Tesisat Dergisi 304. Sayı (Nisan 2021)

44 Tesisat / Nisan 2021 tesisat.com.tr SÖYLEŞİ Global tecrübesini yerel pazarlara da entegre ederek sürdürülebilir büyümesine Türkiye’de de devam eden Geberit, hijyenin öneminin daha da anlaşıldığı bugünlerde yeni ürünleri ile dikkat çekiyor. Geberit Türkiye Genel Müdürü Ufuk Algıer şirketlerinin yeni ürünlerini ve Türkiye pazarı ile ilgili hedeflerini dergimize anlattı. “HAYATA BAKIŞ AÇIMIZI HIZLA DEĞİŞTİREN BU DÖNEMDE YENI NESIL BANYOLARIN ÖN PLANA ÇIKTIĞINI GÖRÜYORUZ” GEBERIT TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ UFUK ALGIER: Geberit hakkında bilgi verir misiniz? Türkiye’deki yapılanmasını anlatır mısınız? T emelleri 1874 yılına dayanan Geberit, sıhhi tesisat ve vitrifiye alanlarında, özellikle merkez Avrupa’daki hemen hemen tüm ülke- lerde sektör lideri olarak varlığını sürdü- rüyor. 1905 yılında ahşap dış kaplamalı kurşun armatürlü ilk rezervuarı çalışır hale getirerek 1912 yılında patentini alan ve tüm dünyada faaliyet göstermeye başlayan Geberit bugün; 50 ülkede, 12 bin çalışanı, 6 tanesi denizaşırı ülke- lerde olmak üzere 29 üretim tesisiyle tüm iş süreçlerini yönetiyor. Genel merkezi İsviçre’de, Rapperswil-Jona’da bulunan Geberit’in Türkiye pazarına girmesi 2002 yılına dayanıyor. İzmir ve Ankara’daki toplam 3 bölge ofisleri, Türkiye’ye yayılan geniş bayi ağı ve İstanbul, Ankara, İzmir, Muğla/Bodrum, Antalya, Samsun, Ordu, Konya gibi iller- deki showroomlarıyla Geberit Türkiye, global tecrübesini yerele entegre ede- rek sürdürülebilir bir şekilde büyümeye devam ediyor. Duvar arkasındaki uzmanlığımızı

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=