ısısan serııis Bilgisayar Ağına Bağlandı lsısan Connected to Service Computer Network 1 999 yılı başında hizmete geçen lsısan Servis Teşkilatı Servis Ağı ile lsısan Servisleri ve Servis Müdürlüğü birbirine bağlandı. Tüm servisler ana makina üzerindeki web sayfalarından cihazlar ile ilgili tüm bilgileri öğrenebiliyorlar ve kendi aralarında haberleşebiliyorlar. Bu "İntranet Sistemi" sayesinde tüm servisler aynı dili ' Vts :iSI.N Gooc:1 1 1 K i ı i���•v lsısan Yıllık Olağan Servis Semineri'nde İntranet Sistemi anlatıldı. . kullanıyor, merkeze aynı gün içinde data aktarımı gerçekleştiriliyor. Merkez ise tüm cihazların takibini yapabiliyor. Servislerin yeni sistemler hakkında bilgi edinmelerini sağlamak, pratik deneyler yapmak ve eski bilgileri tazeleyip, hizmet yeterliliğini en üst düzeye çıkarmak amacıyla 27 Ocak - 4 Haziran 1999 tarihleri arasında düzenlenen "Yıllık Olağan Servis Seminerleri" başarıyla tamamlandı. lsısan BuderLs ve Goodman bünyesinde hizmet veren servislere yapılan seminerler, Servis Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan Servis Eğitim Salonu ve Laboratuvarlarında gerçekleştirildi. Aynı zamanda Nisan ayı içinde yapılan Anadolu Servisleri Eğitim Seminerleri ile Buderus servis sayısı 65'e, Goodman servis sayısı ise 85'e çıkartıldı. lsısan lzmir Semineri lsısan İzmir Bölgesi Seminer Salonu'nda, "/sıtma Sistemlerindeki Gelişmeler" konulu bir seminer düzenlendi. lsısan çalışanlarından Mehmet ARAS ve Alper ALP'in verdiği seminerde; Thermostream teknolojisi, düşük sıcaklık ısıtması, büyük kapasiteli sistemlerde kapalı genleşme deposu seçimi gibi konular aktarıldı.Büyük kapasitelerde kapalı genleşme depolarının daha az yer kapladığı, sabit sistem basıncının sağlanabildiği komprasörlü ve pompalı modeller ilgi çekti. Seminere bayiler yoğun ilgi gösterdiler. Seminerde, Thermostream teknolojisi anlatıldı.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=