Tesisat Dergisi 350. Sayı (Şubat 2025)

18 TESİSAT • 02 / 2025 HABERLER WARMHAUS İŞ ORTAKLARI İÇIN UYGULAMASINI YENILEDI Warmhaus iş ortakları için özel geliştirdiği uygulamasını yeniledi. Yenilenen adıyla Warmhaus Partner Pro Warmhaus’un iş ortakları ile iletişimini arttıracağı ve iş ortaklarına daha fazla fayda sağlayacağı bir platform haline geldi. Warmhaus toptancı ve taahhütçü ana bayi, bayi satış temsilcisi ve satış noktalarından oluşan iş ortaklarının kampanya ve puanlardan yararlanmasını sağlamak üzere geliştirdiği sadakat uygulamasını yeniledi. Yenilenen adıyla Warmhaus Partner Pro alt yapı ve erişim olanakları ile daha modern bir yapı kazandı. WARMHAUS YETKILI SATICILARININ AYRICALIKLAR DÜNYASI Warmhaus Genel Müdürü Erdem Ertuna yenilenen uygulama ile ilgili olarak şunları söyledi: “İş ortaklarımız ile iletişimimizi artırmak ve onlara fazla fayda sağlayabileceğimiz bir ayrıcalıklar dünyası yaratabilmek amacıyla partner sadakat uygulamamızı yeniledik. Ocak 2025 itibari ile canlıya geçirdiğimiz Warmhaus Partner Pro yetkili satıcılarımız ve satış noktalarımız için tasarlanmış birçok avantaj ve özelliği bir araya getiriyor. Google Play ve AppStore’dan indirilebilen uygulamaya aynı zamanda web sitesi üzerinden de erişilebiliyor. Daha önceki uygulamamızda web sitesi üzerinden erişim yoktu. İş ortaklarımızdan gelen talep üzerine bu özelliği geliştirdik. İş ortaklarımız uygulama üzerinden barkod okutarak her cihaz devreye alımlarında puan kazanabiliyor, Partner Pro için hazırlanan web sitesi üzerinden puan karşılığında kazanabilecekleri hediyeleri görüntüleyebiliyor ve bu site üzerinden hediye alımı yapabiliyor”. Partner Pro ile iş ortakları için süreçleri kolaylaştırmak, işbirliklerini geliştirmek ve iletişimlerini artırmak amacında olduklarının altını çizen Ertuna şunları ekledi: “İş ortaklarımız uygulama üzerinden ödül ve hediye kazanmalarının yanı sıra ilk cihaz çalıştırma taleplerini uygulama üzerinden kolaylıkla gerçekleştirebilecek, ürün bilgilerine hızla erişebilecek, farklı eğitim içeriklerinden yararlanabilecekleri videolara ulaşabilecekler.” n E.C.A., YENI DÖNEMDE DE ÇAĞRI MERKEZI EĞITIMLERINE DEVAM EDIYOR 15-16 Ocak tarihlerinde Şişli’deki Emar A.Ş. Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen Çağrı Merkezi Eğitimi’nde 2. seviye teknik destek bilgi seviyesini artırmaya yönelik adımlar atıldı. "Hizmette Mükemmellik" ve "Müşteri Memnuniyeti" temel değerlerinden yola çıkarak, satış sonrası müşteri hizmeti veren Emar A.Ş.’nin Teknik ve Eğitim Bölümü tarafından düzenlenen eğitimler, Çağrı Merkezi ekibine yüksek kalitede hizmet sunmayı amaçlıyor. 2024 yılı boyunca Çağrı Merkezi, Elginkan-Uzem İletişim Seminer Programları, kombi, kazan, klima, yeni ürün tanıtımlarının yanı sıra servis saha ziyaretleriyle programlanan eğitimlerde, 2025 yılında da enerji verimliliği ve çevre dostu monoblok ısı pompası, yoğuşmalı kombi, duvar tipi yoğuşmalı kazan ve split/multi sistem klima ürünleri hakkında derinlemesine bilgiler verilerek cihaz simülasyonlarıyla desteklendi. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=