Tesisat Dergisi 45. Sayı (Eylül 1999)

ifuUeitME düşük sıcaklık sis- ~ temlerine uygun olarak dizayn ettiğimiz Jetstream Serisi Döküm Kazanlarımızı devreye aldık. Ayrıca yakında satışını yapmaya başlayacağımız, yeni İnteraktif Telekontrol cihazı ile evdeki kazan, termosifon gibi cihaz l arı telefonla uzaktan arayarak her türlü komutu verme imkanı sağlanacaktır. Bunun dışında pilotsuz Soğutma cihazları konusuna iddialı bir giriş yaptıklarını söyleyen Melih BATILI, kaliteli ürünle birlikte hizmete ağırlık vereceklerini vurguladı. konuda bilgi verir misiniz? Melih BATILI: Yaklaşık 300 servis ile sektörün en yaygın servis ağına sahip firmasıyız. Rakiplerin bir kısmı kanunların zorunlu tuttuğu servis sayısı ile hizmet vermektedir, standartlar tüm Türkiye için 1O adet servis noktasını yeterli bulmaktadır, bu sayı büyük bir şehirde dahi yeterli değildir. elektronik şofbenimizi piyasaya sürdük. 13 litre kapasiteli hermetik fanlı şofbenimiz konusunda da rakipsiziz. "Standartlar tüm Türkiye için Üstel ik bunların bir kısmının satış sonrası hizmetlerine son vermelerinden dolayı tüketiciyi mağdur ettikleri görülmektedir. Servislerimize vermiş olduğumuz yılık eğitim, servis başına 100 saattir. Sürekli verilen teknik eğitimler yanında, serviste davran ış, serviste kalite, servis yönetimi, sekreterlik ve bilgisayar eğitimleri 10 adet Soğutma cihazları konusuna da iddial ı bir giriş yaptık. Pencere ve split klimalardan sonra kanallı tip klimalar ve ehiller grupların ı da gamımıza ekledik. Klimalarda, satışın ötesinde tesisat yapılması hususu çok önemlidir. Bizim bayilerimiz ve servis noktasını yeterli bulmaktadır!" servislerimiz montaj konusunda da yılların deneyimi ve tesisat bilgileri ile, bu konuda da en ileri derecede teknik hizmet vermektedirler. Süleyman BULAK: Satış ve pazarlamaya yönelik yeni uygulamalar var mı? Melih BATILI: Günümüzde satış ve pazarlama teknikleri değişime uğramaktadır. Konseptler değişmiş, pazarlama ağırlıklı yaklaşımlarla nihai müşteriye ulaşmak ve onları satış öncesinden başlayarak, mamülü kullanma sürecine kadar geçen tüm proseste memnun etmek, artık bizlerin üzerinde önemle durması gereken bir hale gelmiştir. Bu nedenle, artık hizmet ağırlık kazanmaya başlamıştır. Hele buna bir de ısıtma ve soğutma gibi teknik hizmet gerektiren ürünler eklenince, bilginin, hizmetin, tanıtımın, ikna gücünün, organizasyonun ve doğru iş yapmanın önemi birkaç kat daha artmaktadır. Amacımız, kaliteli ürünlerle birlikte iyi hizmet vererek müşteriyi ikna ve mutlaka memnun ve tatmin eden bir konsepte doğru gitmektir. Süleyman BULAK: Şirketinizin yetkili servis örgütü ülkemizin en yaygın ve köklü örgütlerinden biri. Bu verilmektedir. Servislerimizden yaklaşık 100 adedi bilgisayar ortamında merkezimize bağlıdır. Bu sayede merkezimize her türlü bilgi akışı sağlanmaktadır. Özelikle kış aylarında hizmette süreklilik ve konfor şartlarının sağlanması amacı ile 7 Gün Servis hizmeti sunmaktayız. Ülke genelinde tüm servislerimiz bu uygulamaya katılmaktadırlar. Süleyman BULAK: Son olarak sektörümüze ve okurlarımıza vermek istediğiniz bir mesaj var mı? Melih BATILI: Yıllarını DemirDöküm'e ve bu sektöre vermiş birisi olarak sorunları çok iyi biliyor ve yakından takip ediyorum. Gerek iç, gerekse dış rekabet en uç noktadadır. Bu sektörde ayakta kalabilmek için etkin bayi ve servis ağı, ürünlerde yüksek teknoloji ve sektörde süreklilik çok önemlidir. DemirDöküm 45 yıllık geçmişi olan büyük bir şirkettir, teknolojisi, ürün kalitesi ve yurt içi yaygın bayi/servis ağı ile sektörün bir numarasıdır ve öyle olmaya devam edecektir. Süleyman BULAK: Söyleşi için teşekkür ederiz. _ __________________ TESİSATDERGİSİ SAYI45___________ _______ -:;-ıEYlÜL'99

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=