Tesisat Dergisi 320. Sayı (Ağustos 2022)

50 TESİSAT • Ağustos / 2022 SÖYLEŞİ “DemirDöküm olarak benimsediğimiz yeni müşteri yaklaşımımızda; empati, iletişim, anlama, anlamlandırma ve sürdürülebilirlik başlıklarına odaklanarak ilerliyoruz. Bizi rakiplerimizden ayıran en önemli noktamızın da bu olduğunu düşünüyoruz” diyen DemirDöküm Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan şirketlerinin müşteri memnuniyeti konusundaki çalışmalarını dergimize anlattı. DemirDöküm Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan: “Müşteri Memnuniyetinde Yüksek Başarı Oranları Elde Ediyoruz” Firmanız gündemindeki gelişmelerden, yeniliklerden bahseder misiniz? DemirDöküm olarak gündemi- mizi, günün koşullarının yanı sıra önümüzdeki yılların ihtiyaçlarına göre de şekillendirdiğimizi ifade etmek isterim. Bu çerçevede sektö- rümüzdeki gelişmeleri çok yakından takip ettiğimizi ve kullanıcılarımızın yanında olarak ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlamak için önemli bir çaba sarf ettiğimizi söyleyebilirim. Ürün gamımızı günümüzün ve önümüzdeki dönemin ihtiyaçlarına göre sürekli geliştiriyoruz. Biliyorsunuz tüm alanlarda olduğu gibi sektörümüzde de enerjinin daha verimli kullanımı hedefiyle önemli kararlar alınıyor ve bu paralelde mevzuatlar yayınlanıyor. Biz DemirDöküm olarak buradaki gereklilikleri en iyi şekilde yerine getir- mek üzere hem ürün gamımızı hem de sistemlerimizi organize ediyoruz. Bunun yanında dijital dünyanın bera- berinde getirdiği avantajları değer- lendiriyor; hem süreçlerimizde hem de müşterilerimize sunduğumuz hiz- metlerde dijital alanda önemli yenilik- lere imza atıyoruz. Müşterilerimizin hep yanında olma hedefimizle, dijital

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=