüketici Club'ün 6. yaş günündeki finalle sonuçlanacağını sözlerine ekledi.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=