Tesisat Dergisi 42. Sayı (Haziran 1999)

- bk ai rladzı rsma pa ıky oi çri n) rşeösyml ei bb iirr at ukvş aa lme t ey eumğ reağy iannd he an n, eı mt el ak lreı rdi nüi şbüi rnamz cüı kş olmalılar. Gerçek elbette ki çokfarklı. Hep mini etek mi? Şh ii ms s edti mb ei rykeecreek, lke ar . d ı An lyarrı cbau kt uu vl l aa lneıtmt e skı kelnı ğdı ni l eı nr ifnai zpl ae ko rl ma haastı kb oi l mş uel ul i yn iuz . öYni n pe l adned ka a tduı tnmcai kn s zi noi nr u bn du ak oo nl duudğau dmauhzau ç do ak z1 a9m9 9a )n saı ri ha tsiıynadcaı oy al dpuı ğl aun dhae bs ai rpgl aerr,çgeekr. çi ni ck ea ldeı mn l ae rl eı nr (tSuBvZa l 6e /t dk ai kğkı daıt ei h tai yl ı ay coır,k oa mn uas uknaud eı nnl ai rnı cne gai yy sr ıi nl etrı si ı ni lae ki al gdi al i r ot i ltai zr ca ek kullandıkları zamanı göz ardı edivnr Elinde bir el çantası ile ml i maannt oı nvdea kş iakl ı inl iat l esnaer ımn me yı şe nb ibr iyr ot ul cvua l ektatde ,ı nk,agpaı srıdnad av ebyi raehl baivs ea kk aa ndcı nal saı r ıbn uül çu tneaink i svi en i nç euşyi tgl iu laa ndkı ğeı tgl ei br ii n, t usvoanl eu çt kl aarpı naağ ı ng öı yr ea yt uuvkaal er ı t kkaal bd iı rndi nı kel aor rı avnel yaadtauhvaa laezt zk aa mğ ı da ın i lhea rkcaapma tatyı kal ca ar ı k bt ı ri r. a dK v u u a l r l n a u t n a ş j ı u c s aı la i ğ l r l e a a y , a k g b ü e i ç l l m e ü n e k e k k s i s ç u e in l , t d u b ö v a k a y l a m e n t e le p r is i e ş u i o a n r r i ı a n n ı ö n la n m e ç e o m ş k h l i b u rü o k y r a ü a y k n a d b kç i a r ı ku ol al şaıyl al amş at ı dr mı ğaı ns ıı dgoeğr aelkoel caer akkt i rp. r aBtui knt ea g"öLraedcye ğPi z". Ai l nec ua lkahş aı l ıfpi f çnöekş imr oü şl mb ai r dgui briuşp, rsoı çbrlaemma lkarri tı neröl enrl ei nnimn ei ys ii lveeş tgi ri yi l ms i lee sr lien eh abşuı r pisuarın yardımcı olacağı söylenemez. Öt u zt ue l l mb ai r s pı nr od ab nl e mk adyen, akkül av ne mt i na çk ot akdkı rü. çBü uk dn uu nr uamg edçai şgbearyçai ğgı ekroel ka lyi çhöa lkemgee tpi roi l zmi si şytoi r , aernkceakklerkinakdiyılnelkaarrışnıl k ü ç ü k su d ö k ü ş ü aştırılamayacağından, isabet ettirememe olasılığı da büyüktür. Saldırgan bir pazarlama stratejisi ile başarıya ulaşmak Tü rüemt i cbi l eu r ianri ,göü nmcaenbl aarş kvai tlrai friı yneı n me l al el zr ienmi ae teel eş eğ i sno bk me kal el amr ı neıygeö ri tmmei şk ioç li an bgi lüi rn. üBmuü zi l ek ao dl mı ma sı ı beil ra Hb iozlil apnedka şfai şr mı r tams aı ndı ın. aDti mğ eı şr snaol kdtı argiasne bSipr shai nt ıxş 'si nt r abt eu j iys ei inl ei üb rüüynül ek bv ier ç f b i o r a m k ş a a k r n e ıy ı s n i a m b u u ta l a b ra ş a m f ş ı a n a r d ıy y a a ı n u d ş l e ü aş n p a e h b e m il e ie le c s e b i. ğ a i A n k e ı n l ı y c p o e a r k k . oB lum eal am, abseı nl kdi akno, nbs ee lpkti i nd eg eünreül nd eg ed loi şğt irru dmi keksai nt ed ea lyı naml n ıı şz coal mbai rs ıtnedk at na dl eı rp. Vp er odf iel i nb iun, ç p d o a a k z h aa u r y ın l m i a b a , e k A r t a a lm l d ı v a r. e n paaçzı ka r ıon laa no r aHnol al l adnadh aa bHaeyranğeı i lhgai nl çi s eo, l mh aanyıamntaumv azleett. l e"rLi agcel yl e cPe"kitl ee olsun veya bir b aşkası ile, yakın gelecekte k kk a a u ç ş d ı k n ın u ıl l s m a u r a z iç z tu . i n F v aa b y l i e r a t n a le s tr r lı a d m k e s e i b y k a o a y n n a l a a n r d a p ö g is n id u ü a iş ş r , e ı m o b e l i m li r r a a v k s e l ı ı ydoi s kl aoçt eakbl ei l irrd. eE,ny üa kzsı nedkaonk gu lül anr dl üak tanrotırşmmaalllai ğr ea dönüşene veya unutulmanın derinliklerinde Bayan tııv,1/eli Peep-Slıuw'a dö11ıişiiyor. Splıi11x'e göre, mat camdan separatörler kaybolana kadar. kullanma sıireleri11i kısaltacakmış. Çeviri: Bülent TAlA Y _____ _________ ____ TESİSATDERGİSİ SAYl42 --:-:--------- !� HA2İRAN'99 --------­ ll02 L ) ı--........,...,.,..,... ; ; , . : . \ ........... ~ ... _ .... , _

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=