Tesisat Dergisi 351. Sayı (Mart 2025)

19 TESİSAT • 03 / 2025 HABERLER E.C.A. ÇAĞRI MERKEZI TEKNIK EĞITIM PANELI DÜZENLENDI 12 Şubat tarihinde çağrı merkezi ekibine yönelik düzenlenen Teknik Eğitim Paneli’nde kaliteli iletişim ve hizmet konularına dair bilgiler paylaşıldı. Elginkan Topluluğu çatısı altında yetkili servis ağıyla satış sonrası müşteri hizmeti veren Emar A.Ş.’nin Teknik - Eğitim ve Hizmet Geliştirme - Satış bölümlerinin organize ettiği panelde, son tüketici tarafından Çağrı Merkezi iletişim Akışkan teknolojilerinin öncü markası Masdaf, ekibini alanının en iyileriyle büyütmeye devam ediyor. Masdaf'ın yeni Satış ve Pazarlama Direktörlüğüne 20 yılı aşkın satış ve pazarlama yönetimi deneyimine sahip olan Uğur Yılmazel atandı. 1978 İstanbul doğumlu Uğur Yılmazel, 2001 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra kariyerine Vaillant Hepworth Group'ta Satış ve Pazarlama Yöneticisi olarak başladı. 2006-2013 yılları arasında Ariston Thermo Group'ta Satış Müdürü olarak çalışan Yılmazel, 2013-2017 yılları arasında Onmetal'in Ticari Direktörlüğünü üstlendi. Sonrasında ENDO Endüstriyel Otomasyon Sistemleri'nde Genel Müdür ve ODE Yalıtım'da Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev aldı. 2025 yılından itibaren Masdaf'da Satış ve Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlenecek olan Yılmazel, icra kurulu üyeliği ile beraber, yurt içi ve ihracat pazarlarında pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi, satış planlaması gibi kritik alanlardan sorumlu olacak. n kanallarında sıklıkla gündeme gelmiş konular teknik açıdan değerlendirildi. Eğitim panelinde, Emar A.Ş.’nin vizyon edindiği “Hizmette Mükemmellik” anlayışıyla, tüketici beklentilerinin ötesinde hizmet sunmaları yönünde yeni eğitim modelleri geliştirerek bilgi kılavuzları oluşturuldu. Panelde, E.C.A. ısı ürün grubunda yer alan yoğuşmalı kombi ve oda termostatları hakkındaki pratik bilgiler sunuldu. Tüketici deneyimi ile teknik destek süreç konularının bir arada ele alındığı panelde, Çağrı Merkezi ekibinin tüketici taleplerine daha hızlı ve çözüm odaklı teknik yanıt vermesine yönelik bilgileri güçlendirildi. Emar A.Ş., son tüketici memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak ve çağrı merkezi hizmet kalitesini sürekli olarak geliştirmek amacıyla yıl boyunca teknik eğitim panellerine devam etmeyi planlıyor. n MASDAF SATIŞ VE PAZARLAMA DIREKTÖRÜ UĞUR YILMAZEL OLDU

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=