Tesisat Dergisi 42. Sayı (Haziran 1999)

TEKNİK SERVİS PROGRAMI İLE SERVİS-BAKIM KURULUŞLARINDA ÇAĞDAŞ KALİTE STANDARTI WORKS Teknik Servis Programı, Teknik Servis ve Bakım hizmeti veren firmaların, müşterilerinin gerek periyodik gerekse anlık bakım ve servis hizmetleri aşamasındaki tüm ihtiyaçlarını çözmeye yönelik hazırlanmıştır. Müşterilerinizin arıza kayıtlarını alırken o müşterinizdeki cihazların, MARKA / MODEL/ SERi NO /KAPASiTE/ SERViS ÜCRETi / FATURA TARiHi ve NUMARASI / GARANTi BELGE NUMARASI / SiSTEM KURULUŞ TARiHi / iŞLETMEYE VERiLiŞ TARiHi / SÖZLEŞME BAŞLANGIÇ ve BiTiŞ TARiHLERi / GARANTiLi, SERViSLi, BAKIMLI MI ? olduğunu / GARANTi veya BAKIM SÜRELERiNiN BiTiŞ IKAZLARINI görebilirsiniz. Ayrıca, müşterinizin arızayı ne zaman bildirdiğini, o cihazdaki bugüne kadar olan arızaları, hangi teknisyenin müdahale ettiğini, değiştirilen malzemelerin listesini alabileceğiniz gibi, tek tuşla o gün gidilmesi gereken müşterilerin günlük iş programınıza aktarılmasını sağlayabilir, iki tarih arasında servisinizin yaptığı işlerin analizini görebilirsiniz. Program cari işlemlerinizi takip ederek ayrı birticari program ihtiyacını da ortadan kaldırır. (Stok, cari, fatura, irsaliye, sipariş, çek-senet, personel, teklif, kur takibi) YAZI LIM PAZARLAMA ve TiCARET LTD. ŞTI. wo TEKNI PRO

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=