Tesisat Dergisi 44. Sayı (Ağustos 1999)

Company lntroduction • IS/SANSERU�S IS/SANSERViCE 1 lsısan 1998 yılı başından itibaren servis reorganizasyon programını Türkiye genelinde uygulamaya koydu. Tüm servisler ile ISISAN servis merkezi arasında ON-LINE bağlantı gerçekleştirildi. lsısan yetkili servislerini veya merkez servisi arayan bir kullanıcı ismini ve soyadını verdiği anda, servis görevlisi bilgisayarından kullanıcının: 1 . Adres, tarif, telefon ve fax numaraları bilgilerini görebiliyor, kullanıcı da bu bilgileri aktarmak için zaman kaybetmiyor. 2. Ayrıca cihazın tipi, modeli, ilk montajın yapıldığı tarih, tesisatı yapan firmanın adı ve adresi, cihazlar ve tesisat ile ilgili bilgiler (Ecomatik panel modeli,takılı olan modüller, kapalı genleşme deposu tipi ve basıncı, yakıt cinsi, radyatör veya yerden ısıtma vs), cihazı devreye alan yetkili servisin adı ve adresi, cihazın devreye alınma tarihi, önceden hangi servis hizmetlerinin yapılmışolduğu, servisleri yapan teknisyenlerin isimleri, değişen yedek parçavarsa, bu parçaların listesi ile değişim tarihleri ve son bakım tarihi gibi bilgiler de aynı anda ekranda görülebiliyor. Böylece servis teknisyeni cihazlar hakkında ön bilgi ile donatılmış olarak göreve gidebiliyor. 3. Servis araçlarının standardizasyonu: Servis araçları içerisindeki raflar ve raflardaki yedek parçalar tipleştirilmiştir. Araçlar gerekli servis takımları, ölçü ve kontrol aletleri, baca gazı analiz cihazları ile donatılmış durumdadır. Servis teknisyeni yedek parça gerektiğinde servis aracından alıp hemen montaj yapabilme olanağına sahiptir. Özellikle büyük şehirlerde servis merkezine gidip yedek parça alıp, geri gelme dolayısıyla ortaya çıkan zaman kaybı %98 oranında önlenmiştir. 4. Modem bağlantısı ile haberleşme, uzaktan kontrol ve kumanda imkanı (BUDERUS ECO - CARE Sistemi) Buderus kazan kullanıcıları bilgisayar programı ve modem satın alıp, telefon hattı ile lsısan Merkez'e bağlandıklarında, lsısan merkez servis teknisyenleri kullanıcının ev veya işyerindeki: a) Oda sıcaklığı b) Kazan suyu sıcaklığı ve çalışma saatleri c) Zanların gidiş suyu sıcaklığı ve çalışma eğrileri d) Boyler su sıcaklığı ve çalışma saatleri e) Baca gazı sıcaklığı f) Doğal gaz giriş basıncı g) Türkiye'nin herhangi bir yerindeki kullanıcı telefon ile merkez servisi veya bölge servis merkezlerini arayarak oda sıcaklığını, kazan çalışma saatlerini, boyler sıcaklığını, çalışma saatlerini ayrıca 14 ayrı program (bahçe sulama sistemi, güvenlik sistemi v.b.) ile ilgili değişiklik isteklerini bildirebilir ve birkaç saniyede istekleri gerçekleştirilir. h) Kalorifer kazanının baca gazı sıcaklığı artarsa, lsısan servis merkezine gelen sinyal ile uyarı alıp, kazan temizliği için servis teknisyeni görevlendirilir. Aksi halele yakıt sarfiyatı artar ve beklenmeyen bir anda kazan arıza yapabilir. i) Arıza yapan bir cihaz için ele merkez sinyal uyarısı alır, görevli teknisyen merkezden kontrollarını yapıp "reset" düğmesine basıp, cihazı çalıştırır ve bir süre izler. j) Arıza sinyali ikinci kez geldiğinde servis teknisyeni görev alır ve bina soğumadan servis yapılır, arıza giderilir. k) Doğal gazın basıncı düştüğünde; Buclerus ECO-CARE sistemi; lsısan merkeze, gaz: idaresine, İGDAŞ-EGO'ya veya LPG kullanıian yerlerde gaz dolum firmasına ve mal sahibine otomatik fax çekerek, uyarır. Not: Klasik tip kazanlar 21 mbar doğal gaz basıncında çalışır. Ancak Buderus Atmosferik tip kalorifer kazanları tam güvenlik sisteminin bir parçası olarak 5 mbar'a kadar, Buclerus kombiler ise 1 mbar doğal gaz basıncına kadar çalışır. 1) Sistem her arızayı veya genel bilgileri; istenirse, kullanıcının vereceği bir fax numarasına ela otomatik olarak bildirir. m) Sisteme bağlı kazanlar 24 saat/gün ve 365 gün bilgisayar kumandalı kontrol altında çalışırlar ve sonuçta en konforlu ve kesintisiz çalışma şartları sağlanır. n) BUDERUS ECO-CARE merkezi ısıtma sistemleri, çok şubeli firmalar ve özel müşteriler için özellikle ilginçtir. Firmalar isterlerse, kendi merkezlerinden de şubelerindeki ısıtma sistemi ile birlikte (BUDERUS ECO-CARE sisteminin ilave 14 çıkış imkanını kullanarak) güvenlik, aydınlatma vb sistemlerini ele kontrol 1 edebilirler. o) BUDERUS ECO-CARE sistemi, telefon hatlarındaki kalite sorununa rağmen hi çbir sorun olmaksızın çalışmaktadır. 1 lsısan; kullanıma sunduğu ürünler, teknik kapasite ve güçlü teknik kadrosu ile ısıtma �e klima konusunda toplam çözüm şirketi olarak tanınmaktadır. Müşteriye karşı; "Dürüst ve samimi", "Saygılı ve terbiyeli", "İlgili (Özellikle satış sonrasında)", "Bilgili ve pratik çözümlerle servis veren" lsısan Çalışanları, daha iyisini yapabilme gayreti içinde. Sorunsuz, huzurlu ve ekonomik kullanımı müşteriye sunmayı hedef edinen lsısan, pazarlayacağı ürünleri her zaman titizlikle seçmektedir. Tüm dünya ülkelerindeki üretimleri araştırıp, Türkiye koşullarına uygunluklarını (düşük voltaj, düşük gaz basıncı vb. koşullarda sorunsuz çalışabilme yeteneği) test ettikten sonra, en kaliteli ürünleri seçip pazara sunuyor. Bilgi için: lsısan, (0212) 272 53 00 ________ ____________ TESİSAT DERGİSİ SAYI 44___-,--_______ _________ l-:' 1AĞUSTOS '99

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=