Tesisat Dergisi 305. Sayı (Mayıs 2021)
HABERLER tesisat.com.tr 38 Tesisat / Mayıs 2021 Sektör, Viessmann.Live Etkinliğinde Buluştu Vaillant Podcast Serisi “Kafa Rahatlatan Sohbetler”i Content Marketing Summit’te Anlattı V iessmann’ın ISH Fuarı’na paralel olarak 22-27 Mart tarihlerinde gerçekleştirdiği dijital Viess- mann.live etkinliği, çok sayıda zengin içeriğin sektördeki iş ortaklarıyla buluş- masını sağladı. Birçoğu canlı olarak izle- Viessmann’ın dijital alt yapısının farkını ortaya koyan etkinlik serisinin ilk günü, dijital bir basın toplantısı da gerçek- leştirildi. Toplantının açılışında aile şirketinin 4. nesil temsilcisi ve CEO'su Maximilian Viessmann söze şu şekilde başladı: "Tüm partnerlerimiz ve 12.750 aile üyemiz ara- sındaki benzersiz dayanışma duygusu sayesinde, bir kriz yılında başarılı bir şekilde büyümeye devam etmeyi başar- dık. Pozitif enerjimiz ve tek bir ortak amaç ile: Gelecek nesiller için yaşam alanları tasarlamak. Krizler kim olmak istediğinizi değil, kim olduğunuzu açıkça gösterir. Birlikte kim olduğumuzu gös- terdik. Sahip olduğumuzu gördüğümüz ekip ruhu, tüm ekip üyelerinin gösterdiği dayanışma ve sorumluluk duygusu için son derece minnettarım.” n V aillant Türkiye, pandemi- nin başında evlerde geçiri- len zamanı daha keyifli hale getirme hedefiyle başlattığı “Kafa Rahatlatan Sohbetler” podcast yayın- larında üçüncü sezona girdi. Vaillant Türkiye, akıllara takılan sorulara ünlü konuklarla rahatlatıcı cevaplar aradığı ve 200 bin dinlenme adedine ulaştığı podcast serisini, İçerik Bulutu tarafın- dan düzenlenen Content Marketing Summit’te anlattı. Vaillant Türkiye Pazarlama Direk- törü Hazım Bumin, zirvede, “İçerikte ‘Sesli’ Dönemi: Podcast ve Daha Faz- lası” oturumuna katıldı. “Kafa Rahat- latan Sohbetler” podcast yayınlarının Nisan ayında birinci yılını kutlayacağına dikkat çeken Bumin, “Yıllardır marka olarak kafa rahatlığını sahipleniyoruz. Podcast yayınlarında 200 bin din- lenme rakamına ulaştıklarını belirten Hazım Bumin, “Markaların uzun soluklu içerik oluşturabileceği bir platformu olması içerik pazarlaması anlamında önem taşıyor. Pandemi süreci de pod- cast tarafını pozitif etkiledi. Geçtiğimiz yıldan bu yana hayata geçirdiğimiz içeriklerin toplam dinleme adedinin 100 binlere ulaşması bizi çok mutlu ediyor. Bunun yanı sıra 20-25 dakika uzunluğundaki içeriklerimizin sonuna kadar dinlenme oranının yüzde 70’ler seviyesinde olması da ayrıca sevindiri- yor. Yatırımlarımızı seçerek yapıyoruz. Sese ve sesin geri dönüşüne inanan bir marka olan Vaillant Türkiye, podcast’i bu ölçekte kurumsal olarak yapan ilk şirketlerden. Bu alana yatırım yapmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. n Bunu da 2020 yılında podcast ortamına taşıdık. Podcast yayınları ile pandemi döneminde insanların evde boş vakit- lerini kaliteli bir şekilde geçirmelerini sağladık” dedi. Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin yicilerle buluşan programda, bir hafta boyunca; yeni ürün lansmanları, sanal fuar stand turu, konuk uzmanlarla sek- törün geleceği hakkında konuşmalar, ürün ve hizmet tanıtımları gibi içerikler, izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=