Tesisat Dergisi 339. Sayı (Mart 2024)

12 TESİSAT • Mart / 2024 HABERLER Şikayetvar A.C.E Awards’da Diamond Ödülü DAIKIN Türkiye Kazandı Daikin, bugüne kadar aldığı ödüllere bir yenisini ekleyerek, başarısını perçinledi. Müşteri deneyimini en iyi yaşatan markaların ödüllendirildiği “Şikayetvar A.C.E. Awards”ın bu yılki anketinde kombi kategorisinin birincisi olan Daikin, ‘Diamond’ ödülün sahibi oldu. Bu yıl 9’uncusu gerçekleştirilen A.C.E Awards’ta, müşteri deneyimini en iyi yaşatan 118 markaya ödülleri verildi. Şikayetvar tarafından yıllık 1.5 milyonun üzerinde müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak oluşturulan “Müşteri Deneyimi Endeksi” ile belirlenen kazanan markalar; Diamond, Gold ve Silver olmak üzere ödüllerine kavuştu. Ödüller, 19 Şubat 2024 tarihinde Mandarin Oriental Bosphorus Otel’de iş dünyasından üst düzey yöneticilerin de katıldığı bir törenle sahiplerine takdim edildi. Kombi kategorisinde Diamond ödülüne layık görülen Daikin Türkiye, bu ödüle ilk kez sahip olarak tüketici nezdindeki ödüllerine bir yenisini daha ekledi. “Şikayetvar A.C.E. Awards”ın kombi kategorisinde bu yıl birinci olarak Diamond ödüle layık görülen Daikin’in almış olduğu diğer ödüllerin yanına müşteri dönüşleriyle belirlenen bu önemli ödülü de koymanın haklı gururu içinde olduklarını belirten Daikin Türkiye İş Geliştirme ve Müşteri Deneyimi Departman Müdürü Fatih Tuna, şunları söyledi: “Daikin Türkiye olarak şimdiye kadar müşteri değerlendirmesiyle layık görüldüğümüz birçok ödül oldu. Şimdi bir ödüle daha layık görüldük ve Şikayetvar A.C.E Awards’ta kombi kategorisinde birincilik ödülüne sahip olduk. Bu ödülün alınmasında markamızın toplam şikayet oranı, sağlanan çözüm sonrası müşterilerimizin memnuniyet oranı ve şikayet sonrası markayı tekrar tercih etme veya başkalarına tavsiye etme gibi unsurlar bizim başarımızın ölçütünü oluşturdu. Herhangi bir nedenle şikayeti oluşan müşterimiz ile öncelikle hızlı ve rahatlatıcı bir iletişim kurmayı önemsiyoruz. Müşterimizin şikayetinin dikkate alındığından, değerlendirildiğinden ve kısa sürede çözüm üretileceğinden emin olmasını sağlıyoruz. Şikayet yönetiminde müşterimizi merkeze aldığımız, onlarla empati kurduğumuz ve sonunda memnuniyeti sağladığımız bir yaklaşım içindeyiz. Şikayetlere bir anlamda fırsat gözüyle bakıyoruz; çünkü şikayetler bizim düzeltici aksiyonlar almamıza olanak sağlıyor. Markamız Daikin’i öncü kılan yönlerden biri de bu yaklaşımdaki başarımızdır.” n İZOCAM Yelken Takımı, BAYK Bodrum Kış Trofesi’nde 2’nci Oldu Küresel iklim değişikliğine, sürdürülebilirliğin önemine ve iyi yaşam hakkına dikkat çekmek amacıyla denizlere yelken açan İzocam Yelken Takımı, ödülleri evine taşımayı sürdürüyor. Başarılı takım, son olarak Bodrum Açık Deniz Yelken Kulübü (BAYK) tarafından düzenlenen Schüco BAYK Bodrum Kış Trofesi’nin ikinci ayağını 2’likle tamamladı. Altı etaptan oluşan ve her ayağı iki günü kapsayan Schüco BAYK Bodrum Kış Trofesi’nin ikinci ayağı 3-4 Şubat 2024 tarihlerinde gerçekleşti. İzocam Yelken Takımı’nın yüksek performans sergileyerek evine 2’nci olarak döndüğü yarışlar, farklı illerden gelen 26 tekne yelken açtı. Üçüncü ayak yarışları 24-25 Şubat tarihlerinde gerçekleşecek olan trofenin, dördüncü ayak yarışları 16-17 Mart’ta, beşinci ayak yarışları 27-28 Nisan’da, altıncı ayak yarışları ise 25-26 Mayıs’ta yapılacak. İzocam Yelken Takımı 2024 yılı boyunca; BAYK Bodrum Kış Trofesi’nin yanı sıra, toplam 5 ayakta tamamlanacak olan Marmaris Uluslararası Yat Kulübü MIYC Kış Trofesi’nde ve 19 Mayıs’ta Muğla’nın Bodrum ilçesinde başlayarak 29 Ekim’de İstanbul’da tamamlanacak olan Cumhurbaşkanlığı 5. Uluslararası Yat Yarışı’nda yelken açacak. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=