Tesisat Dergisi 43. Sayı (Temmuz 1999)

WORKS Teknik Servis Yönetim Programı, Teknik Servis ve Bakım hizmeti veren firmaların, müşterilerinin gerek periyodik gerekse anlık bakım ve servis hizmetleri aşaması ndaki tüm ihtiyaçlarını çözmeye yönelik hazırlanmıştır. Müşterilerinizin arıza kayıtlarını alırken o müşterinizdeki cihazların, MARKA/ MODEL / SERİ NO / K.APASİTE / SERVİS ÜCRETİ / FATURA TARİHİ ve NUMARASI / GARANTİ BELGE NUMARASI / SİSTEM KURULUŞ TARİHİ / İŞLETMEYE VERİLİŞ TARİHİ / VAKiT TÜRÜNÜ / KAZAN, BOYLER, PANEL ve BRÜLÖR DURUMLARINI / DEPO MARKA. HACIM VE BASINÇ DEĞERLERiNi / SÖZLEŞME BAŞLANGIÇ ve BİTİŞ TARİHLERİ / GARANTİLİ. SERViSLİ. BAKIMLI MI ? olduğunu / GARANTİ veya BAKIM SÜRELERİNİN BİTİŞ İKAZLARINI görebilirsiniz. Ayrıca, müşterinizin arızayı ne zaman bildirdiğini, o cihazdaki bugüne kadar olan arızaları, hangi teknisyenin müdahale ettiğini, değiştirilen malzemelerin listesini alabileceğiniz gibi. tek tuşla o gün gidilmesi gereken müşterilerin günlük iş programınıza aktarılmasını sağlayabilir, iki tarih arasında servisinizin yaptığı işlerin analizini görebilirsiniz. Program cari işlemlerinizi takip ederek ayrı bir ticari program ihtiyacını da ortadan kaldırır. (Stok, cari, fatura, irsaliye, sipariş, çek-senet, personel, teklif, kur takibi) Esentepe Cad. Bıldırcın Sok. No:1 80300 Mecidiyeköy - İstanbul Tel: (0212) 216 08 08 / 4 hat Fax: (0212) 216 08 07 E-mail: tetyaz@tetgrup.com.tr lnternet: www.tetgrup.com.tr 85 •

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=