Tesisat Dergisi 324. Sayı (Aralık 2022)
HOLLOWFIBERMODÜLLER İLE MEMBRANBİYOREAKTÖRSİSTEMLERİ AKM< 1mg/l BOD 5 <2mg/l “AÇILMAYAN KAPI YOKTUR, YANLIŞ ANAHTAR VARDIR.” 0555 070 22 77 Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetlerde de Sektöre Öncülük Ediyor Y enilikçi ürünleri, müşteri memnuniyeti ve çevre odaklı iş stratejisiyle iklimlendirme sektörüne yön veren Vaillant Group Türkiye, Satış Sonrası Hizmetler alanında da fark yaratıyor. Mutlu müşteri deneyimine ve dijitalleşmeye büyük önem veren Vaillant Group Türkiye, müşterilerine ürünleriyle sunduğu konforu, Satış Sonrası Hizmetler alanında geliştirdiği projelerle ileriye taşıyor. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tuttuklarını belirten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, satış sonrasında da kaliteli bir hizmet ve yüksek konfor yaşatmaya devam ettiklerini söyledi. Dijital Servis Formu Projesi ile tüketicilere servis hizmeti sonrası servis for- munu dijital olarak gönde- ren Vaillant Group Türkiye, böylelikle önemli bir kağıt ve emisyon yayılımının önüne geçerek markalarının çev- reye olan katkısını arttırıyor. Vaillant Servis Self Service Uygulaması ile tüketiciler Vaillant internet sitesinde bulunan self servis uygula- masına sadece isim ve telefon numarası girerek, cep telefonlarına gelen kod ile adlarına kayıtlı cihaz ve hiz- met geçmişlerini görebilme imkanı buluyor. Platform ile ayrıca arıza, bakım randevusu atanabiliyor ve online bakım sözleşmesi alınabiliyor. Önümüzdeki ay başlaya- cak olan DemirDöküm Saha Yönetimi Projesi ise yetkili servislerin tüm hizmet randevularını, CRM üzerinden zaman aralıkları planlamalarını ve yaptıkları planları, çağrı merkezinin de görmesini sağlıyor. Bu sayede ran- devu sonrası tüketiciye daha sağlıklı bilgi verilebiliyor. WhatsApp Destek Hattı ve Görüntülü Keşif hizmet- leri ile sektörde devrim yarattıklarını dile getiren Zeki Kalaycılar “Satış Sonrası Hizmetler alanındaki çalışma- larımızın kapsamını yıl başında uygulamaya aldığımız Dijital Servis Formu’nun yanı sıra Vaillant Servis Self Service ve DemirDöküm Saha Yönetimi projeleriyle genişletmeye devam ediyoruz. Dijitalleşme yatırımlarımız sürüyor, bunun sonucunda Vaillant Group Türkiye’nin çağrı merkezi ulaşılabilirliğimiz %97’ye müşterilerimizin tavsiye oranı %90’a ulaştı” dedi. HABERLER
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=