Tesisat Dergisi 316. Sayı (Nisan 2022)

38 TESİSAT • Nisan / 2022 HABERLER DemirDöküm , Isıtma Sektörünün En Teknolojik Markası Seçildi D emirDöküm'ün teknoloji ala- nındaki başarısı bir kez daha taçlandırıldı. NielsenIQ Türkiye ve Pazarlamasyon iş birliğiyle gerçekleş- tirilen 'Tech Brands Turkey’de Demir- Döküm, "Isıtma" kategorisinde “en teknolojik marka” seçildi. Bağımsız araştırma şirketi Nielse- nIQ Türkiye'nin yürüttüğü araştırma; İstanbul, Ankara, İzmir, Tekirdağ, Bursa başta olmak üzere 12 ilde dijital ortamda gerçekleştirildi. Akaryakıttan bankaya, giyimden havayoluna, ısıt- madan inşaata, otomotivden sağlık ve süpermarkete kadar 40 ayrı kate- goride Türkiye’nin en teknolojik mar- kalarının belirlendiği araştırma, 15-64 yaş arası 1.000 kadın ve erkek ile ger- çekleşti. Türkiye ile birlikte 40'ı aşkın ülkede ısıtma ile özdeşleşen Demir- Döküm, araştırma sonunda "Isıtma" kategorisinin birincisi oldu. kaliteli ürünlerimizle destek olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. 68 yıldır teknolojiden aldığımız güç ile tüketicilerimizin günümüz ve gelecek ihtiyaçlarına odaklanıyor, sektörün en yenilikçi ürünlerini satışa sunmak için çalışıyoruz. Her türlü ihtiyaca cevap veren geniş ürün portföyümüze, tüke- ticilerimizi dinleyerek yenilerini ekli- yoruz. Ürünlerimizin yanı sıra müşteri deneyimi ve memnuniyeti alanında yürüttüğümüz çalışmalarla ve hayata geçirdiğimiz kampanyalarla tüketici- lerimizin kalplerine dokunabilmeyi çok önemsiyoruz. Tüketiciler tarafın- dan böylesine anlamlı bir ödüle layık görülmüş olmaktan dolayı çok mut- luyuz. Bu heyecan ve motivasyonla, sektörümüze kazandırdığımız ilkleri- mize yenilerini eklemek için yatırım- larımıza ve çalışmalarımıza aralıksız olarak devam edeceğiz.” dedi. Tüketicisinin hayatına “Hep Yanında” söylemi ile dokunan Demir- Döküm'ün sektörün en teknolojik markası olarak ödüllendirilmesinden gurur duyduklarını belirten Pazarla- madan Sorumlu Genel Müdür Yar- dımcısı Ufuk Atan, “Türkiye’nin tek- noloji alanında elde ettiği başarılara COPA, Baran Isı ve Alt Bayileri İle Bir Araya Geldi İ ş ortaklarıyla çeşitli platformlarda bir araya gel- meyi sürdüren COPA, bu amaçla düzenlenen etkinliklere bir yenisini daha ekledi. COPA, Tür- kiye’nin en büyük distribütör bayilerinden Baran Isı ve alt bayileriyle birlikte Polat Renaissance Ataköy’de keyifli bir kahvaltı etkinliğinde buluştu. Marmara Bölgesi’nde güçlü satış kanallarına sahip olan Baran Isı ve alt bayileriyle sektörel değer- lendirmeler de yapan COPA, 2022 yılı hedefle- rini ve satış stratejilerini bayileriyle paylaştı. Son dönemlerde gerçekleştirdiği çözüm ortaklıklarıyla birlikte sektördeki büyüme ivmesini artıran COPA, ürünleri hakkında da bayilerine bilgiler verdi. Top- lantının açılış konuşmasını gerçekleştiren COPA Türkiye Satış Müdürü Can M. Zengin ve COPA Pazarlama Müdürü Deniz Baskak; geçmiş dönem başarıları, gelecek dönem hedefleri, memnuniyeti yükseltecek uygulamaları ve pazarlama faaliyetle- rini de bayilerle paylaştı.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=