Dr. Üzeyir GARİH Dünya ile globalleşmenin, entegre olmanın söz konusu olduğu bugünlerde, ülkemizde üretici kuruluşların bazı sayısal olmayan hedefleri koymal arı ve bu hedeflere Agenda MAL VE • ~IZ~~T. URETIMINDE REıqlBET Competition in The Production Ol Goods And Service ulaşmak için araçları ve yolları saptamaları, yönetim ve uzman üretim düzeylerini bu yolda yönlendirmeleri gerekmektedir. Bu sayısal olmayan hedefler; 1. Karları optimize etmek, 2. Kaliteyi geliştirmek, yükseltmek, 3. Maliyetleri düşürmek, 4. Satış fiyatlarını düşürmek, 5. İç ve dış pazarlardan daha büyük pay kapmak, şeklinde özetlenebilir. Bir şirketin ana amacı, tüm yazılarımda ve konuşmalarımda belirttiğim gibi "kar"dır. Bir şirket için başarının ölçüsü, yani kriteri kardır. Şirketlerin ana hedefi ve başarı ölçüsü, kardır. _________________ TESİSATDERGİSİ SAYl45________________ -;;ı EYLÜL'99
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=