Tesisat Dergisi 312. Sayı (Aralık 2021)
HABERLER tesisat.com.tr 24 Tesisat / Aralık 2021 Baymak ’ın Hidrojenli Kombisi Lunatec’in Eğitimleri İlgi Görüyor B aymak, kısa süre önce müşte- rilerinin beğenisine sunduğu hidrojen uyumlu yeni nesil kombisi Lunatec’in eğitim toplantılarını tamamladı. Baymak bayilerinin ve taah- hütçü firmaların yoğun ilgi gösterdiği eğitimler, Türkiye’de 21 farklı noktada 1000’den fazla katılımcıyla gerçekleşti. Sektör paydaşları tarafından ilgiyle kar- şılanan eğitimlerde, Lunatec ürünlerinin çalışma teknolojisi ve yenilikleriyle ilgili detaylar katılımcılarla paylaşıldı. Baymak’ın sürdürülebilir bir dünya için sorumlu üretim ve tüketim yakla- şımının bir ürünü olan Lunatec kombi, tüm dünyada fosil yakıt kullanımını azaltma çalışmalarının Türkiye paza- Çukurova Isı ’dan Yetkili Servislerine Mobil Destek Ç ukurova Isı, yetkili servisleri- nin daha yüksek performansla müşteri taleplerini karşılamaları amacıyla geliştirdiği “Çukurova Smart” yazılımı ile servis kalitesini bir üst nok- taya taşıyor. Ülke genelinde ki yaygın servis ağı ile kusursuz müşteri memnuniyeti sun- mayı hedefleyen Çukurova Isı, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıya- cak olan “Çukurova Smart” yazılımı ile aynı zamanda servis ve bayi mem- nuniyetini de artırmayı hedefliyor. Modern bilişim teknolojilerinin gereksinimlerini karşılamak üzere dizayn edilen ve kullanıcı dostu bir ara yüze sahip olan “Çukurova Smart” programına, servis.cukuro- vaisi.com adresi üzerinden; masa- üstü bilgisayar veya laptoplardan erişim sağlanabileceği gibi mobil uygulaması ile internetin olduğu herhangi bir yerden tablet ve akıllı telefon gibi mobil cihazlardan da sisteme giriş yapmak mümkün. Yet- kili servisler için interaktif bir rehber niteliğinde olan program üzerinden; müşteri bilgileri ve müşteriye ait servis geçmişine, garanti sürelerine, ürün ve yedek parça bilgilerine kolayca erişim sağlanabiliyor. Ayrıca 5 adımda arıza formu doldurulabiliyor ve garanti takibi yapılabiliyor. Çukurova Smart, mobil desteğin yanı sıra tüm ürün gruplarına ilişkin parça ve işçilik fiyatlarının, teknik bilgilerin, broşürlerin, videoların ve ürün eğitimlerinin de dahil olduğu 'bilgi kütüphanesi'ni de bünyesinde barındırıyor. Sistem üzerinden; bayi içi mesajlaşma, anket ve raporlama da yapılabiliyor. “Müşteri memnuniyeti tüm süreç- lerimizin merkezinde yer alıyor” diyen Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü, sözlerine şöyle devam etti: “Satış sonrası hizmetlerimizle sağladı- ğımız yüksek müşteri memnuni- yeti, başarılarımızın altında yatan önemli faktörler arasında yer alı- yor. Başarımızın gizli kahraman- ları olan servislerimize mobil destek sağlayarak, onların elini güçlendirmek amacıyla gelişti- rip, devreye aldığımız “Çukurova Smart” yazılımı ile servislerimi- zin sorun çözme hızını artırarak, müşterilerimize eşsiz bir dene- yim yaşatmayı hedefliyoruz. n rındaki öncü yansımalarından biri. Dün- yada yaygınlaşmaya başlayan hidrojen teknolojisine uyumlu tasarımı ile yüzde 20 hidrojen, yüzde 80 doğal gaz ener- jisine uygun olarak geliştirilen Lunatec kombinin yenilikçi teknolojisi ve BDR Thermea platform altyapısı tüm katı- lımcılardan tam not aldı. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=