Tesisat Dergisi 308. Sayı (Ağustos 2021)

62 Tesisat / Ağustos 2021 TANITIM PSS AKILLI İŞ YÖNETİMİ mektedir. Türkiye’nin herhangi bir ilindeki çözüm ortağımızı, teklif oluşturma ve teklifin onayı aşa- masında, müşterimiz ile bağlan- tılı hale getiriyoruz. Müşterimiz mobil uygulama sayesinde istediği zaman kendisine otomatik olarak iletilen teklifi onaylayabiliyor. PSS’te Şeffaflık Ön Planda Müşterimiz istediği veriye kolayca ulaşabilmektedir. Ken- disine ait istediği veriyi lokal bilgisayarlarına indirebilmektedir. Örneğin, sözleşme süresince x malzemesinin hangi lokas- yonlarda kaç adet kullanıldığı ve bunların toplam tutarlarına vs. esnek raporlama ekranlarından kolayca ulaşabilmektedir. Etkin raporlama araçları sayesinde hazırlanan özel müşteri raporları ile ProAsist müşterilerine maksimum veriyi vermeyi taahhüt eder. Bunlar aktivite, SLA, hak ediş gibi raporlardır. Sistemin esnek yapısı sayesinde farklı iş yapılarında küçük çaplı çalışmalarla her sürece adapte edilebilmekte ve farklı kullanıcı gruplarını tek bir amaç için aynı platformda buluştur- maktadır. Çok şubeli bir firma ya da birkaç firmadan oluşmuş bir organizasyon ve bunların her birinin şubeleri, alt lokasyon- ları için tanım yapabilme imkanı bulunmaktadır. Perakendede olduğu gibi endüstriyel tesislerde de bina içerisinde tüm iş süreçleri PSS ile kolayca yönetilebilmekte- dir. Tesiste müşteri PSS üzerinden isterse ProAsist için görev oluşturabileceği gibi ProAsist’in bakım kapsamı dışındaki ekip- manları içindilerse kendisi yazılımı kullanarak iş emri oluşturup kendi iç iş sürecini yönetebilmektedir. Hızlı Analiz Bakım süreçlerinde özel bakım takvimi sayesinde müşteri- lerimiz denetleme aşamalarında geçmişe dönük olarak bakım takvimi üzerinde filtrelemeler yaparak bakımı gerçekleştirilen cihazların bilgilerine kolayca ulaşabilmektedir. Geçmiş bakım- ların öncesi sonrası fotoğrafları ve bakım raporu ile gelecek bakımların planlaması her zaman birkaç tık yakınındadır. Varlık ve Envanter Yönetimi Ne Demektir? Mekanik ve elektrik ekipmanları kontrol altında tutmak için ProAsist ekipman barkodlamaları ile çözüm sunuyor ve kendi- ÖNER ÇELEBİ Proasist Yönetim Kurulu Başkanı P SS (Proasist Smart Screen), Proasist’in teknik hizmetler alanında tüm servis süreçlerini yönettiği yazılımıdır. Teknolojiye yatırımın ve 10 yıllık bir çabanın karşılığı olarak şu an Türkiye’nin her şehrine hizmet götüren proasist, akıllı yazılımı ile müşterilerinin iş taleplerini yaşıyor ve onlara da bu deneyimi yaşatıyoruz. Sanayi 4.0 dönüşümüne uygun olarak geliştirdiğimiz akıllı ekran uygulamamız ile şirketlerin tüm ope- rasyonlarını 7/24 anlık takip etmele- rine, envanterlerini görebilmelerine, cihazların tarihçe ve performanslarını analiz edebilmelerine, arızaları öngö- rebilmelerine, proje, varlık ve bütçelerini, kısacası tüm teknik işlerini etkin bir biçimde yönetmelerini sağlıyoruz. PSS’e tüm ProAsist Çözüm Platformu paydaşlarının merkezinde bulunan ve hızlı ulaşılabilen veri havuzu diyebiliriz. Müşterile- rimiz, çözüm ortaklarımız, tedarikçilerimiz, ProAsist tarafında süreç yönetimlerini gerçekleştiren tüm departmanlarımız birer PSS kullanıcılarıdır. Paydaşlarımız sürecin tamamına hakim olmaktadırlar. Servis Süreçlerine Hakimiyet Müşterilerimiz iş taleplerini web veya mobil uygulama üzerinden ProAsist’e kolayca gönderebilmektedir. Hatta talep oluşturmanın birkaç farklı yolu da bulunmaktadır. Örneğin, mobil uygulama üzerinden sesli talep kaydı oluşturabiliyorlar. Bu noktada aynı işlemi müşterinin şubelerindeki kullanıcılarda yapabilmektedir. Şubelerdeki kullanıcı talepleri istenirse önce merkez kullanıcının onayından sonra ProAsist’e gönderil-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=