Tesisat Dergisi 351. Sayı (Mart 2025)

8 TESİSAT • 03 / 2025 HABERLER BAYMAK, GÜÇLÜ SERVISLERIYLE MÜŞTERI MEMNUNIYETINI ZIRVEYE TAŞIYOR İklimlendirme sektöründe satış sonrası hizmet ve yetkin teknik servis ağı, müşteri memnuniyetini belirleyen öncelikli kriterlerden birisi. “İşimiz Sizi Anlamak” mottosuyla müşteri memnuniyetini odağına alan Baymak, geride bıraktığı 55 yılın uzmanlığıyla üst noktaya taşıdığı servis ağıyla tüketiciden tam not alıyor. Türkiye’nin 350 noktasındaki yetkin teknik servis ağıyla, hizmet kalitesini üst noktaya taşıyan şirket, yenilikçi yaklaşımıyla kullanıcı beklentilerine uygun servis hizmeti modelini geliştirmeye devam ediyor. Yapılan araştırmalar gösteriyor ki; müşterilerin büyük çoğunluğu kaliteyi bir markayı seçmelerindeki en önemli faktör olarak değerlendiriyor. Markaların ürünlerini sürekli iyileştirip beklentilere uygun hale getirilmeleri de müşteri memnuniyetini artırmalarının temel yollarından olarak gösteriliyor. Öte yandan müşteriler markalardan, karşılaştıkları sorunlarla ilgili hızlı geri dönüş almayı da bekliyor. Etkili bir çözüm önerildiğinde de markaya duydukları bağlılık artıyor. İklimlendirme sektörü de bu beklentilerin yüksek olduğu sektörler arasında. İyi bir teknik servis hizmetinin de müşteri memnuniyeti üzerinde güçlü etkileri var. Teknik servis, sadece ürünün arızalanması durumunda çözüm sunan bir birim değil, aynı zamanda müşteri deneyimini ve markaya olan güveni ve bağlılığı doğrudan etkileyen de bir fonksiyon. Sektöründe 55 yıllık bir geçmişe sahip olan Baymak da bu konuya verdiği önemi stratejisine yansıtarak müşteri memnuniyetini odağına alıyor. 350 NOKTADA SERVIS AĞI VAR Baymak, Türkiye’nin yaklaşık 350 noktasındaki geniş teknik servis ağı ile müşteri memnuniyetini her zaman en üst seviyede tutmayı hedefliyor. Teknik servis hizmetlerindeki yüksek memnuniyet oranı şirketin yeni müşteri kazanımını da artırıyor. Baymak’ta yaşadığı iyi bir teknik servis deneyimi ile ilgili olumlu yorumlar yapan ve markadan aldığı hizmetten duyduğu memnuniyetini dile getiren müşterilerin yorumları, potansiyel müşterilerin de daha kolay karar vermesine katkı sağlıyor. Kaliteli teknik servisleri sayesinde ürün ve hizmetlerinin kalitesini daha iyi takip edip, geri bildirimler doğrultusunda iyileştirmeler yapan marka, Ar-Ge ve üretim süreçlerine sağlanan bilgi akışıyla ürün kalitesini artırıyor. Öte yandan müşterilerden gelen geri bildirimlere bakıldığında da özellikle ‘hızlı servis, titiz / temiz çalışma, ince işçilik, ürün konusunda doğru bilgilendirme ve güler yüzlü hizmet’ konularında, teknik servis hizmetindeki memnuniyet oranının yüksek olduğu görülüyor. n E.C.A., LÜLEBURGAZ VE ÇORLU’DA SEMINER DÜZENLEDI Geniş ürün gamı ve güçlü bayi yapısıyla E.C.A., Lüleburgaz ve Çorlu’da ısıtma ve soğutma alanındaki bayilerine seminer düzenledi. Türkiye’de iklimlendirme sektörüne sunduğu yenilikler ve öncülüğünün yanı sıra eğitime verdiği önemi uzun yıllardır sürdüren E.C.A., Lüleburgaz ve Çorlu’da faaliyet gösteren ısıtma ve soğutma bayilerine eğitim semineri düzenledi. 19-20 Şubat tarihlerinde 100 kişiyi aşkın katılımla Lüleburgaz İzer Hotel ve Hilton Garden Inn Çorlu Hotel’de gerçekleştirilen seminerlerde E.C.A. bayileri ve sektör paydaşları bir araya geldi. Sürekli gelişen teknolojileriyle E.C.A., Niobe Blue, Ecotech, Spylos klimalar, Multi Split Klima, Isı Pompası ve X-Air Panel Radyatör ürünleriyle ilgili bilgilendirme yaparak deneyimleri değerlendirdi. Bayileri ile ilişkilerini güçlendiren E.C.A., yenilikçi sistemlerini, hedeflerini ve yeni dönem planlarını aktardı. Seminerlerin ardından bayiler ve şirket yöneticileri akşam yemeğinde bir araya geldi. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=