Tesisat Dergisi 339. Sayı (Mart 2024)

20 TESİSAT • Mart / 2024 HABERLER İMBAT, Coca Cola Tesislerinde İklimlendirme Çözümleri Sunuyor Kazakistan’daki Çimkent Coca-Cola İçecek Tesisleri’nin iklimlendirme ihtiyacı için İmbat Çatı Tipi Klima cihazları tercih edildi. Coca-Cola İçecek gibi gıda üretim tesisleri iklimlendirme için özel çözümlere ihtiyaç duyuyor. Bu tesisler, şuruphane – karışım bölümleri, paketleme – dolum hatları, sterilizasyon – dezenfeksiyon alanları, temizlik – hijyen odaları gibi gıda proses bölümleri içeriyor. Gıda üretim tesislerinin her bölümünde ve her aşamasında, hava kalitesi kritik önem taşıyor ve ürünlerin standartlarına uygun olması gerekiyor. Coca-Cola İçecek tesisleri de şuruphane bölümü ihtiyaçlarını İmbat Ar-Ge Merkezinin geliştirdiği ve geniş özelliklere sahip Paket Çatı Tipi Klima cihazları ile karşıladı. G4+ F7 + HEPA olmak üzere 3 kademeli filtrasyona sahip olan cihazlar ilk olarak Semerkant projesinde tercih edildi. HEPA filtreli İmbat Çatı Tipi Klimalar hijyen standartlarının ve gıda gerekliliklerinin sağlanmasına yardımcı oldu. Semerkant projesinde sağlanan müşteri memnuniyeti ve güven, Coca-Cola İçecek’in Çimkent projesi için de İmbat’ı tercih etmesini sağladı. İmbat’ın hijyenik gıda proses alanları için sunmuş olduğu çözümlerin farklı uygulama alanlarında başarıyla uygulandığı sayısız referans proje yer alıyor. Gıda alanında Oba Makarna, Yummy Meyve Suyu, Eti, Ülker, Şimşek Bisküvi, Modern Çikolata, Çumra Şeker, Torku, İngredium Gıda gibi firmalar İmbat çözümleriyle iklimlendirme ihtiyaçlarını karşılıyor. İmbat hem Semerkant hem de Çimkent Coca Cola tesislerinde, soğutma çevriminde kısmi yük verimini artırmak için 2007 yılından bu yana uzmanlaştığı asimetrik kompresör uygulaması yapıyor ve tesis verimliliğini arttırıyor. Taş yünü izolasyonlu çift cidarlı galvaniz saç gövdeli imal edilen cihazlar heat-pump ve ilaveten sıcak sulu ısıtmalı tasarlanıyor. Cihazların çift cidarlı olması ve yüksek gövde mukavemetine sahip olması yüksek basınçlarda cihaz gövdesinden kaçak olmayacak şekilde yapılmasını sağlıyor. Çift cidar uygulamasıyla cihazların kullanım ömrü, mekanik dayanıklılığı ve yangın dayanıklılığı da artıyor. n DE DIETRICH Kombi Kullanıcılarına Dijital Çağrı Merkeziyle Hızlı Servis Avantajı “Çok Şey İsteyenlere” mottosuyla tüketiciyle buluşan De Dietrich, dijital çözümleriyle de müşteri deneyimi standardını yükseltiyor. Türkiye’deki iklimlendirme sektöründe ilk kez De Dietrich’te uygulanan dijital çağrı merkezi sistemi ile kullanıcıların telefonla ilettiği talepler yazılı metne çevrilip kaydedilerek, eş zamanlı olarak yetkili servise aktarılarak randevu oluşturuluyor. De Dietrich kombi kullanıcılarına özel bu hizmetle, müşteriler 7/24 müşteri temsilcisine bağlanmadan 0 850 755 02 35’i arayıp zaman kaybetmeden servis hizmetinden yararlanabiliyor. Yüzde 94 sezonsal enerji tasarrufu sağlayan dış hava sensörü ve modülasyonlu oda termostatı kullanıldığında A+’a kadar enerji verimliliğine erişebilen De Dietrich kombiler, garanti süresinde de avantaj sağlıyor. Geleceğin teknolojisiyle birleşen uzmanlığıyla yüksek performans sunan De Dietrich, ayrıca 7 yıllık garanti imkanıyla da tercih ediliyor. De Dietrich yetkili servisi aracılığıyla ilk çalıştırma işlemini 31 Mart 2024 tarihine kadar yaptıran müşteriler Inidens , Inidens Neo ve Naneo S tam yoğuşmalı kombilerde 7 yıl garantiden yararlanabilecek. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=