Tesisat Dergisi 325. Sayı (Ocak 2023)
48 TESİSAT • Ocak / 2023 SEKTÖRDEN İklimlendirme Sektöründe, Enerji Dönüşümüne Öncülük Eden Dünya Markası De Dietrich Türkiye’de D ünyada enerji dönüşü- münün öncülerinden biri olan BDR Thermea Group’un altı küresel markasından biri olan ve 50’den fazla ülkede sunduğu premium iklimlen- dirme çözümleri, kaliteli ürünleri ve güçlü servis hizmetiyle milyonlarca kullanıcı, müşteri ve bayinin güvenini kazanan dünyaca ünlü marka De Dietrich, Türkiye’ye iddialı bir giriş yaptı. Üç asrı aşan tecrübesini gele- ceğin teknolojisi ve zarif Fransız tasarımıyla birleştiren De Dietrich, dünyada iklimlendirme sektörü- nün uzmanı olarak anılıyor. De Dietrich Türkiye’de “Çok şey isteyenlere” sloganıyla; ısıtma, soğutma, yenilenebilir enerji ve su ısıtıcıları olmak üzere dört katego- ride premium ürünler ve çözümler sunuyor. Müşteri deneyimi konusunda da oldukça iddialı olan ve kullanıcılarına hızlı ve yetkin satış sonrası servis hizmeti vaat eden De Dietrich’in Türkiye’deki marka yüzü, karizması, hitabeti, sanat geçmişi, uzun yıllardır yaptığı başarılı çalışmalar ile izleyicilerinin sevgisini, beğenisini ve güvenini kazanmış olan ünlü oyuncu Yetkin Dikinciler oldu. De Dietrich Kombi Premium Segmentte Yüzde 25 Pazar Payı Hedefliyor BDR Thermea Türkiye CEO’su Ender Çolak, “Bildiğiniz gibi, BDR Thermea Group, Türkiye’deki faali- yetlerini Baymak markası ile halen sürdürüyor. Akıllı iklimlendirme çözümleri ile sürdürülebilir bir gele- ceği yakınlaştırarak erişilebilir hale getiren BDR Thermea Group’un hem önemli bir parçası hem de grubun dünyaca ünlü markalarından biri olan De Dietrich’in Türkiye’deki gücümüze güç katacağına inanıyo- rum. De Dietrich ile Türkiye’de üç yıl içinde premium segmentte yüzde 25 pazar payı alarak toplamda 50 bin adet kombi, 20 bin adet klima ve 2.000 adet ısı pompasına ulaşmayı hedefliyoruz. 7 gün 24 saat müşteri hizmetleri destek hattımız; yetkili servis noktamız ve kusursuz müş- teri memnuniyeti anlayışımız ile her geçen gün daha da büyüyoruz. 2023 yılında 150 bayi, 52 servis ile başladığımız yolculuğumuzu 400 bayi ve 250 servise ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi. Baymak Markası ile 2022 Yılını Yüzde 120’nin Üzerinde Büyüme ile Kapatacak BDR Thermea Group’un 2013 yılından bu yana Türkiye’deki ana markası Baymak’ın 2022 yılı De Dietrich, Türkiye iklimlendirme sektörüne iddialı bir giriş yaptı. BDR Thermea Türkiye CEO’su Ender Çolak, “Grubumuzun altı dünya markasından biri olan De Dietrich; ısıtma, soğutma, yenilenebilir enerji ve su ısıtıcıları alanında ülkemize yeni teknolojiler getirecek. BDR Thermea Group olarak; De Dietrich ile Türkiye’de premium segmentte yüzde 25 pazar payı hedefliyoruz” diyerek De Dietrich’in premium iklimlendirme çözümleri, kaliteli ürünleri ve üstün servis hizmetleriyle Türkiye’de öne çıkacağını söyledi.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=