Tesisat Dergisi 309. Sayı (Eylül 2021)
50 Tesisat / Eylül 2021 tesisat.com.tr payını arttırmayı hedefliyoruz. Buna paralel olarak ihracatta yeni pazar arayışlarımız ve coğrafi yayılımımız devam ediyor. Mevcutta yer aldığımız ülke pazarlarındaki bayi ağımızı geniş- letirken, potansiyel olarak gördüğümüz pazarlarda da yeni bayilikler veriyoruz. Özellikle son 2 yılda odaklandığımız Orta Afrika’daki pazar arayışlarımız bu dönem de devam ediyor. Diğer taraftan BDT ülkelerinde tanıtım faaliyetlerimizi artırıyoruz. Orta Doğu iklimlendirme pazarının en önemli üreticisi olma konumumuzu koruyoruz. Bu başarımızı da her yıl ödülle taçlandırıyoruz. Sanayi İhracat- çıları Birliği (ISIB) tarafından her yıl fir- maların ihracat performanslarına göre verilen “Başarılı İhracatçılar” ödülleri kapsamında; “En Çok İzolasyon Mal- zemesi İhracatı Yapan Firma” katego- risinde, 4 yıl üst üste (2016-2017-2018- 2019) 1.’lik ödülünün sahibi olduk. Yakın dönemde yapmayı planladığınız yatırım var mı? Bu sene yatırımlarımızın odağında çevre, insan sağlığı, sürdürülebilirlik ve dijital dönüşüm ile ilgili projeler var. Çevre dostu projelerimizin başında, bu senenin ilk yarısında Tarsus Tesi- si’nde yaptığımız baca filtresi yatırımı geliyor. Tesisimizin çevresel koşullarla en uyumlu şekilde çalışmasını sağla- mak üzere attığımız bu çevre dostu teknolojik yatırımla, dünya standart- larında emisyon değerlerine ulaşmayı hedefliyoruz. Sera gazı salımını stan- dartların çok altına çekecek olan yeni baca filtresi ile sürdürülebilir bir dünya için yaptığımız katkıyı bir üst seviyeye taşımayı amaçlıyoruz. Tarsus Tesisi’nde, çevre dostu tesis hedefimizi destekleyen diğer bir somut adım ise yakın zamanda bu tesis için almış olduğumuz Temel Seviye Sıfır Atık Belgesi oldu. T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından verilen bu belge; tesisin, temel seviyede isra- fın önlenmesini, kaynakların daha verimli kullanılmasını, atık oluşum sebeplerinin gözden geçirilerek atık oluşumunun engellenmesi veya minimize edilmesini, atığın oluşması durumunda ise kaynağında ayrı toplan- ması ve geri kazanımının sağlanmasını kapsayan bir dizi süreci tamamlamış olduğunu ifade ediyor. Yıl sonuna kadar tüm tesislerimiz için bu belgeyi almayı hedefliyoruz. Diğer taraftan yine Tarsus Tesi- si’mizde yeni bir paketleme siste- mine geçiş yapmak için gerekli tüm yatırımları gerçekleştirdik. Bu sayede daha modern bir paketleme sistemine geçtik. Kesintisiz hizmet verebilmek için bu sene camyünü tesislerimizdeki fırınlarda da sürekli yenileme ve yatı- rımlarımızı sürdürmekteyiz Öte yandan, geçtiğimiz dönemde mineral yün ürün grubumuzun amba- lajlarını yenilemeye başlamıştık. İlk olarak İzocam Camyünü’nün ambalaj- larını, Birleşmiş Milletlerin Sürdürüle- bilir Kalkınma için belirlediği küresel hedeflere olan katkısını vurgulayacak şekilde yenilemiştik. Bu sene de İzo- cam Taşyünü’nün ambalajlarını, insan sağlığına ve çevreye duyarlılığı da ifade ederek yeniden tasarladık. Yarı şeffaf beyaz olan yeni ambalajlarda daha az boya kullanarak, ambalaj boyları ve kul- lanılan paketleme miktarları yeniden düzenlenerek çevre dostu bir amba- lajlama hedefledik. Sağlıklı yalıtım konusunda da üzeri- mize düşeni yapmaya devam ediyoruz ve bu sene tüketiciyi sağlıklı yalıtım konusunda bilinçlendirmek üzere kam- panyalar yürütmeye başladık. 13 yıldır İzocam Taşyünü ve 12 yıldır İzocam Camyünü ürünlerde EUCEB sertifi- kasına sahibiz. İzocam marka mineral yünler, EUCEB sertifikası ile insan sağ- lığına zarar vermeyen ürünler oldukla- rını uluslararası standartlarla kanıtlıyor. EUCEB sertifikası olan ürünler sürekli test edilerek, elyafların sağlığa zarar- sız olduğu sertifika süresince garanti ediliyor. Diğer taraftan gelişen teknolojiyle birlikte, iş yapış biçimlerimizde çağın gerektirdiği değişimi gerçekleştirmek amacıyla müşteri odaklı dijitalleşme yatırımlarımız devam ediyor. Geçen sene müşterilerimize sunduğumuz hizmet sürelerini kısaltan ve verilerin güvenliğini artıran SAP uygulama- sını devreye almıştık. SAP sistemine geçişle birlikte, bayilerimize yönelik bir e-shop uygulaması olan İzocam 24 Bayi Portalı da SAP ile entegre bir sistem olarak yenilendi. Bu sene de İzocam 24’ü ihracat bayilerimize açmaya ve bu kanaldan yaptığımız satışları artırmaya yönelik geliştirme projelerimiz devam ediyor. İnsanı merkeze alan bir şirket ola- rak, dijital çalışan deneyimine odaklı yatırımlarımız da şu an üzerinde çalış- tığımız konuların başında yer alıyor. Bu kapsamda 2020’nin sonunda dev- reye aldığımız SAP SuccessFactors temelli yeni online platformumuz olan DEEP’deki geliştirme çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. Pazara sunduğunuz ürünlerin Ar-Ge çalışmalarınızdaki yeniliklerden, yeni ürünlerinizden bahseder misiniz? İzocam, üretim süreçlerine yaptığı yatırımlar, inovasyon ve Ar-Ge’ye ver- diği değer sayesinde 56 yıldır yalıtım sektörünün lideri konumunda yer alı- yor. İzocam olarak yalıtım sektörünün SÖYLEŞİ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=