Tesisat Dergisi 320. Sayı (Ağustos 2022)

duğumuz benzerlerinden 700 kat daha çevreci ısı pompalarımızı, satışa sunulduğu andan itibaren müşterile- rimizden son derece yoğun bir talep gören yüksek verimli ve kompakt boyutlu yeni kombilerimiz ademiX ve vintomiX’i bunlar arasında saya- biliriz. Müşteri memnuniyeti konusunda yürüttüğünüz projeleri, çalışmaları ayrıntılı bir şekilde anlatır mısınız? DemirDöküm olarak 68 yıllık tecrübe ve bilgi birikimimizle hizmet veriyoruz. Geçmişimizden aldığı- mız bu güçle müşterilerimize “hep yanında” olduğumuz mesajını her alanda vermek için çalışıyoruz. Müş- teri deneyimini geliştirmek ve sürdü- rülebilir bir şekilde ilerlemek amacıyla güncel uygulamaların ışığında aksiyon alıyoruz. Bu konuda verebileceğimiz en güzel örnek ise DemirDöküm Akademi çalışmaları kapsamında 3 yıl önce hayata geçirdiğimiz “Müşte- rinin Yıldızları Programı”. Bu prog- ram sayesinde yetkili satıcılarımızın desteğini yanımıza alıyoruz. Sabancı EDU iş birliğiyle yetkili satıcılarımıza özel programlar ve eğitimler düzen- ledik. Bu eğitimler sayesinde müş- terilerimizin istek ve ihtiyaçlarına platformlarda önemli bir ilerleme kay- dettik. İhtiyaç duydukları bilgiyi ve hizmeti en hızlı ve en doğru şekilde almalarını sağlıyoruz. Müşterilerimiz, 7 gün 24 saat 0850 222 1 833 numa- ralı DemirDöküm Müşteri İletişim Merkezi'nden (MİM) teknik destek alarak kendini güvende hissediyor. Yeni ürün seçiminde hem MİM hem de www.demirdokum.com.tr üzerin- den ücretsiz keşif formunu doldurarak hizmet alabiliyorlar. “Tasarruf Ölçer” uygulamamız tüketicilerimizin kom- bilerinin tasarruf düzeyleri hakkında bilgi almalarını sağlıyor. Online keşif ise sektörde bir ilk olan önemli bir yeniliğimiz. “Görüntülü Keşif Hiz- meti” ile tüketicilere bilgisayarları ya da akılı telefonları aracılığıyla kombi keşfi için talep oluşturma imkânı sunduk. Yetkili satıcılarımız, 24 saat içerisinde gelen taleplere yanıt verip video konferans üzerinden danışman- lık hizmeti sağlayarak en geç 48 saat içinde müşteri talebine ve mekâna uygun seçimleri sunabiliyor. Gelecek dönemde de dijital dünyanın gücünü yanımıza alarak günün koşullarına cevap veren uygulamaları hayat geçi- receğiz. Tüm bunların yanında kendi alanlarında öncü olacak ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturmaya devam ediyoruz. Son dönemde pazara sun- SÖYLEŞİ 51 TESİSAT • Ağustos / 2022 daha doğru ve hızlı bir şekilde cevap verebiliyor, onlardan aldığımız geri bildirimleri uygun aksiyonlarla değer- lendiriyoruz. Yüzde 90’nın üzerinde olan müşteri memnuniyeti oranımızı artırmaya devam ediyoruz. Bunlara ek olarak sayısız içgörü araştırması yapıyor, tüketicilere sorular yöneltiyor ve onları dinliyoruz. Çift yönlü bir ile- tişimle, müşterilerimizle empati kura- rak yenilikçi vizyonumuzu bu alanda da görünür kılıyoruz. Türkiye ve dünyada müşteri memnuniyeti konusunda yapılan çalışmalar ve bu alandaki farklar, standartlar, gelinen noktalar üzerinde neler söylemek istersiniz? Müşteri memnuniyeti artık tüm sektörlerin odağında olan bir konu. Karar verme aşamasında müşteri- lerimizin şeffaf bir şekilde yanında oluyoruz. Müşteriyi dinlemek ve anla- mak bugün hem Türkiye’de hem de dünyada gelinen ortak noktalar ara- sında ilk sıralarda yer alıyor. Doğru bir yol haritasıyla, cevap verebilir sistemleri benimseyerek, kaliteli ürün ve hizmeti, ekonomik koşulları göz önünde bulundurarak servis etmek çok önemli. Müşterisiyle empati kura- bilen, müşterisini dinleyen ve dinle- diğini aldığı aksiyonlarla gösteren organizasyonların başarılı olduğu bir dünyadayız. Kısacası müşterilerimiz bize gideceğimiz yolu gösteriyor biz- ler de her kanaldan onları memnun edecek çalışmaları gündemimize alı- yoruz. Dijital dünyanın avantajlarını kullanmak, yeni projeler üretmek, düzenli yatırımlar gerçekleştirmek ve söylenen sözlerin alt yapısını araştır- malarla desteklemek gerekiyor. Ürün ve hizmetin müşteri istek ve ihtiyaçla- rını karşılayacak dokunuşlar taşıması kalite kadar önem arz ediyor. Ürünü

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=