Tesisat Dergisi 351. Sayı (Mart 2025)

SÖYLEŞİ DEMIRDÖKÜM PAZARLAMADAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI UFUK ATAN: “DEMIRDÖKÜM’ÜN YENI MARKA KIMLIĞI, MODERN, SÜRDÜRÜLEBILIR VE MÜŞTERI ODAKLI YAKLAŞIMIMIZIN BIR YANSIMASI” DEMIRDÖKÜM GENEL MÜDÜR YARDIMCISI UFUK ATAN, IKLIMLENDIRME SEKTÖRÜMÜZÜN KÖKLÜ MARKASI DEMIRDÖKÜM’DE YENI MARKA KIMLIĞI ILE BAŞLAYAN DÖNÜŞÜM, ISI POMPALARI VE HIDROJEN BAŞLIKLARINDAKI SORULARIMIZI OKURLARIMIZ IÇIN YANITLADI. UFUK BEY, DEMIRDÖKÜM MARKASININ YENIDEN YAPILANMASI KONUSUNDA OKURLARIMIZI BILGILENDIRIR MISINIZ? 2025’i, DemirDöküm’ün köklü mirasını geleceğe taşıdığı, yenilikçi bir dönüşüm yılı olarak geçirmeyi hedefliyoruz. Sektördeki öncülüğümüzü daha da pekiştirmek ve müşterilerimize benzersiz bir değer sunmak için iş yapış şeklimizden müşteri deneyimine, Ar-Ge yatırımlarımızdan sürdürülebilirlik vizyonumuza kadar her alanda yeni ve farklı bir bakış açılarıyla hareket ediyoruz. Bu kapsamlı değişimi üç temel başlıkta ele alıyoruz. Yenilenen marka kimliğimiz, müşteri deneyiminde yeni dönem, sürdürülebilirlik ve inovasyon odaklı ürünler. 46 TESİSAT • 03 / 2025

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=