Tesisat Dergisi 344. Sayı (Ağustos 2024)

HABERLER 27 TESİSAT • Ağustos / 2024 WILO, Satış Sonrası Hizmetleri ile Güçlü ve Güvenilir Çözümler Sağlıyor Su teknolojileri devi Wilo, yüzde 100 müşteri memnuniyetini hedefleyerek satış sonrasında doğru ve hızlı bir şekilde kullanıcılarına gelişmiş teknolojilerle desteklenen kapsamlı bir hizmet ağı sunuyor. Türkiye çapında 60’tan fazla servis partneri ile oluşturulan yaygın ağ sayesinde, süpervizörlük hizmeti, ilk çalıştırma, bakım, onarım ve enerji çözümleri konularında hızlı ve doğru servis hizmeti sağlanıyor. Wilo’nun satış sonrası hizmetleri, pompa ve sistem teknolojisine yönelik proje desteği, enerji tasarrufu analizleri ve yerinde yapılan ölçümlerle yüzde 40’a yakın enerji tasarrufu sağlarken, Wilo Live Asistan ve Wilo Asistan uygulamaları ile uzaktan destek ve bilgi erişimi sunarak müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. Günümüzün rekabetçi pazarında müşteri memnuniyeti, şirketlerin başarısını ve sürdürülebilirliğini belirleyen en kritik faktörlerden biri olarak öne çıkıyor. Dünyada 150 yılı aşkın süredir su teknolojilerinin geleceğini şekillendiren Wilo, bu bilinçle satış sonrası hizmetlerine büyük önem veriyor ve ürün bakımları, onarımlar ile enerji tasarrufu çözümleri sunarak müşterilerinin ihtiyaçlarına hızlı ve doğru çözümler üretiyor. Türkiye genelinde 60’tan fazla servis partneri ile geniş bir servis ağı kuran Wilo, bu sayede müşterilerine her zaman yakın olmayı ve onlara en iyi hizmeti sunmayı hedefliyor. Uzman ekipleri ile süpervizörlük hizmeti, ilk çalıştırma, bakım ve onarım hizmetleri sağlıyor ve kurulum aşamasından başlayarak tüm süreçlerde teknik destek veriyor. Wilo çalışmalarını uçtan uca sürdürülebilir odaklı şekilde gerçekleştirerek, enerji verimliliği ve çevresel sorumluluk alanlarında da faaliyetlerini sürdürüyor. Profesyonel Destek ve Güvence Wilo Satış Sonrası Hizmetleri, projelerin her aşamasında teknik öneriler ve tavsiyeler sunarak destek sağlıyor. Pompaların devreye alınması sürecinde sistemlerin en verimli şekilde çalışmasını garanti altına alıyorlar. Karmaşık besleme sistemlerinin kritik parçalarından olan pompaları yöneten profesyonel ekipler, enerji tüketimini optimize etmeye odaklanıyor. Herhangi bir arıza durumunda veya hata mesajı alındığında, Wilo pompaları güvenilir ve sürdürülebilir çözümler sunarak sorunları hızla çözüme kavuşturuyor. Ayrıca düzenli bakım hizmetleriyle ürünleri kontrol ediyor ve uzun vadeli güvenilirliklerini sağlamak için gereken tüm önlemleri alıyor. Wilo Asistan ile Uzaktan Bağlantı İmkanı Wilo servis departmanının müşterilerine özel olarak sunduğu inovatif uygulama Wilo Asistanı, kullanıcılarına herhangi bir uygulamaya gerek kalmadan uzaktan destek sağlıyor ve ürünlerinin kontrollerini kolaylıkla yapmalarını mümkün kılıyor. İOS ve Android telefonlarda kullanılabilen bu uygulama, pompa teknolojileri hakkında temel bilgiler sunuyor ve uzaktan bağlantıyı destekleyen modellerde pompanın çalışma durumlarına anında erişim sağlıyor. Ayrıca, yedek parça ihtiyaçlarını karşılamak için spareparts.wilo.com adresinden ürün modeline göre yedek parça talepleri yapılabiliyor. Wilo, her detayıyla kullanıcıları düşünen entegre sistemleriyle ihtiyaçlara anında çözüm sunuyor. n ABD’li Fan Üreticisi EBM-PAPST’dan Haberler Ebm-papst müşteri hizmetlerindeki desteğini artırıyor. Hava nakliyeleri için özel olarak tasarlanmış ve güçlendirilmiş birinci sınıf çözümleri sunma taahhüdünü geliştiriyor. Yeni EC motor üretim tesisinin artık faaliyete geçtiğini duyuruyor. Böylece artan talepleri verimli bir şekilde karşılama yeteneğinin güçlendiğini bildiriyor. ebm-papst, standart çözümlerden karmaşık projelere kadar mühendislik hizmetleri sunuyor. Ekibinizi bilgilendirmek ve sektörde önde tutmak için teknoloji yol haritalarından eğitimlerinden faydalanabilirsiniz. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=