Tesisat Dergisi 310. Sayı (Ekim 2021)

HABERLER tesisat.com.tr 18 Tesisat / Ekim 2021 Bosch Termoteknik “İklimlendirme Sanayii Sektör Birincisi” Oldu G eçtiğimiz yıl en fazla ihracat yapan firmaların ödüllendirildiği 2020 TİM İhracat Şampiyonları Ödül Töreni’nde Bosch Termoteknik Satış Genel Müdürü Kıvanç Arman şirket ve çalışanlar adına, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’tan “İklimlen- dirme Sanayii Sektör Birincisi” ödülünü teslim aldı. Kıvanç Arman, görüşlerini şu şekilde paylaştı: “Bosch Termoteknik Manisa fabrikamızda müşteri memnu- niyetini odağımıza alarak, ürettiğimiz kombilerin 41 ülkeye ihracatını gerçek- leştiriyoruz. Her sene üretim rekorları kırarak yaptığımız bu yüksek ihracat hac- miyle hem istihdama hem de sektörün gelişimine destek oluyoruz. Bu ödülde katkısı bulunan tüm çalışma arkadaş- larımı kutluyor, bu gücümüz sayesinde ülke ekonomimize katkı sağlamaktan gurur duyuyoruz.” Bosch Termoteknik Ticari Genel Müdürü Akın Kazak sektör birinciliği için ‘‘Global ölçekte ve yük- sek teknolojiye sahip Manisa’daki Bosch Ar-Ge Merkezi, Üretim ve Lojistik Tesis- lerimiz ve bütün tedarikçilerimiz ile ülke ekonomisine ve sektöre sağlanan kat- kının ödüle layık görülmesinden onur duyduk” diyerek görüşlerini ifade etti. Bosch Termoteknik Manisa Fabrikası Teknik Genel Müdürü Haşiman Üsküdar ise “10 milyon kombi üretim rekorumuzu kutladığımız 2021 yılında; yerli üretim yaparak dünyaya ihracat hacmimizin ödül ile taçlandırılması bizi çok mutlu etti.” diyerek görüşlerini ekledi. n Küçük Dokunuşlar Hayata, Daikin Kombi Konfora Renk Katıyor D aikin, çevreci ve üstün teknolojili ürünleriyle soğuk kış günlerini en konforlu ve tasarruflu şekilde karşılamaya hazırlanıyor. Mevsim geçi- şini 32 ve 16 saniyelik iki farklı versiyon ve 8 saniyelik bant şeklinde hazırlanan reklam filmleriyle hatırlatan Daikin, 17 Eylül-31 Ekim tarihleri arasında gerçek- leşecek indirim kampanyasının da duyu- rusunu yapıyor. Tematik kanallarda ve internette yayınlanmak üzere hazırlanan reklam filmlerinde gündelik hayatın küçük ayrıntılarına göndermeler yapan Dai- kin, küçük dokunuşların hayata anlam katarak yüzlerde bir tebessüm oluştur- duğunu vurgularken, üretimini yaptığı dünyanın en küçük kombisin de hayata konfor kattığı mesajını veriyor. Hazırla- dığı reklam filmleriyle kombi kategori- sindeki ürünlerinin bilinirliğini artırmak, markanın dayanıklılığı ve üstün teknolo- jisini anlatmak isteyen Daikin, insanlara değer veren bir marka olduğunun altını çiziyor. Kampanya, internet ve tema- tik kanalların yanı sıra uygun formatlar halinde radyolarda, sosyal medyada, billboard ve benzeri açık hava mecra- larında yerini alacak. 32 saniyelik uzun versiyonda gündelik hayattaki küçük jestlerin insanı ne kadar mutluğu ettiği mesajından yola çıkılarak; Daikin tara- fından üretilen dünyanın en küçük kom- bisinin de küçüklüğüne rağmen perfor- mansıyla yüzleri güldürmesi tema olarak kullanılıyor. 16 saniyelik kısa versiyonda ise ürünlerin üstün teknolojisi, tasarruflu oluşu, 6 yıl garanti içermesi ve 12 ay tak- sit imkanı sağlanması başlıkları öne çıka- rılıyor. Ajans hizmetlerini United Gode üstlendiği reklam filmi, yoğun ve titiz bir çalışma ile kalabalık bir ekip tarafından hazırlandı. Ali Can Zeren’in yönetmen olarak imza attığı filmlerin müzikleri ise Kerem Doğrar’a ait. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=