Tesisat Dergisi 51. Sayı (Mart 2000)

• KURUM IMAJI Dr. Üzeyir Carih Kk aümç üuko ybuünydüa k r eheel r dkeuğreurmi n d, ei ,mhaaj tı tnaı bunun az üzerinde yansıtmak ister. Tbai lni mı t ıimn bb üu tgüünn ibn icr ebl iikl i lme rdi ni ri. kKuul rl au nmmba uk zorunluluğundadır. Kurumlar ürettikleri mal ve markasını tanıtma görevinin yanında kurum imajını da tanıtmalıdır. t K a u n r ı u tm m a ü g re ö t re i l v e i n n i m n a y l a ı n v ı e n d m a , a r k k u a r s u ı n m ı z dim o e a r d u j i ı ğ n n d i ı m a di d z a ı r v i . ç e A v r h e t e ı d kr ı g k ş ü u d n r ü u ü n m m y u a ü n d z da v e te a m li n n ü ıt im ş m te e a r t k i i dmuarl uı , myuanl nd ıaz oml aanr kkai sş ıi nl ear , vhee rkhaal int ge is i bn ier büraektaerna kk udr uemğ i ul ,n ai ymnaı j ıznaa mdaan db aak aornauk tercih ederler. 1 nstitution I mage Kb iur r ku imml lai ğr ed, akaa yr anketne rien,s an ni cl ae rl i kglieb i trier,lefra. zilet ve hasletlere sahippÜel kres oynaerl a rkı un al l açnaml ı şamk ,a kp, ekr saol i tneel li mu zeumn nöumnüi yr leüt io, l aobr gi l ma nei ,z as as ğyloa nm, ol i ğl mi , a k, rpeadriab ill ii kt ei dsiit, egs iünvi ne nyi er ltiel irğl ii , sr ai nt ıişn s oknar al istıe ms i ,ü ştçeervi rhei z md oetslteu o ya l m şa a m s ı , ç e i ğ z i g ti i m s i e n d ö e n e d m e v v a e m rm l ı e l ı s k i , , gd ee ğl i şemr i ned, e hi isstsi ke r asr e, nkeutl ll ae nr idnı iğnı tyeöknneotl iomj i li en rdi ne m ios dt iekrrna ro, l maa ns ıa, go er tçaekrl ka er na rdaesvı nadma l kı l i ı ku, yi ul emr i ,c ii lki ki n, cyi ennei lsi ğl ei y siz a a l ğ e rd d m ı u m e y su v e e v g e aib r d l i a i kp k , t a a t r s u a y t k o a t n r e l , r ı ll ı e h k a r , i y n s ı r a s b y e e g vl e ı i n r r g l li ı k k in , , oral mğbaestı , goörkmuersui mn i usnağmlaar.l ı n ı n d a h a çok Kurum karakterlerinin kişilere iyi bir şekilde yansıtılması anlamına gelen Halkla İlişkiler "P.R." ihmal edi/ınemelidir. t Gk a a n ü d ı n t a ı r ü m , m k ı v u ü e r z u y d m a e b k a a ü ş r k r a a ü k t n b e i ü r r l n d e eri m y n i i ş n a le r i k ç r a e vs k e ı la n d m ı ı n ş ı yi l agni lsi ı ti ıllgmi saiszı ka inşlial emr eı n ai ygi ebl ei rn ş He kaillkdlea İbliişrkiişlelerv"dP.iRr. ." ihmal edilmemesi gerekli p bK r ü u e n r n u y s m e ip s l ein b r d i ü n e e y ü g o ö kl r l u e ü ş ğ P t . u ü R n r .' a e ın c ıa v d ğ e i ı r e ö ç k z t a e o l ı l l ş am r b a i a k r TESİSAT DERGİSİ SAYI 51 � MART2000 251� bP . öR l . ü kmo naur saucnı l dı ğaı yul az my aa np abbi ri l eöczeeğl i ş igr ki bei t, kanalıyla da yapabilir. çBaölyı şlea nb i rbşaişrkkaetibsier çkeurkreunmal ayniışk oi l ni şukdi sai bulunmamasına dikkat edilmelidir. Konferanslar, paneller, sanatsal olaylar, kurum mensuplarının kulüplere, derneklere üyelikleri, tebrikler, sponsorluk, bağışlar, benzeri yatırını/ar ve olaylar, bunların medyaya yansıtılması, kurum imajını oluşturur. Bh ai rl iknudreu mk uurnu mb idr aP . RP ..Rş.i rşki rektei ti li ei l eç ai ll ıeştmi şai ms ı ka ruarşatcı ramka, syoa rpualraarkı nyı a nk ıut rl auyma b ii lçei cnedke, oe l ne um aynöı nn lbeunl ud ni rdeucr ue lkm absi ır k ya çeı tneı lnmeakzl i dk ıi rm. Bl iuğei l ekmo an nu,s du ınş dP .aR . eş ği r ki temt ien il ,i ,k ubriul gmi sahibi kılmalıdır. Kp au nr ue ml l eur n, sda ün az tesnal leoy leacyel ağri, kkounr fuemr a mn sel anr, skuupl ül apr lı en rı n vçee şdi tel ir nmeeksl el er kei ük yu er ul ilkulşel ar ri ,, y kç a e u n ş r i s u t ı l m t i m y a a k t l i a ı m r r ı ı m , l i t ğ l e ai b r n r vi i k ei , k b si p e l i o n z n g e s ö r o r i r ü l o u şl k m a , y e b la l a e r ğ r v ı l ş e e , b m u e n dy l a a r k ı n a n b a l i ı r y l a ş e y k a n i l s d ı t e ı l m k a a s m ı , k u u o r y u u m n l a a eg öş lreü şn mü mi şl ekr ii, ş ki luerrui mn ikmaamj ı nu ıooyl uu şntdu ar ukr,i pekiştirir.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=