Tesisat Dergisi 347. Sayı (Kasım 2024)

16 TESİSAT • Kasım / 2024 HABERLER ÇUKUROVA ISI’nın “Yenilikçi Firma Vizyonu” Çukurova Isı, Türkiye’de büyümesini sürdürüyor. Radyant ısıtma pazarında yüzde 65’lik bir pazar payına sahip olan şirket, ısıtma pazarının dönüşümüne de liderlik ediyor. Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü, markayı liderliğe taşıyan kriterleri paylaştı. Çukurova Isı, radyant ısıtma sektöründeki yüzde 65’lik pazar payı ile ısıtma sektörünün geleceğini şekillendirmeye devam ediyor. Dünyadaki trendleri, Türkiye’de başarılı bir şekilde uygulayan ve böylece müşterilerine fark yaratan yenilikler sunan şirket, pazarın dönüşümüne de liderlik ediyor. ‘Yenilikçi firma olma’ vizyonu Çukurova Isı olarak, radyant ısıtma teknolojilerimizle kurulduğumuz günden bu yana pazarın lider firmasıyız. Bugün, sektörde yüzde 65’lik bir pazar payına sahibiz. Markamızı liderliğe taşıyan birçok unsur bulunuyor. Öncelikle,‘yenilikçi bir firma olma’ vizyonu iledeğişen tüketici beklentilerini yakından takip ederek, ürünlerimizi, bu ihtiyaçları karşılayacak biçimde dönüştürüyoruz. Gücümüzü ölçmek amacıyla hayata geçirdiğimiz radyometre laboratuvarı ile Türkiye’de bir ilke daha imza atmanın gururunu yaşıyoruz. AR-GE’mize güç veren bu teknoloji yatırımı, verimli ve katma değeri yüksek ürünler geliştirmemize katkı sağlayacak. Marka değeri Ayrıca kurulduğumuz günden bu yana markamıza önemli yatırımlar yapıyoruz. Hatta ‘yenilikçi iletişim çalışmalarımızla da sektörümüze öncülük ediyoruz’, diyebiliriz. Çünkü marka değerinin yatırımcıların ürün tercihindeki etkisine inanıyoruz. Çukurova Isı olarak, dijital pazarlama stratejilerimiz, PR ve reklam çalışmalarımız sayesinde mesajlarımızı, doğru hedef kitleye ulaştırmak bize güç katıyor. Geniş bayi ve servis yapılanması Yurt genelindeki yaygın bayi ve servis organizasyonumuz da markamızın tercih edilmesinde önemli rol oynuyor. Yatırımcı ve işletmeciler, sistem seçimi yaparken bayi organizasyonu güçlü firmalarla çalışmayı tercih ediyorlar. Çünkü yanlış firma tercihi, yanlış projelendirme gibi sorunları beraberinde getirebiliyor.” dedi. n ise AR-GE’mizden alıyoruz. Geliştirdiğimiz tüm ürünlerde, sınırlı olan enerji kaynaklarını verimli kullanmayı ve müşterilerimize yüksek konfor sunmayı amaçlıyoruz. Kısacası, ‘daha iyi bir dünya’ hedefiyle çalışıyoruz. Böylece müşterilerimizin ısınma ihtiyacını konforlu bir şekilde karşılarken, ısıtmadan kaynaklı enerji giderlerini yüzde 60’lara varan oranlarda düşürüyoruz. Bu kapsamda AR-GE’mizi destekleyecek en güncel teknolojilere erişim sağlayıp, yatırım yapıyoruz. Son olarak, radyant ısıtıcılarımızın verimini İran’ın En Büyük İlaç Üretim Tesisinde ALDAĞ Klima Santrali Kullanıldı Ciba Geigy'nin (Novartis) katılımı ve teknik bilgisi ile tasarlanarak Gilan eyaletindeki Rasht sanayi kentinde, 100 bin metrekare bir arazi üzerinde kurulan Sobhan Darou ilaç üretim tesisi, üretim hacmi açısından İran’da ilk sırada yer almakta ve CNS üretiminde lider konumdadır. Barakat Pharmaceutical Holding'in iştiraklerinden biri olan Sobhan Darou’nun ilaç üretim tesisinde gereken hijyenik havayı güvence altına alacak klima santralleri, Aldağ markasını taşıyor. Sobhan Darou ilaç üretim tesisinde havayı hijyen koşullarına uygun olarak temin eden, 6.800 - 19.900 m3/h hava debisi kapasitesi aralığındaki hijyenik klima santralleri Aldağ A.Ş.’nin Manisa Akhisar tesisinde üretildi. Aldağ Aldamed Hijyenik DX Klima Santralleri, ameliyathaneler, yoğun bakım odaları, temiz odalar, biyoteknik laboratuvarları, ilaç ve Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü kimya sanayi, gıda sanayi, içecek sanayi, bilgi işlem odaları, sterilizasyon odaları gibi hijyen koşullarının hayati öneme sahip olduğu ortamlar için özel olarak tasarlanmıştır. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=