HABERLER 23 TESİSAT • Mart / 2024 WARMHAUS Denizli’de İş Ortakları ile Buluştu Warmhaus, farklı bölgelerde yer alan iş ortakları ile düzenli buluşmalar gerçekleştiriyor. Bu kapsamda en son 21 Şubat tarihinde Denizli’deki iş ortakları ile bir araya geldi. Toplantıya Warmhaus Yurtiçi Satış Müdürü Meriç Yaşar, Warmhaus Bölge Müdürü Gökmen Kıymaç ve Warmhaus Bölge Satış Yöneticisi Fatih Köse katıldı. Toplantıda Warmhaus’un bölgede yürüttüğü çalışmalar, tüketici beklentileri doğrultusunda ürünlerde yapılacak geliştirmeler, 2023 yılının genel değerlendirmesi ve 2024 yılında hedeflenen satış ve pazarlama çalışmaları görüşüldü, karşılıklı fikir alışverişi yapıldı. Toplantıda söz alan Warmhaus Bölge Müdürü Gökmen Kıymaç şunları söyledi: “Warmhaus olarak üretimimizi günümüz dünyasının en büyük ihtiyacı olan “tasarruf” odağında gerçekleştiriyoruz; bu sayede dünya, doğa ve insan için başka bir geleceğin mümkün olacağına inanıyoruz. Müşterileriekleyen Kıymaç şöyle devam etti: “İş ortaklarımızın puan ve kampanyalardan kolayca yararlanabilmesini sağlayan Warmhaus Partner Uygulaması’nda yenilemeler yapıyoruz. Bu güncellemeler sayesinde hem iletişimimiz daha çok artacak hem de iş ortaklarımıza daha fazla fayda sağlayabileceğimiz bir platform oluşturmuş olacağız.” n WARMHAUS’a Mükemmel Müşteri Memnuniyetinde Gold Ödülü Warmhaus, müşteri memnuniyetini ölçen platform şikayetvar tarafından verilen A.C.E Awards’ta (Achievement in Customer Excellence/ Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Ödülleri) “Gold” Ödülü’nü aldı. Warmhaus bu ödülle beraber iki yıl üst üste Gold Ödülü’nü almış oldu. Müşteriler ile markalar arasında köprü görevini üstlenen şikayetvar platformu 19 Şubat Pazartesi günü Mandarin Oriental Bosphorus Otel’de gerçekleştirdiği organizasyon ile A.C.E Awards (Achievement in Customer Experience/Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı) Ödüllerini sahiplerine takdim etti. Bu yıl 9’uncu kez düzenlenen ve markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendirildiği A.C.E. Awards’ta müşteri deneyimini en iyi yöneten 118 marka ödül aldı. Müşteri deneyimini en iyi yaşatan markalara ödüllerin verildiği etkinlikte, Warmhaus kombi ürün grubunda müşteri memnuniyetini en iyi yöneten firmalar arasında ikinci sırada yer alarak Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödüllerinde “Gold” Ödülü almaya hak kazandı. Warmhaus, müşteri memnuniyeti oranı, müşteri kaybını önlemedeki başarı oranı, şikayet oranı ve şikayet yönetim sürecindeki değerlendirmeler sonucunda bu ödüle layık görüldü. Ödülü Warmhaus’u temsilen Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Gökhan Akdağ teslim aldı. n mizin ürünlerimizi kullanırken konfor ve verimden optimum yararlanmasını sağlamak için sürekli ürünlerimizi geliştiriyor ve yeniliyoruz. Denizli’de bu sene daha çok tüketiciye ulaşabilmek ve tasarruf sağlayan cihazlarımızla buluşturmak için kapsamlı çalışmalarımız olacak” dedi. İş ortaklarının Warmhaus için çok değerli olduğunu sözlerine
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=