Tesisat Dergisi 319. Sayı (Temmuz 2022)

44 TESİSAT • Temmuz / 2022 SÖYLEŞİ Müşteri odaklılığımızı sürdüre- rek toplumun istem ve beklentilerine cevap verecek şekilde hızlı, kaliteli ve avantajlı ürün sunmaktır. Her yıl olduğu gibi içinde bulun- duğumuz 2022 yılındada da yurtiçi ve yurtdışı pazar payımızı arttırmaya devam edeceğiz. Bugün ülkemizde ekonominin itici gücü ihracattır. Ülkemizin üretim, pazarlama ve satış gücüyle AB pazarında şansı çok daha yüksektir. Çin ürünlerine karşı Covid 19 pandemi nedeniyle oluşan antipa- tik duygular, ülkemizin ve sektörümü- zün önünde itici güç oluşturmaktadır. Bunun, bu yıl ve önümüzdeki yıl da devam edeceğini düşünmekteyiz. Pandemi sonrası özellikle artan talebi karşılamak için ülkeler arası rekabetin artacağı ve kıyasıya bir mücadelenin olacağının işaretini verilmektedir. AB ülkelerinde, bizim sektörü- müzde faaliyet gösteren pek çok fir- manın pandemi nedeniyle oluşan enflasyonist baskılardan dolayı büyük hasar aldığını ve kapanacağını düşü- nüyoruz. Talebi karşılamak için bizim ülkemize ve bizim sektörümüze büyük iş düşmektedir. Geçmiş yıllarda olduğu gibi 2022 yılında da; müşteri istek ve tercih- lerinin ön planda olduğu, çevreye, doğaya ve topluma saygılı, insan kaynaklarına değer veren, yaratıcılığı destekleyen, özendiren ve gelişmesine yardımcı olan, iletişime dayalı, çağdaş yönetim anlayışını sürdüreceğiz. Türkiye pazarı ve dünya pazarları ile ilgili hedeflerinizi, yatırımlarınızı ve pazarlama stratejilerinizi anlatır mısınız? Geleceğe olan inancımızla daima yenisinin yenisi olma vizyonuyla yıl- lar önce kurulan bir hayal, öncü bir dünya markası olma hedefiyle gerçeğe dönüşmüştür. Ülkemizdeki en büyük sanayi kuruluşları içerisinde yer alan firma- mız; dünyanın sayılı ısı teknolojileri üreticisinden birisidir. Her ne kadar pandemi koşulları nedeniyle dünya- mız ve ülkemiz zor bir süreçten geçi- yor olsa da hedefimizi ve hayallerimizi küçültmek istemiyoruz. Ürettiğimiz ürünlerle bir dünya markası olma vizyonuyla dünyanın farklı noktalarındaki insanların haya- tını kolaylaştıracak yarınlara yeni- lik katarak, doğaya ve teknolojiye uyumlu, huzurlu ve mutlu yaşanacak ortamların yaratılmasını hedefliyoruz. Doğayı ve çevreyi koruyarak gelecek nesillere daha yaşanır ve daha temiz bir dünya bırakmayı kendine görev edinen Wenta, tüm fabrikalarında doğa dostu teknoloji kullanarak far- kındalık yaratmayı amaçlıyor. Bu nedenledir ki; 2019 yılı sektör ihracatında Wenta Isı Teknolojileri A.Ş. “En çok kazan ihracatı yapan” firma olarak Türkiye 3.’cüsü olmuştur. Türkiye’den çıkan bir Türk markası olarak 25 yıllık tecrübesi, üç kıtada 58 ülkeye ihracatı, ulusal ve uluslararası düzeyde sahip olduğu 105 belge/ser- tifikasıyla verimlilik ve kaliteye önem veren bir firmadır. İnovasyon her zaman önemsedi- ğimiz ve değer verdiğimiz konuların başında gelmektedir. Her zaman kali- teli inovatif ürünler üretmeye, müşte- rilerimizi dinlemeye, teknolojiyi takip etmeye ve onu içselleştirmeye, hizmet kalitesine, rekabetçi fiyatlara, güve- nilirliğe ve dürüstlüğe önem vererek ve bu değerleri koruyarak bugünlere geldik. Her geçen gün karmaşık hale gelen rekabet ortamında ve bir yatı- rımcının yatırım yapmaktan kaçındığı bu kriz ortamında doğru strateji ile planlanmış, her yıl kendimizi yenile- yerek yapı taşlarımıza bir tuğla daha eklemek istiyoruz. Fabrikalarımıza 2020 ve 2021 yılında yeni makine ve cihaz alımı yaparak, istihdamı arttırdık. Yapı taş- larımıza 2020 yılında Ankara Sincan 1. Organize Sanayi Bölgesi Kara- manlar Caddesi No:8 yerindeki top- lam 8600 m 2 ’lik açık ve kapalı alanı bulunan ve modern üretim tesisle- riyle mülkü kendimize ait olan yeni fabrikamızı Wenta Şirketler Grubuna kattık. 2021 yılında da Türkmenistan Caddesi’nde toplam 4000 m 2 ’lik açık ve kapalı alanı bulunan, yine mülkü kendimize ait olan modern üretim tesisini Wenta Şirketler Grubu’na kattık.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=