Tesisat Dergisi 316. Sayı (Nisan 2022)
40 TESİSAT • Nisan / 2022 HABERLER Standart Pompa: “Susuzluğun Bedeli Büyük” K ullanılabilir suya erişmek en temel insan haklarından biri. Ama günümüzde ne yazık ki 2,1 milyar insan kullanılabilir suya erişe- miyor. Hatta 844 milyon insan içme suyu dahi bulamıyor. Dört milyar insan yılda en az 1 ay şiddetli su kıt- lığı yaşıyor ve 2030’da susuzluk nede- niyle 700 milyon kişinin göç edeceği, 2050’de ise dünya nüfusunun yarısı- nın susuzlukla karşı karşıya kalacağı tahmin ediliyor. Su krizinin ulaştığı bu nokta sosyal ve ekonomik kalkın- manın sürdürülebilirliğini tehdit edi- yor. Türkiye de bu olumsuz tablodan etkilenmiş durumda. Ülkemizde kişi başına düşen kullanılabilir yıllık su miktarı 2000 yılında 1652 m3 iken bugün 1350 m3’e geriledi. 2030’da daha da azalarak 1000 m 3 ’e düşecek. Kısacası susuzluğun bedeli dünyamız için çok büyük olacak. Su krizindeki bu olumsuz tabloyu vurgulamak iste- yen Standart Pompa, 22 Mart Dünya Su Günü’nde Akasya AVM’de sıra dışı bir etkinlik gerçekleştirdi. Etkin- likte AVM ziyaretçilerine, eğer suyu koruyacak önlemler alınmazsa, belki 5-10 yıl sonra bir şişe suya astrono- mik rakamlar ödenebileceği, hatta o rakamlara bile su bulmanın müm- kün olmayacağı gösterildi. Ayrıca basit önlemlerle büyük miktarlarda tasarruf yapılabileceğini anlatan bil- gilendirici röportajlar yapıldı, broşür- ler dağıtıldı. Gün boyu süren etkinlik ilgiyle karşılandı. %100 yerli bir firma olarak 1957’den bugüne pompa, hidrofor ve yangın söndürme sistemleri üreten Standart Pompa, doğa ve insan odaklı bir anlayışla çalışıyor. Sürdürülebilir ve güvenilir çözümler sunuyor, 100’ü aşkın ülkeye ürünlerini ihraç ediyor. Ayrıca Ar-Ge faaliyetleriyle temiz suya erişim ve atık suların arıtılması için enerji verimli ürünler geliştiriyor. Çevresel sorunlara duyarlı bir kuruluş olan Standart Pompa, “suyu koru, yaşamı koru” ilkesiyle faaliyet- lerine yön veriyor. Warmhaus ’a Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü M üşteriler ile markalar ara- sında köprü görevini üstle- nen şikayetvar platformu 8 Mart 2022 Salı günü Çırağan Palace Kempinski’de A.C.E Awards (Achie- vement in Customer Experience/ Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı) ödül töreninin yedincisini gerçekleştirdi. Müşteri deneyimini en iyi yaşa- tan markalara ödüllerin verildiği etkinlikte, Warmhaus müşteri mem- nuniyeti ve deneyimini iyileştirmeye yönelik yaptığı çalışmalar netice- sinde kendi sektöründe bu alanda ilk 3 sırada yer alarak Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödül- lerinde “Silver” Ödülü almaya hak kazandı. Warmhaus müşteri mem- nuniyeti oranı, müşteri kaybını önle- medeki başarı oranı, şikayet oranı ve şikayet yönetim sürecindeki değer- lendirmeler sonucunda yakaladığı başarılı çıkışla ilk 3 sırada yer aldı. Ödülü Warmhaus’u temsilen etkin- liğe katılan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Şebnem Demirtaş, Pazar- lama Müdürü Elif Cerit ve Müş- teri Hizmetleri Birim Lideri Erdem Yüce teslim aldı.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=