Tesisat Dergisi 334. Sayı (Ekim 2023)

74 TESİSAT • Ekim / 2023 "Çalışma tarzımız, öğretme, öğrenme ve değerlendirme süreçlerimize olabildiğince çok sayıda 'gerçek hayat' proje tabanlı senaryoyu dâhil etmektir. Öğrenme çıktılarımızı, derece, seviye ve modül bazında endüstriyel ortaklardan ve temsilcilerden gelen girdilerle birleştirerek yukarıda listelenen 6 bileşenin gerekliliğini vurgulamak için yapılandırıyoruz”- İngiltere “Proje ekiplerinde problem esaslı öğrenme organize edilmektedir.”- Danimarka “Problem esaslı öğretme önemlidir”- Danimarka “Vaka incelemeleri ve açık problemler” - İspanya Fen ve Matematik Üst düzey ve sağlam veri analizi becerileri, makine öğrenimi ve karar verme analitiğine duyulan ihtiyaç her zamankinden daha fazladır. Bu beceriler, akıllı ölçüm ve IoT (Internet of Things_ Nesnelerin interneti) teknolojilerinden gelenler gibi giderek daha büyük veri kümelerini ile çalışmak için gereklidir. Ek olarak, bina kontrolleri performans kulla- nım hedeflerini ve enerji esnekliğini sağlamak için gerekli hale gelmektedir ve yapılar için standart bir tasarım şartı haline gelecektir. Burada konu, mezun öğrencileri hızla değişen bir endüstriye hazırlamak için bu fen ve matematik becerileriyle ÇEVİRİ MAKALE Şekil 3. Becerilerin öneminin karşılaştırılması, akademik öğretim içinde (yukarıda) ve endüstri profesyonelleri içinde (aşağıda) Çok önemli Çok önemli Büyük ölçüde önemli Büyük ölçüde önemli Hiç önemi yok Hiç önemi yok Çok az önemli Çok az önemli Uygulanamaz Uygulanamaz Eleştirel düşünme, Yaratıcı düşünme, Takım çalışması, Sözlü iletişim, Yazılı iletişim Görsel iletişim Eleştirel düşünme, Yaratıcı düşünme, Takım çalışması, Sözlü iletişim, Yazılı iletişim Görsel iletişim

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=